صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۴
کد خبر: 13977
گزارشگر: 213
۱۵۲۷۲
۳
۶
۷
پرداخت کمک معیشتی جدید

واریز یارانه ۶۰۰ هزار تومانی ماه رمضان+جزئیات

واریز یارانه ۶۰۰ هزار تومانی ماه رمضان+جزئیات
بر اساس دستور رئیس جمهور یارانه نقدی ماه رمضان به حساب برخی از خانواده‌ها واریز می شود.
به گزارش آسیانیوز، قرار است یارانه نقدی رمضان از امروز به حساب سرپرستان خانواده‌ها واریز شود. اما یارانه نقدی رمضان شامل چه کسانی می‌شود؟

بر اساس دستور رئیس جمهور قرار است از امروز یارانه نقدی 150 هزار تومانی به حساب برخی از خانواده‌ها واریز شود. اما این یارانه تنها به حساب 11 میلیون و 38 هزار سرپرست خانوار واریز می‌شود.

این به آن معناست که یارانه نقدی رمضان به حساب همه یارانه‌بگیران واریز نمی‌شود و تنها برخی از افراد شامل این یارانه جدید می‌شوند.

به نقل از تجارت نیوز، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده که این یارانه برای حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر است و تنها به این گروه تعلق می‌گیرد. بر اساس یارانه‌های مناسبتی قبلی که واریز شده، می‌توان حدس زد که یارانه رمضان به حساب چه کسانی واریز می‌شود.

سال گذشته دولت در چند نوبت یارانه حمایتی به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز کرد. یکی یارانه 22 بهمن ماه بود،دیگری یارانه نوروز پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند. همچنین خانواده‌هایی که در دهک اول تا چهارم قرار دارند مشمول این یارانه شدند.

 امسال هم انتظار می‌رود که یارانه رمضان به حساب همین گروه‌ها واریز شود و همه افرادی که یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی را دریافت می‌کنند مشمول یارانه نقدی رمضان نمی‌شوند.

آنگونه که سازمان برنامه و بودجه خبر داده و رسانه‌ها اعلام کرده‌اند واریز این یارانه از امروز ششم فروردین ماه آغاز می‌شود. اما توضیحی ارائه نشده که آیا کل یارانه در یک روز واریز می‌شود و یا طی چند روز به حساب افراد واریز می‌شود.

با این حساب، خانواده‌های چهار نفره باید منتظر واریز 600 هزار تومان یارانه باشند./
https://www.asianews.ir/u/9sg
اخبار مرتبط
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان جزئیاتی درباره طرح کالابرگ گفت: واریز یارانه نقدی و کمک معیشتی ها در سال جدید ادامه دارد.
در نخستین ماه بهار ۱۴۰۲، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد.
وزارت کار اعلام کرد : ۳۰ هزار فروشگاه در کشور به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شده است و مردم می توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه نقدی کالاهای مشمول این طرح را خریداری کنند.
برخی تحلیل‌‌‌ها با اشاره به فشار تورم، خط فقر در کشور را حدود ۳۰میلیون تومان برای هر خانوار برآورد کرده‌‌‌اند.
پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، براساس خبرها موضوع اجرای کالابرگ فعلا منتفی شده است و پرداخت نقدی یارانه معیشتی ادامه پیدا می‌کند.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد در طرح اجرای کالابرگ اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
غلام پورحسینن
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
0

خانواده شیش نفره چگونه با حقوق بازنشستگی زندگی کنند

ناشناس
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
0
0

.کو کجا دادن الکی چرا مردم امیدوار میکنن

غلام گودرزی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
0
0

چرا یارانه بنده رو پرداخت نکردید در ضمن بنظر شما با 300 تومن یارانه میشه زندکی کرد من که نه حقوق میگیرم و نه درامدی دارم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید