صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
کد خبر: 14007
گزارشگر: 2
۱۱۱۲
۰
۰
۲
امنیت و ایمنی ویلا

درب ورودی ویلا ضد سرقت + مدلهای جدید و لوکس

درب ورودی ویلا ضد سرقت + مدلهای جدید و لوکس
برای این که هنگام خرید درب ورودی ویلایی با مشکل رو به رو نشوید، با ما همراه باشید، تا بتوانید نسبت به درب ویلایی، قیمت درب ضد سرقت ویلایی و سایر نکات مهم اطلاعات کافی را داشته باشید.

بیشتر ویلاهایی که در مناطق مختلف طراحی و ساخته شده اند، در اغلب موارد در بسیاری از روزهای سال کسی در داخل ویلاها سکونت ندارند. همین مسئله باعث می شود، تا افراد به دنبال راهکاری برای بالا بردن سطح امنیت و ایمنی ویلای خود باشند، تا بتوانند از ورود افراد ناشناس و سارق به داخل ویلا جلوگیری کنند. در این موارد بهترین گزینه برای انتخاب درب ضد سرقت ویلایی می باشد. با توجه به این که قرار است، دربی که شما برای خرید انتخاب می کنید، در بخش بیرونی ویلا نصب شود، باید به گونه ای انتخاب شود، که هماهنگی لازم را سایر اجزا داشته باشد، و به زیبایی و شیک شدن نمای بیرونی ویلا کمک کند. همان طور که از نام این نوع از درب های ورودی پیداست، به نسبت درب های معمولی استحکام بیشتری دارند، و از نظر قیمت نسبت به یک دیگر متفاوت هستند. پس شما با توجه به بودجه ای که برای خرید درب ضد سرقت در نظر می گیرید، می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. برای این که هنگام خرید درب ورودی ویلایی با مشکل رو به رو نشوید، با ما همراه باشید، تا بتوانید نسبت به درب ویلایی، قیمت درب ضد سرقت ویلایی و سایر نکات مهم اطلاعات کافی را داشته باشید.

 

درب ضد سرقت ویلایی چیست؟

 

درب ضد سرقت ویلایی یکی از گزینه های پیشنهادی برای نصب در بخش ورودی ویلاها، و خانه هایی می باشد، که به صورت ویلایی و مدرن طراحی می‌شوند. با توجه به که این بخش ورودی تمام ویلا به یک صورت طراحی نمی شوند، پس درب انتخابی شما در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شود، تا هنگام نصب درب ورودی ویلا با مشکل رو به رو نشوید.
شما می توانید با توجه به ابعادی که در نظر دارید، درب مد نظر خود را سفارش دهید. درب مد نظر شما قابلیت تولید در مدل های مختلف به صورت دو لنگه بازشو، 1.5 لنگه بازشو، تک لنگه بازشو با دو نیم لنگه ثابت در دو طرف را دارد. این نوع از درب از نظر ساختاری که دارند، مقاومت و استحکام قابل توجهی دارند، و دو مدل تک لنگه و دو لنگه آن طرفداران زیادی دارد. در مورد طراحی هر یک از مدل ها باید بگوییم، که درب های تک لنگه به صورتی ترکیبی از فلز، شیشه و آلومینیوم طراحی و تولید می شوند، و در طراحی مدل دو لنگه ی آن از هیچ گونه کتیبه ای استفاده نشده است. نحوه ی طراحی بدنه ی درب ضد سرقت ویلایی مانند درب های سوپر لوکس به گونه ای می باشد، که باعث شده است، قیمت داشته باشد. اگر بودجه ی محدودی را برای خرید در نظر گرفته اید، می توان از سری CNC در ساخت این درب ها استفاده کرد. هم چنین می‌توان گفت، که قابلیت نصب ریموت و آیفون، قفل دیجیتال و چشمی در این سری از درب ها وجود دارد.

درب ضد سرقت ویلایی چیست؟

با توجه به این که ساختمان های مسکونی در محیط های بسته هستند، در برابر تغییرات شرایط محیطی اعم از بارش باران، آفتاب، باد و... قرار نمی گیرند، و شما می توانید برای مدت زمان طولانی تری از درب استفاده کنید، ولی درب های ویلایی این گونه نیستند، و با فرارسیدن فصول های سرد سال در برابر عواملی مانند برف و باران قرار دارند، و در فصول گرم سال دربرابر تابش مستقیم خورشید قرار گرفته اند، برای این که دچار تغییر نشوند، باید روکش مناسبی برای این درب ها انتخاب و نوع رنگ آمیزی درب ها با توجه به این مورد انجام می شود، تا بتوانید برای مدت زمان طولانی تری از درب استفاده کنید. در صورتی که درب های ضد سرقت ویلایی انتخابی شما روکش مناسب و استانداردی نداشته باشند، و یا درب به خوبی رنگ آمیزی نشده باشد، با گذشت زمان لایه های روکش درب جدا خواهند شد، و رنگ درب ضد سرقت بر اثر تغییرات آب و هوایی از بین می رود.

 

قیمت درب ورودی ویلا ضد سرقت

 

قیمت درب ورودی ویلا ضد سرقت با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از نوساناتی که در زمینه ی خرید مواد اولیه و یراق آلات وجود دارد، نوع درب، متریال استفاده شده برای تولید، نوع قفل و یراق آلات، رنگ درب، نوع روکش و... تعیین می شود. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، مدل مناسب را انتخاب کنید.

 

در مورد ساختار داخلی درب ضد سرقت ویلایی بیشتر بدانید.

 

یکی از مهم ترین تفاوت های موجود بین درب های ضد سرقت و معمولی وجود دارد، در مورد نحوه ی طراحی ساختار آن می باشد. این درب‌ ها در قسمت داخلی خود دارای یک ورق از جنس فولاد می باشد، که استفاده از این ورق ها کمک می کند، تا میزان استحکام و مقاومت درب در برابر عواملی مانند ضربات افزایش پیدا کند. در مورد ضخامت ورق های فولادی هم باید بگوییم، که ضخامت ورق ها بین ۰/۷ الی ۱/۲۵ میلی متر می‌ باشد. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است، که هر چقدر ضخامت ورق بیشتر باشد، کمک می کند، تا میزان مقاومت افزایش پیدا کند. هم چنین باعث سنگین وزن شدن درب هم می شود.
پس به طور کلی می توان گفت، که هر زمان که قرار است، نسبت به خرید درب ضد سرقت برای ویلای خود اقدام کنید، بهتر است، به نکات مهمی اعم از هارمونی رنگ بین درب و ساختمان خود توجه داشته باشید، تا بتوانید به زیباتر شدن نمای بیرونی کمک کنید. اگر جزو افرادی هستید، که می خواهید درب مد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید، فروشگاه سنا درب امن به عنوان یکی از تولید کنندگان درب ورودی ویلایی می باشد، که در این زمینه به واسطه ی تولید محصولات باکیفیت توانسته است، رضایت کامل مشتریان خود را در این راستا کسب کند. برای ثبت سفارش کافیست، بعد از مشاهده ی محصولات این فروشگاه و دریافت مشاوره نسبت به خرید درب ضد سرقت اقدام کنید.

ساختار داخلی درب ضد سرقت

بهترین روکش برای درب ضد سرقت ویلایی کدام است؟

 

قابلیت تولید درب‌ های ضد سرقت با روکش‌های مختلف وجود دارد، ولی اگر قرار است، یکی از مدل ها را که طرفداران زیادی دارند، را برای نصب بر روی درب انتخاب کنید، پیشنهاد ما انتخاب روکش چوبی می‌باشد. درب ضد سرقت با روکش چوبی، معمولاً از چوب راش و یا گردو ساخته می‌ شوند. ولی باید به این نکته ی مهم توجه داشته باشید، که انتخاب این روکش ها برای تمام ویلاها مناسب نمی‌باشند، و به جای آن بهتر است، از درب روکش فلزی استفاده کنید. دلیل انتخاب این روکش ها به این خاطر می باشد، که نسبت به مدل چوبی مقاومت بیشتری دارند، و در برابر تغییرات شرایط محیطی دارای استحکام بیشتری هستند. دیگر روکش‌ های انتخابی که می‌توانید انتخاب کنید، شامل روکش پی وی سی می‌باشد.

بهترین روکش برای درب ضد سرقت

خرید درب ورودی ویلا ضد سرقت

 

هنگام خرید درب ورودی ویلا ضد سرقت باید به نکات مهمی که در ادامه اشاره می کنیم، توجه داشته باشید، تا بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.

. درب انتخابی باید در برابر رطوبت مقاوم باشد، و در برابر رطوبت واکنش نشان ندهد.
مقاوم در برابر نفوذ حشرات، قارچ ها و کپک ها
نوع طراحی درب ویلا باید به گونه ای باشد، که بتواند نور مناسبی به داخل منزل منتقل کند.
باید از لحاظ ایمنی و امنیت بسیار باکیفیت باشند.

https://www.asianews.ir/u/9tb
اخبار مرتبط
درب لابی به دربی گفته می‌شود که در ورودی ساختمان نصب می‌شود و فضای داخلی ساختمان را با خارج جدا می‌کنند. از آنجایی که درب لابی اولین درب ورودی ساختمان به حساب می‌آید هم از لحاظ زیبایی و هم امنیت، اهمیت زیادی دارد. از انواع درب لابی می توان به درب لابی چوبی، درب لابی فلزی، درب لابی شیشه‌ای و درب لابی ترکیبی، اشاره کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید