صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۵
کد خبر: 13869
گزارشگر: 2
۱۹۱۷
۰
۰
۶
معرفی و دانلود سریال

دانلود قسمت سوم فصل سوم سریال پوست شیر با حجم نیم بها

دانلود قسمت سوم فصل سوم سریال پوست شیر با حجم نیم بها
قسمت سوم فصل سوم پوست شیر یا قسمت ۳ فصل ۳ سریال آماده دانلود از رسانه زردفیلم است. سریال پوست شیر قسمت سوم فصل سوم 3 از فصل ۳ در هیجانی ترین قسمت خود به سر می برد. در این سریال بازیگران محبوبی همچون آناهیتا افشار، شهاب حسینی و هادی حجازی فر هنرنمایی می کنند.

تعداد قسمت ها: ۲۴ قسمت
ژانر: جنایی، درام
معرفی تمامی شخصیت های سریال
هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار
دانلود قسمت ۳ فصل ۳ پوست شیر
برای دانلود قسمت سوم فصل سوم بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود قسمت سوم فصل سوم پوست شیر

شهاب حسینی

خلاصه داستان تا قسمت سوم فصل سوم پوست شیر
این قسمت یکی از هیجانی ترین قسمت های این سریال زیبا حساب می شود. آیا ساحل مرده است؟ یا عوارض دارو های مصرف شده بود و خواب می دیده؟
در این قسمت همه شک و شبهه هایتان برطرف خواهد شد.
زمان پخش قسمت سوم فصل سوم پوست شیر
قسمت ۳ چهارشنبه ۸ صبح پخش می شود. اگرچه قسمت قبلی ساعت ۸ شب منتشر شد و با تاخری ۵ ساعته مواجه شد اما این قسمت به صورت منظم همان ۸ صبح از زردفیلم پخش می شود. برای دانلود بر روی لینک بالا کلیک کنید.
چگونه تمامی قسمت های پوست شیر را دانلود کنیم؟
شما عزیزان می توانید تمامی ۲۴ قسمت این سریال زیبا را از وبسایت زردفیلم با لینک مستقیم دانلود کنید. برای دانلود بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال پوست شیر

 

معرفی سریال لیونل مسی

دانلود سریال لیونل مسی

این سریال پربازیگرترین سریال امسال است که در آن هنرمندان محبوبی همچون ایمان صفا ، یکتا ناصر ، فرزاد فرزین ، امیر جعفری ، حامد آهنگی ، بهرام افشاری هنرنمایی می کنند.
تمامی بازیگران سریال
حامد آهنگی ، بهرام افشاری ، بهاره افشاری ، اکبر عبدی از جمله بازیگران این سریال زیبا حساب می شوند.
خلاصه داستان سریال
این سریال که از پاییز سال ۱۴۰۱ قرار بود با نام نیوکمپ وارد نمایش خانگی شود، در ۱ بهمن ۱۴۰۱ نام خود را به تغییر داد. از آنجایی که آرژانتین برنده جام جهانی ۲۰۲۲ شد و مسی اسطوره ای تکرار نشدنی در آن درخشید و البته سرنوشت داستان سریال به گل دقایق آخر این بازیکن مربوط است.
دانلود سریال لیونل مسی

 

معرفی سریال آکتور

 

دانلود سریال آکتور

آکتور یکی از حرفه ای ترین سریال های نمایش خانگی حساب می شود که به خوبی توانسته تمامی استاندارد های لازم را رعایت کند. در این سریال بازیگران محبوبی همچون نوید محمدزاده، احمد مهرانفر و هستی مهدوی هنرنمایی می کنند.
خلاصه داستان آکتور
آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و اجتماعی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.
دانلود سریال آکتور

https://www.asianews.ir/u/9pk
اخبار مرتبط
سریال آکتور محصول جدید پلتفرم‌های اینترنتی کشور است. پس از دریافت مجوز‌های قانون این سریال، نیما جاویدی پیش تولید آکتور را به تهیه کنندکی مجید مطلبی آغاز می‌کند. نخستین بازیگری که حضورش در این سریال قطعی شده، نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس کشور است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید