صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۳
کد خبر: 13913
گزارشگر: 2
۷۹۵
۰
۰
۲
DogeCoin

آیا می‌توان دوج کوین را به صورت رایگان کسب کرد؟

آیا می‌توان دوج کوین را به صورت رایگان کسب کرد؟
در این مطلب ضمن معرفی مختصر رمز ارز دوج به عنوان یک ارز رمز نگاری شده راجع به راه‌های کسب این آلت کوین به صورت رایگان صحبت می‌کنیم.

احتمالا شما با ساز و کار بازارهای مالی جهانی به خصوص بازار کریپتوکارنسی آشنا هستید و به خوبی می‌دانید که برای سرمایه گذاری در این بازارها باید به خرید و سپس ذخیره‌سازی رمز ارز بپردازید. حتما هم می‌دانید که رمز ارزهای بسیار زیادی در این حوزه خرید و فروش می‌شوند؛ اما آیا تا کنون چیزی راجع به ارز دیجیتال دوج کوین شنیده اید؟ جالب است بدانید این رمز ارز در ابتدا تنها یک میم و شوخی اینترنتی بود که حالا با طرفداری میلیون‌ها تریدر همراه شده و به عنوان یکی از رمز ارزهای با ارزش شناخته می‌شود. قسمت جالب این رمز ارز آن است که شما می‌توانید آن را به صورت رایگان به دست آورید.

 

اهمیت استفاده از دوج کوین در بازار کریپتوکارنسی

 

بازار کریپتوکارنسی به همان اندازه که چالش برانگیز است، جذابیت‌های خاص خود را نیز دارد. از جذابیت‌های این بازار می‌توان به ایجاد ارز dogecoin بر اساس یک شوخی اینترنتی تا توسعه و قدرت آن و قیمت ارز دوج کوین DOGE اشاره کرد. قطعا وقتی به دنبال کسب رایگان دوج کوین هستید، با چیستی آن آشنایی دارید و به خوبی می‌دانید که این رمز ارز در سال ۲۰۱۳ از سگ معروف شیبا اینو الهام گرفت و بر مبنای یک شوخی اینترنتی ایجاد شد؛ اما توجه برخی چهره‌های مشهور مانند ایلان ماسک سبب شد که یکباره این رمز ارز ارزش زیادی پیدا کند. در بررسی اهمیت این رمز ارز می‌توان به آن اشاره کرد. به این صورت که این ارز برای درآمدزایی عملکرد مناسبی ندارد و بیشتر به عنوان پاداش در سایت‌های فاست و سیستم پرداخت خرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آنجا که در این روزها کاربران حضور گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارند، استفاده از دوج کوین به عنوان هدیه برای سایت‌های فاست اهمیت بسیاری پیدا کرده است. ارزش این رمز ارز به قدری است که توسعه‌دهندگان آن تلاش می‌کنند آن را وارد رقابت با ارزهای رمز پایه مانند بیت کوین کنند. راه‌های زیادی برای کسب این رمز ارز وجود دارد، اما با توجه به ماهیت فان بودن و سرگرمی بودن این ارز دیجیتال، کاربران چندان به خرید doge از صرافی‌ها فکر نمی‌کنند و بیشتر در تلاش‌اند آن را به صورت رایگان به دست آورند. طبیعتا کسب رایگان این رمز ارز جذابیت‌های خاص خود را دارد.

 

روش کسب دوج کوین به صورت رایگان

 

برای به دست آوردن این رمز ارز می‌توانید آن را از صرافی‌ها خرید کنید یا به استخراج دوج بپردازید؛ اما در پاسخ به سوال شما باید بگوییم امکان کسب رایگان این رمز ارز نیز وجود دارد. از آنجا که رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منجر به توسعه و افزایش اعتبار این ارز شده‌اند، شما نیز می‌توانید از همین طریق به کسب رایگان ارز دوج بپردازید. در ادامه مهم‌ترین راه‌های کسب دوج رایگان را بررسی می‌کنیم.

. شبکه توییر به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب دوج رایگان شناخته می‌شود و شما می‌توانید از طریق فعالیت در پلتفرم توییتر این آلت کوین رایگان را به عنوان هدیه به دست بیاورید. فعالیت شما شامل فالو کردن اکانت‌های خاص یا ریتوییت است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید، با توجه به اینکه این آلت کوین به عنوان هدیه به کاربران توییت عرضه می‌شود، حالت قرعه‌کشی دارد و در واقع شما می‌توانید با فعالیت در این بستر شانس خود را برای دریافت دوج امتحان کنید. ضمن اینکه ممکن است این هدایا غیر قانونی بوده و شما را در دام کلاهبرداران اینترنتی بیاندازد.

قیمت دوج

فعالیت در ردیت نیز می‌تواند شانس شما را در دریافت دوج رایگان افزایش دهد. شما می‌توانید راجع به هر موضوعی که علاقه دارید در ردیت به عنوان مرکز اصلی اخبار دنیا گفتگو کرده و نظرات خود را مطرح کنید. در این بین می‌توانید با ارسال مطالب جذاب، کمک کردن به دیگران در رسیدن به مباحث مورد نظرشان و اموری مانند آن دوج رایگان به دست آورید.

همانطور که اشاره کردیم یکی از اصلی‌ترین راه‌های کسب این آلت کوین رایگان فعالیت در سایت‌های فایت است. این سایت‌ها از دوج کوین برای رسیدن به اهداف تجاری خود استفاده می‌کنند. به این صورت که شما می‌توانید از طریق کلیک کردن روی پیوند تبلیغات، تماشای ویدئوهای تبلیغاتی، انجام آزمون‌ها، تکمیل کپچا و .... در این سایت‌ها دوج رایگان کسب کنید.

انجام برخی امور از پیش تعریف شده در وب‌سایت ldle -Empire نیز می‌تواند به کسب دوج رایگان کمک کند. در واقع شما می‌توانید از طریق شرکت در نظرسنجی‌ها، دعوت سایر کاربران برای پیوستن به این سایت، تماشای ویدئوهای تبلیغاتی آن و اموری از این قبیل دوج رایگان دریافت کنید.

انجام تسک‌های موجود در سایت فری کش نیز به عنوان یکی از راه‌های مهم در کسب این آلت کوین رایگان شناخته می‌شود. فری کش واسطه‌ای بین شرکت‌ها و کاربران آن‌هاست و در واقع بین آن‌ها تعامل ایجاد می‌کند. شما می‌توانید به عنوان کاربر فری کش، اکانت خود را در این وب‌سایت ایجاد کنید و با انجام اموری مانند شرکت در نظرسنجی‌ها یا دانلود برنامه‌های خاص ارز دیجیتال دوج رایگان به دست آورید.

نکته: روش‌هایی که برای دریافت دوج رایگان معرفی کردیم، همگی راه‌های تست شده و موثری هستند؛ اما باید در نظر داشته باشید، سایت‌های فاست و سایر پلتفرم‌هایی که برای این منظور انتخاب می‌کنید، از اعتبار کافی برخوردار باشند. از آنجا که تشخیص سایت‌های کلاهبردار کمی دشوار است، توصیه می‌کنیم این آلت کوین را از صرافی‌های معتبر داخلی خرید کنید. با توجه به اینکه امکان پرداخت‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی وجود ندارد و ممکن است هنگام خرید دوج کوین حساب‌ها و دارایی‌هایتان بلوکه شود، باید در انتخاب صرافی دقت کنید.

بازار کریپتوکارنسی

رمز ارز دوج به عنوان یک رمز ارز معتبر حدود چند صد میلیون دلار ارزش دارد. هر چند قیمت دوج کوین در خرید آن مورد توجه قرار می‌گیرد؛ اما فاکتورهای مهم‌تری نیز وجود دارند که در خرید این رمز ارز مورد توجه قرار می‌گیرند. به عنوان مثال: شما به راحتی می‌توانید این رمز ارز را خریداری کنید و آن را به ریال یا سایر ارزهای فیات تبدیل کنید.

 

جمع‌بندی

 

در این مطلب ضمن معرفی مختصر رمز ارز دوج به عنوان یک ارز رمز نگاری شده راجع به راه‌های کسب این آلت کوین به صورت رایگان صحبت کردیم. رمز ارز دوج در ابتدا یک شوخی اینترنتی بود که بعدها به ارزش و اعتبار بسیاری رسید و هم اکنون به عنوان یک ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین و ... در صرافی‌ها خرید و فروش می‌شود. ضمن اینکه امکان دریافت آن به عنوان هدیه از سایت‌های فاست نیز وجود دارد.

https://www.asianews.ir/u/9qs
اخبار مرتبط
به طور کلی، انتقال ۳۵۲/۵ میلیون Dogecoin به بایننس، باعث گمانه زنی و هیجان در جامعه رمزنگاری شده است. در حالی که نیات مالک ناشناخته است، این انتقال باعث محبوبیت رو به رشد Dogecoin گردیده و نقش مهمی در مبادلات ارز‌های دیجیتال در اکوسیستم کریپتو ایفا می‌کند. در نتیجه، قیمت دوج کوین بر اساس عرضه و تقاضا در صرافی‌های مختلف تعیین می‌شود و ارزش آن می‌تواند کاملاً متغیر و تحت تأثیر عوامل مختلف باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید