صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
کد خبر: 13889
گزارشگر: 213
۶۷۵
۰
۰
۲
خبر مهم سخنگوی وزارت صنعت

عرضه خودروی های وارداتی از ۲۷ اسفند

عرضه خودروی های وارداتی از ۲۷ اسفند
سخنگوی وزارت صنعت گفت: تصمیم وزارت صمت این است که اولین عرضه خودروهای وارداتی تا قبل از شروع سال جدید، یعنی طی چند روز آینده انجام شود.

به گزارش آسیانیوز، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از احتمال اولین عرضه خودروهای وارداتی از روز شنبه ۲۷ اسفند ماه خبر داد.

 امید قالیباف در گفت وگوی تلویزیونی تصریح کرد: تصمیم وزارت صمت این است که اولین عرضه خودروهای وارداتی تا قبل از شروع سال جدید، یعنی طی چند روز آینده و احتمالا از شنبه هفته آینده انجام شود.

---------------------

بیشتر بخوانید

تمدید مهلت ثبت نام ایران خودرو در فروش بدون قرعه کشی/اطلاعیه

----------------------------------------

وی افزود: خودروهای قطعی عبارت است از دو مدل چانگان CS۳۵ و CS۳۵ پلاس و به احتمال زیاد هیوندای النترا هم عرضه خواهد شد.

--------------

بیشتر بخوانید

آغاز ثبت نام فروش فوری سایپا+شرایط و لینک ثبت نام

---------------------------------------------------

سخنگوی وزارت صمت توضیح داد: کسانی که خودرو را خریداری می‌کنند به خاطر شروع تعطیلات نوروز باید بقیه فرایند خرید را در سال ۱۴۰۲ انجام دهند./

https://www.asianews.ir/u/9q4
اخبار مرتبط
در حالی که وزارت صمت گفت با توجه به شرایط تحریم فعلاً نمی‌توانند اطلاعات دقیق خودروهای خارجی را اعلام کند، بلوکه‌کردن ۵۰ هزار میلیارد تومان برای خودروهای وارداتی که هنوز وجود خارجی ندارند، می تواند آخرین نقشه برای سرمایه مشتریانی باشد که سال‌هاست منتظر خرید خودروی خارجی بودند!ر
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه خبر داد.
در هفته پیش رو بزرگ‌ترین طرح عرضه خودرو به اجرا درمی آید که بخشی از این طرح به خودروهای وارداتی مربوط می‌شود و از ساعت 12 ظهر فردا متقاضیان با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس saleauto.ir برای خرید این خودروها ثبت‌نام کنند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در حال حاضر هیچ عاملی برای کاهش قیمت خودرو در بازار وجود ندارد و قیمت خودروهای خارجی نیز پس از ورود به بازار ایران با جهش زیادی همراه شود.
خودرو وارداتی چانگان UNI-T به‌زودی به صورت وارداتی در داخل کشور عرضه می‌شود و کشف قیمت این محصول در بورس کالا انجام خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید