صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۷
کد خبر: 13875
گزارشگر: 213
۹۸۴۲
۰
۰
۳
به دنبال شایعات درباره ازدواج دوم آقای بازیگر

پست جنجالی همسر اول شهاب حسینی+تصویر

پست جنجالی همسر اول شهاب حسینی+تصویر
به دنبال حواشی پیرامون ازدواج دوم شهاب حسینی، پریچهر قنبری همسر اول این بازیگر در یک پست جدید حرف های تازه ای زده است.

به گزارش آسیانیوز، پریچهر قنبری همسر اول شهاب حسینی  با انتشار یک پست جدید در اینستاگرام ، ظاهرا با کنایه اظهار نظر کرده است.

تصویر این پست را در ادامه ببینید:

شهاب حسینی
 شهاب حسینی بازیگری را از سال 1371 با حضور در کلاس های استاد سمندریان شروع کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد.

شهاب حسینی از سال 1379 با سریال پس از باران وارد بازیگری شد تا اینکه سال 1380 در سریال پلیس جوان بازی درخشانی از خود نشان داد.

اوج افتخار وی گرفتن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1394 بود.

این بازیگر صاحب دو فرزند پسر می باشد و به تازگی از همسر اول خود جدا شده است. شایعاتی از ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند منتشر شد که با دیدن آنها کنار یکدیگر مهر تائید به این شایعات بود.(رکنا و وقت صبح)

«این مطلب حاصل وبگردی و دارای جنبه سرگرمی است»

https://www.asianews.ir/u/9pq
اخبار مرتبط
سریال آکتور محصول جدید پلتفرم‌های اینترنتی کشور است. پس از دریافت مجوز‌های قانون این سریال، نیما جاویدی پیش تولید آکتور را به تهیه کنندکی مجید مطلبی آغاز می‌کند. نخستین بازیگری که حضورش در این سریال قطعی شده، نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس کشور است.
شهرام عبدلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که امروز درگذشت، وعده و قولی داده بود که به آن عمل نشد.
برد پیت اغلب روی فرش قرمز خالکوبی‌هایش را پنهان می‌کند، ولی او مجموعه گسترده‌ای از خالکوبی دارد؛ این بازیگر شعری عجیب و زیبا را از مولانا همراه با یک شبح سیاه بر روی بدنش تتو کرده است.
شهاب حسینی با انتشار ویدیویی، در پیامی به همکارانش خواستار این شد که اگر به سینما به گونه ای متفاوت از او می‌اندیشند اساسا برای ایفای نقش به سراغ او نیایند.
عکسی جدید از نیکی کریمی، بازیگر زن ایرانی در شبکه های اجتماعی با استایل سفید منتشر شده است.
تصویری از ویشکا آسایش با یک چهره متفاوت در فضای مجازی منتشر شد.
مازیار لرستانی با ابراز گله مندی از برخی حاشیه ها درباره اش، گفت: آن موقع که زن بودم حاشیه نداشتم، ولی حالا برخی برای من دردسر درست می کنند!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید