صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
کد خبر: 14020
گزارشگر: 2
۱۱۶۳
۱
۰
۲
سفر اقساطی

با تور اقساطی اندونزی و برترین شهر این کشور بیشتر آشنا شوید

با تور اقساطی اندونزی و برترین شهر این کشور بیشتر آشنا شوید
با افزایش قیمت تورهای مسافرتی، برخی آژانس ها امکان پرداخت اقساطی را فراهم کردند.

بعد از گذراندن روزهای کاری سخت و طاقت فرسا، به تفریح نیاز داریم. گاهی اوقات این تفریح می تواند به یک رستوران و سینما خلاصه شود یا حتی در منزل بگذرد. علاقه ی هرکسی به نحوه گذراندن اوقات فراغت و تفریح خود متفاوت است. یکی از این تفریح ها، سفر کردن است. هزینه های بالای سفرکردن باعث شده است که این تفریح کمتر در نظر گرفته شود. افرادی که خیلی به سفر علاقه دارند، در طول سال برای سفر رفتن پس انداز میکنند. گاهی ممکن است به سفرهای یک روزه اکتفا کنیم و در کنار خانواده یک شبانه روز در شهری نزدیک بگذرانیم. با این وجود سفر اقساطی گزینه ای است که بسیاری از آن بی اطلاع هستند. با افزایش قیمت تورهای مسافرتی، برخی آژانس ها امکان پرداخت اقساطی را فراهم کردند. با مسافرت اقساطی می توانید به مقصد خود سفر کنید و هزینه ی ان را بعدتر بپردازید.

یکی از بدی های پس انداز برای سفر رفتن این است که تا هزینه مدنظر شما کامل می شود، تورها و بلیت ها مجدد گران می شوند. مجبورید دوباره صبر کنید تا دوباره هزینه موردنظر را جمع کنید. با افزایش قیمت ارزهای مختلف، این چرخه در زمان های مختلف مدام قابل تکرار است. راه حلی که می توان برای این شرایط در نظر گرفت، استفاده از مسافرت اقساطی است. با انتخاب تورهای اقساطی شما مبلغی معادل سی درصد از هزینه سفر را به صورت نقد می پردازید و مابقی قسط بندی می شوند. آژانس مسافرتی پیله های عصرپرواز، به شما امکان مسافرت اقساطی را می دهد. می توانید تور مسافرت اقساطی متفاوت را از آژانس مسافرتی پیله های پرواز بخرید و با خیال راحت به سفر بروید. آژانس پیله های پرواز قابلیت قسط بندی هزینه سفر تا ده ماه را برای شما فراهم کرده است.

 

مزایای مسافرت اقساطی چیست؟

 

اولین مزیت مسافرت اقساطی همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم، بعدا پرداخت کردن هزینه ی آن است. سفر به بسیاری از نقاط جهان تنها در فصول خاصی ممکن است. صبر کردن برای این که هم پول شما کافی باشد و هم زمان سفر مناسب باشد، باعث گذر زمان زیادی می شود. بسیاری از سفرها به همین دلایل کنسل می شوند. مزیت دیگر مسافرت اقساطی با تور، داشتن راهنما در سفر به جایی جدید است. نکته ی رفتن به سفرهای اقساطی داشتن چک صیادی است. البته اگر خانوادگی سفر می کنید نیازی نیست همه چک صیادی داشته باشید و کافی است یکی از اعضای تور چک صیادی داشته باشند. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز کار را برای شما راحت تر کرده و امکان استفاده از چک صیادی یکی از اقوام درجه یک خود مثل خواهر و برادر یا والدین را هم دارید.

 

درمورد تور اقساطی اندونزی چه می دانید؟

 

کشور اندونزی که در واقع مجمع الجزایری متشکل از سیزد هزار جزیره است، در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. قرار گرفتن در منطقه استوا که باعث آب و هوایی مناسب می شود، اندونزی را به مقصد بسیاری از توریست ها تبدیل کرده است. این سیزده هزارجزیره در ۴ گروه جزایر سوماترا، جاوا، بورنئو و سلبس جای داد. جزایر سوماترا احتمالا نامی آشنا برای شماست. این جزایر به خاطر آتشفشان های فعال و زمین های بکرشان معروف هستند. به جز آتشفشان، حیوانات کمیابی مثل اورانگوتان وحشی، جنگل های انبوه و آب های سفید از جذابیت های سوماترا هستند. دمای جزایر سوماترا برای ایرانیان معمولا مطلوب است. دمای میانگین ۳۲ درجه است که با وجود دمای بالای ۴۰ درجه در تابستان های ایران، مناسب به نظر می رسد. هوای سوماترا و البته تمام اندونزی، همان طور که می توان حدس زد، به دلیل قرار داشتن در سواحل دریا غالبا مرطوب است.

تور اقساطی

دین مردم اندونزی اسلام است. مذهب این مردم بیشتر سنی است اما تعداد شیعیان این کشور نیز زیاد است. جمعیت اندونزی بالغ بر ۲۵۰ میلیون نفر است و چهارمین کشور پرجمعیت جهان به حساب می آید. شاید برایتان جالب باشد که تنها حدود یک سوم جزایر اندونزی مسکونی است! اسلامی بودن این کشور باعث ممنوعیت موارد خاصی مثل مصرف الکل در آن شده است. پول اندونزی روپیه اندونزی است که معادل ۲/۷۷ ریال ایران است. در تور اقساطی اندونزی باید برخی از نکات را رعایت کنید. عکس گرفتن نزد برخی از مردم اندونزی کاری بی ادبانه به شمار می آید. در صورتی که قصد ثبت عکس از کسی را دارید حتما از قبل از او اجازه بگیرید. لمس سر افراد نیز توهینی در اندونزی به شمار می رود. اندونزی ها دوست ندارند جواب به سوالات با شوخی یا دوپهلو و هم چنین صدای بلند نیز ناپسند شمرده می شود.

تور بالی

آشنایی با تور اقساطی بالی

 

یکی از بهترین جزایر اندونزی برای سفر، جزیره بالی است. این جزیره، به جزیره خدایان معروف است. همین نامگذاری نشان می دهد جذابیت های زیادی در این جزیره انتظار شما را می کشد. جمعیت بالی سه میلیون نفر و مساحت آن ۵۶۰۰ کیلومتر مربع است. برخلاف اکثریت جمعیت اندونزی که مسلمان هستند، مردم بالی دین هندو را انتخاب کرده اند. ساعت محلی بالی چهار ساعت و نیم از وقت محلی ایران جلوتر است. دمای بالی بین ۲۰ تا ۳۲ درجه سانتی گراد تغییر می کند و همواره مرطوب است. بالی زمستان های سختی ندارد و بهترین زمان برای سفر به آن بهار و تابستان است. در تابستان می توانید به ورزش های آبی بپردازید و در بهار از جشنواره های پرهیجان آن بازدید کنید. البته سفر با تور اقساطی بالی در پاییز و زمستان نیز مزیتی دارد که ارزانی و خلوت تر بودن این جزیره است.
در سفر با تور اقساطی بالی حداقل ۱۲ ساعت در راه هستید، زیرا پرواز مستقیمی برای بالی وجود ندارد. معابد هندو و کوه های آتشفشانی فعال از دیدنی های این جزیره در سفر با تور اقساطی بالی هستند. جنگل های استوایی انبوه و امکان تاب سواری در ارتفاع درختان جاذبه ی دیگر است. جزیره بالی هم با اقیانوس آرام و هم اقیانوس هند ساحل دارد، بنابراین می توانید لذت غواصی در اقیانوس و کشف دنیای زیر آب را هم بچشید. فستیوال های محلی و پر زرق و برق بالی نیز مراسماتی هستند که همه ساله مردم را از سراسر دنیا به این جزیره می کشانند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com
https://www.asianews.ir/u/9tn
اخبار مرتبط
اگر شما هم قصد سفر به این شهر هیجان‌انگیز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این نکات مهم را که قبل از سفر به استانبول باید بدانید، مطالعه کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مجتبی شجاعی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
3
0
0

سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره. به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت به جون بچه هام کلاه بردار نیستم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید