صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۸
کد خبر: 14005
گزارشگر: 2
۳۳۸۳
۰
۰
۳
رسانه‌های تلگرامی

پربازدیدترین کانال‌های خبری تلگرام + لیست ۲۰ کانال خبری پربازدید در تلگرام در سال ۱۴۰۲

پربازدیدترین کانال‌های خبری تلگرام + لیست ۲۰ کانال خبری پربازدید در تلگرام در سال ۱۴۰۲
در سال ۱۴۰۲ لیست پربازدیدترین کانال‌های تلگرامی تغییر کمی داشت؛ تقریبا مخاطبان کانال‌های خود را شناخته‌اند و به همین خاطر پرمخاطب‌شدن یک کانال جدید سخت‌تر از گذشته شده است.

در سال ۱۴۰۱ رسانه‌های تلگرامی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند؛ این پیام‌رسان همچنان برای مخاطبان ایرانی جذاب بنظر می‌آید. در سال گذشته تلگرام به حذف فیک‌های کانال‌ها رو آورد و البته همچنان این کار خود را ادامه می‌دهد. در اول سال ۱۴۰۲ اگر بخواهیم کانال‌های خبری را بر اساس بازدید هر پست دسته‌بندی کنیم به لیست ۲۰ کانال پربازدید خبری می‌رسیم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

پربازدیدترین کانال‌های خبری تلگرام

 

۱- رتبه یک و دو؛ کانال‌های همیشگی

آخرین خبر و خبرفوری (سبز) همچنان در ابتدای لیست پربازدیدترین‌ها قرار می‌گیرند. هرچند نسبت به سال گذشته بازدید پست‌های این کانال ها به نصف کاهش پیدا کرده است.

۲- رتبه سه؛ عصر فوری/ خبر فوری

این کانال خبری توانسته در میان کانال‌هایی با ۷-۸ سال عمر و فعالیت، خود را به عنوان کانال پرمخاطب جدید به عرصه نمایش بگذارد. عصر فوری/ خبر فوری که ۲ سال از عمرش سپری شده هم‌اکنون با ۷۰ هزار بازدید نزدیک‌تر از قبل به کانال‌های بالاتر از خود شده است. این کانال قطعا در سال ۱۴۰۱ بیش‌ترین پیشرفت را داشته است.

۳- رتبه‌ پنج و شش؛ رسانه‌های معاند

همانطور که مشاهده می‌شود رسانه‌های معاند پشت سر هم قرار گرفته‌اند. هر چند در سال گذشته با کاهش شدید بازدید و ریزش مخاطب روبرو بودند.

۴- رتبه‌های میانی؛ خبرگزاری‌های رسمی

خبرگزاری‌های رسمی هر چند در ظاهر مخاطب میلیونی دارند اما بازدیدشان به شدت پایین است. اگر به تعداد مخاطب و تعداد بازدید هر پست نگاهی بیاندازیم متوجه واقعیت خواهیم شد.

۵- رتبه‌های ‌پایانی لیست

در این جایگاه رسانه‌هایی قرار گرفته‌اند که مطالب و محتوای مناسبشان باعث بالا بودن بازدیدشان محسوب می‌شود.

 

بهترین کانال‌های تلگرامی

https://www.asianews.ir/u/9t8
اخبار مرتبط
بسیاری از کانال های تلگرامی هستند که برای انجام تبلیغات مورد استفاده قرار می ‌گیرند و افرادی که مدیریت این کانال ها را به عهده دارند برای کسب و کار های مختلف و معرفی محصولات آن ها فعالیت می کنند. با استفاده از روش های تبلیغات در تلگرام می توانید به سادگی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و با افزایش اعتبار نزد مشتریان به یکی از فروشگاه هایی تبدیل شوید که مشتریان ثابتی در کانال های تلگرامی دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید