صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۷
کد خبر: 13967
گزارشگر: 213
۳۶۶
۰
۰
۲
جانشین پلیس راه راهور فراجا خبر داد

بازگشایی جاده چالوس و هراز/آخرین وضعیت محورهای مسدود

بازگشایی جاده چالوس و هراز/آخرین وضعیت محورهای مسدود
جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت: جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال که به دلیل ریزش سنگ بسته شده بود، دقایقی پیش بازگشایی شد.
به گزارش آسیانیوز، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صبح امروز از انسداد جاده چالوس، آزادراه تهران ـ شمال و محور هراز و تردد روان خودروها در محور فیروزکوه خبر داده بود اما اکنون اعلام شده که دو محور هراز و چالوس بازگشایی شده‌اند.

دقایقی پیش جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت: جاده چالوس و آزاد راه تهران – شمال که دیروز به دلیل ریزش سنگ بسته شده بود، دقایقی پیش بازگشایی شد.

افزایش تردد خودروها

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی شبانه‌‌روز گذشته تردد خودروها در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 6.4 درصد افزایش یافته است؛ در این میان سهم وسایل نقلیه سنگین 5.6 درصد بوده و اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت گرفته است.

در زمان حاضر تردد خودروها در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است، محورهای فوق فاقد مداخلات جوی هستند.

محورهای مسدود شریانی
1) بمپور ـ دلگان

2) آزادراه تهران ـ شمال

محدودیت تردد با تغییر مسیر
1) محور قدیم خرم‌آباد ـ پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد ـ پل‌زال و محور خرم‌آباد ـ کوهدشت انجام می‌شود.(تسنیم)
https://www.asianews.ir/u/9s4
اخبار مرتبط
تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال گزارش شده است.
گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از بارش برف در بسیاری از نقاط کشور است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید