صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۲
کد خبر: 13881
گزارشگر: 2
۸۴۳
۰
۰
۱
ایران رادیاتور در استان البرز

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج
فروش کولر گازی در کرج | ارسال فوری به سراسر استان البرز .خرید و فروش کولر گازی در کرج ارسال به سراسر ایران و ارسال فوری و رایگان در کرج و تسویه در هنگام تحویل✔ نصب رایگان✔ گارانتی خدمات✔ خدمات پس از فروش و پشتیبانی عالی✔اعزام فوری نصاب✔تخفیف ویژه برای خرید بالای سه عدد کولر گازی برای آپارتمان های نوساز✔انجام صفر تا صد لوله کشی زیر کار کولر گازی✔ در مجموعه بزرگ و تخصصی صمدی فروش و خدمات پس از فروش لوازم سرمایشی و گرمایشی

نمایندگی ایران رادیاتور در استان البرز

 

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج زیر نظر مهندس صمدی دارای مدرک کارشناسی کولر گازی و پکیج .اجرای پروژه های صفر تا صد کولر گازی و پیکج از لوله کشی های زیرکار تا فروش کولر گازی و پکیج و در انتها نصب و راه اندازی و ارائه ی کارت گارانتی . عقد قرارداد رسمی برای پروژه ای آپارتمان سازی و ساخت و ساز ها در استان البرز

 

نمایندگی فروش کولر گازی های ایران رادیاتور در کرج

 

کیاسرویس مرکز فروش کولر گازی های ایران رادیاتور در استان البرز . خرید کولر گازی از نمایندگی فروش کولر گازی در کرج . کولر گازی های ایران رادیاتور چند سالی است که که جای خود را بین مردم باز کرده و بسیار محبوب و پر طرفدار شده به این علت که دیر به دیر دچار مشکل میشود و خدمات پس از فروش عالی و بی نظیری دارد.

 

نمایندگی کولر گازی داکت اسپیلت ایران رادیاتور

 

نمایندگی ایران رادایاتور برای سرویس های سالانه ی کولر گازی های ایران رادیاتور . کولر گازی های ایران رادیاتور بهتر است سالانه سرویس شوند تا در زمان استفاده با مشکلات رو به رو نشوند . سرویس کولر گازی شامل شستشوی فیلتر و پنل داخلی دستگاه ، شستشوی یونیت خارجی و تمیز کردن اجزای داخلی یونیت . سوریس دستگاه باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود .

 

نمایندگی فروش پکیج های ایران رادیاتور

 

برای خرید پیکج های ایران رادیاتور بهتر است یک نمایندگی معتبر در شهر را انتخاب کنید که به جر فروش محصولات ایران رادیاتور مهارت تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور را نیز دارا باشد ، به این خاطر که بعداز خرید برای گارانتی و تعمیرات و یا سرویس های سالانه دوباره به همان مرکز رجوع میکنید و با وجود شناخت و مشتری بودن قطعا الویت با شما بوده و مرکز نسبت به انجام کار شما حساس تر بوده و در صورتی که دستگاه شامل گارانتی باشد دیگر نگران هزینه ها نیستید .

 

سرویس پکیج ایران رادیاتور در کرج

 

سرویس پکیج بهتر است سالانه انجام شود تا در فصل سرما با سرد شدن هوا پکیج دچار مشکل نشود ، پکیج ها معمولا بی سر صدا کارشان را انجام میدهند و ناگهان و بی همان طور بی سر و صدا به مشکل برمیخورند و معمولا در زمان فصل سرما که ما احتیاج به آب گرم و فضای گرم توسط رادیاتور ها داریم دقیقا در همان لحظه متوجه میشویم که خرابی در دستگاه وجود دارد . ازین رو با سرویس سالیانه پکیج، پکیج ما در فصل سرما سرحال قبراق کار خودش را انجام میدهد و مارا معطل نمیگذارد.

تعمیر پکیج

مواردی که قبل از روشن شدن پکیج باید بدانیم

 

روشن کردن پکیج معمولا هنگام نصب توسط کارشناس نصب انجام میشود و آموزش های لازم جهت روشن کردن پکیج را آموزش میدهد ، اما در شرایطی نیاز است ما خودمان به این کار مسلط باشیم تا در صورت نیاز خودمان پکیجمان را روشن کنیم . پس اگر به این کار تسلط دارید و میتوانید انجام دهید اما در غیر این صورت میتوانید با نمایندگی ایران رادیاتور تماس بگیرید و با مشاوره و آموزش رایگان پکیج را دوباره راه اندازی کنید .
روشن کردن پیکج ازین قرار است که قبل از روشن شدن پکیج، می بایست رادیاتور ها را هواگیری کنید برای هواگیری کردن میتوانید به صفحه ی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور مجموعه کیاسرویس (samadico.ir) مراجعه کنید .پس از هواگیری کردن رادیاتور ها دکمه ی خاموش روشن شدن پکیج را یکبار خاموش و دوباره روشن کنید بعد از این کار شیر های رفت رو برگشت آب را باز کنید و یا از باز بودن آن ها اطمینان حاصل کنید و در این مرحله به عقربه نشان دهنده ی فشار بار دستگاه نگاه کنید . فشار بار پکیج ها که با عقربه ای عددی را نشان میدهد نباید کمتر از یک و بیشتر از یک وهفت بار باشد و در این صورت باید فشار دستگاه را تتنظیم کنید . به این صورت که شیر پر کن را باز کرده و به محض اینکه عقربه روی یک و نیم قرار گرفت شیر پر کن راباید سریعا ببندید . حالا برای تنظیم حالت زمستانه یا تابستانه ی پکیج اقدام کنید .به این صورت که دکمه ی ترموستات در دو حالت صفر و ماکزیموم است . صفر حالت تابستانه ی پکیج میباشد و علامت ماکزیموم نشان دهنده ی این است که پکیج در حالت زمستانه تنظیم شود . حالت دستگاه را مشخص کنید اگر موفق نشدید دستگاه را در حالت دلخواه روشن کنید با نمایندگی ایران رادیاتور تماس بگیرید تا شما را کمک کنند .

 

پشتیبانی ایران رادیاتور و نمایندگی های مجاز این شرکت در کرج

 

پشتیبانی شرکت های مجاز ایران رادیاتور به این معنی میباشد که بعد از فروش هر گونه وسیله ی سرمایشی و گرمایشی توسط این شرکت و نمایندگی های مجاز ایشان در سطح شهر در هر موردی نصب ، خدمات ، تعمیر ، سرویس ، شما میتوانید با شرکت یا نمایندگی ها تماس بگیرید ، نکته ی بعدی اینکه هر مورد یا سوالی یا مشورتی چه قبل از خرید و چه بعد از خرید برایتان پیش آمد میتوانید با این مجموعه ها تماس بگیرید و مساله تان را به راحتی حل کنید . نمایندگی ها از طرف شرکت ها مشخص شده اند تا به این مسائل رسیدگی کنند .

 

کلام آخر

 

نمایندگی های مجاز ایران رادیاتور و یا هر گونه شرکت و برندی، معتبر ترین مراکز برای خرید و درخواست خدمات می باشند، ازاین رو این نمایندگی ها اولا از طرف شرکت و مسوئلین شرکت تائید شده اند و ثانیا آزمون های مربوط به تخصص ها را انجام داده اند و با کسب نمرات و رتبه های عالی و بعد از امتحانات عملی مربوط به پکیج ها و کولر گازی ها در زمینه ی نصب و تعمیر را گذرانده اند . به این مراکز اعتماد کنید تا از سوء استفاده ی افراد غیر حرفه ای جلوگیری شود.

کیاسرویس | فروشگاه صمدی | نمیاندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج در خدمت شما عزیزان می باشد.
samadico.ir

https://www.asianews.ir/u/9pw
اخبار مرتبط
کولرهای گازی، سیستم‌های تهویه هوا هستند که در مکان‌های مختلف به عنوان دستگاه سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید انواع سیستم‌های تهویه، مرکز خرید معتبری را انتخاب نمایید تا کیفیت و اصالت سیستم‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهند را تضمین کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید