صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۸
کد خبر: 13882
گزارشگر: 2
۱۰۸۷
۰
۰
۲
مشتریان وفادار

راهکارهای هوشمند شرکت اسمارت ایکس برای وفادارسازی مشتریان

راهکارهای هوشمند شرکت اسمارت ایکس برای وفادارسازی مشتریان
با راهکارهای هوشمند سرویس‌های اسمارت ایکس، می‌توانید رضایت مشتریان را در جهت وفادارسازی آن‌ها جلب کنید و یک سیستم اختصاصی همگام با سیاست‌های مجموعه خودتان ایجاد کنید.

چگونه یک کسب‌وکار می‌تواند مشتریان خود را وفادار کند؟

 

اصلی‌ترین دلیل برای وفادارسازی و بازگشت مشتریان یک عامل است، احساس رضایت. در واقع کسب‌وکارهایی موفق به ملاقات مجدد مشتریان خود می‌شوند که رضایت آن‌ها را جلب کنند. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا کرد که کسب‌وکارها با داشتن آمار و ارقام و تحلیل اطلاعات مشتریان متوجه شدند، وفادارسازی مشتری نسبت به جذب مشتری جدید، هزینه کمتری دارد.
هر کسب‌وکاری برای افزایش رضایت مشتریان خود، ابتدا باید میزان رضایت آن‌ها را ارزیابی و سپس راهکارهای عملی برای افزایش آن را بررسی کند. smartX با سال‌ها تجربه در حوزه تولید ابزار مدیریتی و بازاریابی بر روی صندوق فروش کسب‌وکارها به‌خصوص در حوزه غذا و نوشیدنی، سرویس‌هایی ابری، یکپارچه و هوشمند برای سنجش و افزایش رضایت مشتریان ارائه می‌دهد.
در ادامه به معرفی شرکت اسمارت ایکس،‌ سرویس‌ها و مخاطبان آن می‌پردازیم.

 

درباره اسمارت ایکس چه می‌دانید؟

 

با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه مدیریت اینترنت، شرکت اسمارت ایکس فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و پس از یک سال توانست اولین نمونه پلتفرم «اسمارت وای فای» را معرفی کند. اسمارت وای فای، ابزاری برای مدیریت و کنترل اینترنت کسب‌وکارها است که در سال ۱۳۹۵ در ۱۰۰ مجموعه خدماتی پیاده‌سازی شد.
در سال ۱۳۹۵ برای بهبود عملکرد این ابزار، ساخت نسخه اولیه وای فای هوشمند با قابلیت‌های بیشتر در دستور کار قرار گرفت و مجموعه اسمارت ایکس، سال ۱۳۹۶ توانست در مسابقات استارت‌آپی موفقیت‌های زیادی کسب کند و در لیست ۱۰ استارت‌آپ برتر نمایشگاه الکامپ استارز قرار گیرد. همین موضوع باعث شد تا به‌عنوان ۱۰ شرکت‌کننده برگزیده، مجوز حضور در نمایشگاه Gitex future starts dubai را اخذ کند. در سال بعد یعنی ۱۳۹۷ با درخشش چشمگیر به رتبه اول نمایشگاه الکامپ استارز رسید. همچنین کسب مقام اول در مسابقات Diamond expo دانشگاه تهران و دریافت جایزه ملی فاب، از موفقیت‌های مهم این شرکت است.

smartX

قطار پیشرفت SmartX و به‌روزرسانی ابزار مدیریت و کنترل کسب‌وکار آن متوقف نشد و این شرکت هرسال نسخه‌های جدیدتری از ابزارهای خود رونمایی می‌کند. اسمارت ایکس، باتوجه ‌به پیشرفت تکنولوژی و تغییر نیازهای مشتریان، همیشه در تلاش برای ارائه محصولی بهینه است.
زمانی که نیاز به وجود یک سیستم هوشمند به‌عنوان باشگاه مشتریان متصل به صندوق فروشگاهی احساس شد، اسمارت ایکس در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ از اولین نسخه خود رونمایی کرد و با ارائه محصولات جدید در زمینه پیگیری شکایات مشتریان و دقیق‌سازی نظرات آنها و نرم‌افزار ارزیابی هوشمند، توانست پلتفرم خود را در ۲۰۰ کافه و رستوران پیاده‌سازی کند.
اگرچه پاندمی کرونا بسیاری از کسب‌وکارها، به‌خصوص استارت‌آپ‌ها را متوقف کرد؛ اما اسمارت ایکس در تمام این سال‌ها در تلاش برای بهبود جزئیات نرم‌افزارها و محصولات خود بوده است و تا سال ۱۴۰۱ در کنار به‌روزرسانی سایر محصولات، توانست سیستم رزرو هوشمند را معرفی کند. در حال حاضر، محصولات اسمارت ایکس پس از ۷ سال فعالیت در بیش از ۲۰۰۰ کسب‌وکار استفاده می‌شوند.

 

افتخارات و جوایز اسمارت ایکس

 

رتبه ۱۰ استارت‌آپ برتر نمایشگاه الکامپ استارز در سال ۹۶
• منتخب ۱۰ شرکت‌کننده برگزیده نمایشگاه در Gitex Future Stars در سال۹۶
• دریافت تأییدیه دانش‌بنیان در سال ۹۶
• رتبه اول مسابقات Dimond Pitch دانشگاه تهران در سال۹۷
• کسب رتبه اول مسابقات الکامپ استارز (طرح اسمارت وای فای) در سال ۹۷
• دریافت جایزه ملی فاب (طرح اسمارت وای فای) در سال ۹۷
• دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر یکتا و ۲۵ میلیون غیر یکتا
• تجربه همکاری با بیش از ۲۵۰۰ کسب‌وکار در طول فعالیت تا به امروز

 

استفاده از سرویس‌های اسمارت ایکس چه مزایایی برای کسب‌وکارها دارد؟

 

در هر کسب‌وکاری، وجود یک ابزار هوشمند جهت جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، تحلیل نیاز مشتری و تصمیم‌گیری درباره اقدامات آینده، ضروری است. اسمارت ایکس جهانی از نرم‌افزارهای هوشمند را در زمینه‌های باشگاه مشتریان، رزرو آنلاین، ارزیابی و تحلیل رفتار مشتری و به‌طورکلی ابزار کمکی برای مدیریت و کنترل کسب‌وکار، به روی صاحبان مشاغل باز می‌کند.

راهکارهای هوشمند شرکت اسمارت ایکس برای وفادارسازی مشتریان

به کمک محصولات ارائه شده توسط شرکت اسمارت ایکس می‌توانید میزان رضایت یا نارضایتی مشتریانتان را به‌درستی بسنجید و راهکاری برای بازگشت و نگهداشت مشتری بیابید و در نهایت تصمیم مناسبی برای پیشبرد اهداف کسب‌وکارتان اتخاذ کنید.
این نرم‌افزارها طراحی بسیار ساده و کاربرپسندی دارند تا افراد مختلف، به‌راحتی با آن کار کنند. بسیاری از تحلیل‌ها و سنجش‌ها روی این نرم‌افزارها به‌صورت خودکار انجام می‌شود و سعی شده تا هرگونه پیچیدگی در نسخه‌های جدید نرم‌افزار حذف شود و همه چیز بر اساس سرعت‌بخشیدن و سهولت انجام کارها برنامه‌ریزی شود.

 

فلسفه‌های کلیدی اسمارت ایکس در ارائه خدمات

 

تمرکز اصلی تمامی محصولات ارائه شده توسط مجموعه SmartX بر روی موارد زیر است:

• سنجش و تحلیل رضایت مشتریان
• نگهداشت و بازگشت مشتری
• سرویس‌دهی و مهمان‌نوازی

 

۴ سرویس مهم شرکت اسمارت ایکس

 

مجموعه SmartX برای تحقق فلسفه‌های کلیدی خود، محصولات و سرویس‌های متنوعی را بر اساس نیاز کسب‌وکارها و مشتریان ارائه کرده است که شامل موارد زیر می‌شود:

۱- باشگاه مشتریان هوشمند:
اهداف باشگاه مشتریان اسمارت ایکس شامل: نگهداری مشتری، افزایش نرخ بازگشت، ارتقای تجربه کاربری و در نهایت افزایش رضایت مشتری است. این سیستم به صندوق فروشگاه متصل می‌شود و با بررسی سوابق مشتریان و دسته‌بندی رفتار مشتری برنامه‌هایی را برای بازگشت مشتری و افزایش فروش ارائه می‌دهد.
همچنین افزونه گردونه شانس، به‌عنوان یکی از محصولات تکمیلی باشگاه مشتریان اسمارت ایکس، فرصت ایجاد نوعی بازی برای تجربه بهتر مشتری و جذب مشتری جدید را به مدیران کسب‌وکار می‌دهد.

۲- رزرو هوشمند:
احتمالا شما هم کمبود یک سیستم رزرواسیون هوشمند و یکپارچه را در کسب‌وکارهایی نظیر کافه‌ها و رستوران‌ها احساس کرده‌اید. SmartX برای این کمبود، سرویس رزرو هوشمند را ارائه می‌کند که شامل امکاناتی از جمله رزرو آنلاین، ارسال پیامک جهت یادآوری و درج پیش سفارش است.

۳- وای فای هوشمند:
این سرویس یک ابزار مدیریت و کنترل حجم مصرفی اینترنت است و باهدف ایجاد تجربه کاربردی بهتر و اتصال امن بین سرویس‌گیرنده و سرویس‌دهنده ارائه می‌شود.

۴- ارزیابی هوشمند:
پلتفرم آنلاین نظرسنجی مشتری با نام سرویس ارزیابی هوشمند عرضه می‌شود. این سرویس به شما کمک می‌کند تا بهتر مشتری را بشناسید و بدانید چه چیزی را دوست دارد و از چه چیزی ناراضی است. عملکرد این سرویس به این صورت است که تنها با گرفتن یک شماره موبایل، سلیقه مشتریان برای شما مشخص می‌شود تا بتوانید با توجه به آن، خدمات آتی خود را ارائه دهید.
و همچنین افزونه دقیق‌سازی و پیگیری شکایات مشتریان، از دیگر محصولات تکمیلی ارزیابی هوشمند هستند که در فرایند ارزیابی، به کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

اسمارت وای فای

مخاطب هدف اسمارت ایکس چه کسانی هستند؟

 

سرویس‌ها و محصولات ارائه شده توسط مجموعه SmartX باهدف ارتقای میزان وفاداری مشتریان و نگهداشت آن‌ها ارائه می‌شود. اگرچه در طی این سال‌ها بیشتر مشتریان این سرویس‌ها صاحبان کسب‌وکارهای خدماتی نظیر رستوران‌ها و کافه‌ها بوده‌اند اما نیاز به داشتن یک باشگاه مشتریان کامل، سیستم نظرسنجی هوشمند و آنلاین که منجر به یک ارزیابی مؤثر مشتری و ارائه پیشنهادها و راهکارهایی جهت نگهداشت مشتریان از جمله مواردی است که در هر کسب‌وکاری احساس می‌شود.
فرقی نمی‌کند کسب‌وکار شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند، شما می‌توانید از خدمات متنوع اسمارت برای بهبود عملکرد خدمات مشتریان خود استفاده کنید.

 

چگونه می‌توان از خدمات شرکت اسمارت ایکس استفاده کرد؟

 

با مراجعه به وب‌سایت اسمارت ایکس، می‌توانید از سرویس‌ها و محصولات اسمارت مثل باشگاه مشتریان هوشمند، رزرو هوشمند، وای فای هوشمند و ارزیابی هوشمند در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود استفاده کنید. قیمت هر سرویس با توضیحات کامل آن ارائه شده است و شما به‌راحتی می‌توانید باتوجه به بودجه و نیازتان، سرویس موردنظر را انتخاب کنید. جهت اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش می‌توانید با پشتیبانی این شرکت به‌صورت چت آنلاین یا چت در واتس‌اپ تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق ایمیل به آدرس info@smartx.ir ارسال کنید.
با راهکارهای هوشمند سرویس‌های اسمارت ایکس، می‌توانید رضایت مشتریان را در جهت وفادارسازی آن‌ها جلب کنید و یک سیستم اختصاصی همگام با سیاست‌های مجموعه خودتان ایجاد کنید.
تیم خدمات پس از فروش این مجموعه که یکی از مزیت‌های رقابتی اسمارت ایکس هم محسوب می‌شود، در طول مدت‌زمان قرارداد با پشتیبانی و کنترل کیفیت دوره‌ای و رهیاری، تجربه بی‌نظیر یک همکاری ماندگار را برای شما ایجاد می‌کند.

https://www.asianews.ir/u/9px
اخبار مرتبط
تیم تحقیقاتی سایت ماهان تیموری: شاید این موضوع را شنیده اید که می گویند صنعت چرخ اقتصاد را می چرخاند، این در حالی است که راه اندازی کسب و کار جدید تولیدی بیش از پیش در ایران رونق گرفته است. درست است که ما در ایران دچار مشکلات اقتصادی شدیدی هستیم، اما این موضوع باعث نشده است تا مانعی برای کارآفرینی افراد شود و شاید با این شرایط سخت ، افرادی هستند که تلاش خود را دو چندان کرده اند تا بتوانند در این مسیر پر پیچ و خم موفق شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید