صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۶
کد خبر: 14021
گزارشگر: 213
۴۷۹
۱
۰
۳
وضعیت بارش ها در هفته دوم فروردین

اطلاعیه هواشناسی/آخرین وضعیت جوی محورهای پرتردد در روزهای پایانی نوروز

اطلاعیه هواشناسی/آخرین وضعیت جوی محورهای پرتردد در روزهای پایانی نوروز
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین را تشریح و اعلام کرد.
به گزارش آسیانیوز، سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق نیمه ابری تا ابری و گاهی با وزش باد و رگبارهای پراکنده همراه خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران(۱۰ فروردین) صاف همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید و برای روز (۱۱ فروردین) نیز نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران با احتمال رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اصفهان نیز فردا (۱۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و پس‌فردا (۱۱ فروردین) کمی ابری به‌تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده خواهد بود.

به گزارش ایسنا،برای وضعیت جوی کرج طی روز(۱۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید و در روز (۱۱ فروردین) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق و کاهش زیاد دما خواهد بود.

آسمان گرگان نیز طی این دو روز صاف تا قسمتی ابری و وزش باد و نیمه ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده و رعدوبرق و وزش باد، در پاره‌ای نقاط نیز مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

آسمان ساری در ۱۰ فروردین صاف در اواخر وقت افزایش ابر و در ۱۱ فروردین ابری همراه با کاهش زیاد دما گاهی بارش باران و وزش باد همچنین آسمان شهر رشت طی روز (۱۰ فروردین ) صاف تا قسمتی ابری، در صبح مه رقیق، در بعصی ساعات وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر و طی روز(۱۱ فروردین) ابری و مه‌آلود و بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

تبریز نیز در دو روز (۱۰ و ۱۱ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری و ابری گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را تجربه می‌کند و آسمان مشهد روز (۱۰ فروردین) صاف گاهی افزایش ابر و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال بارش پراکنده و طی روز (۱۱ فروردین) صاف تا کمی ابری گاهی افزایش باد و در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اهواز فردا (۱۰ فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی یا مه رقیق و وزش باد و پس‌فردا (۱۱ فروردین) قسمتی ابری تا ابری و احتمال رگبار، رعدوبرق و وزش باد همچنین آسمان شیراز در (۱۰ و ۱۱ فروردین) صاف گاهی وزش باد، در طول روز افزایش ابر و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی بندرعباس نیز صاف تا کمی ابری، همراه با مه رقیق به‌تدریج افزایش غبار محلی و افزایش باد خواهد بود./
https://www.asianews.ir/u/9tp
اخبار مرتبط
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران گفت: از یکی دو روز آینده بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ در اغلب نقاط کشور پیش بینی می شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران گفت: از هفتم فروردین ماه گستره فعالیت سامانه بارشی به‌جز شرق استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در سایر مناطق کشور خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آغاز فعالیت سامانه بارشی در سراسر کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها و کاهش دما بین ۶ تا۱۰ درجه سانتیگراد در شمال کشور خبر داد.
براساس اعلام هواشناسی، طی‌ روزهای پنجشنبه‌ و جمعه‌ در نوار شمالی‌ کشور کاهش‌ ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما رخ‌ خواهد داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
شجاعی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
2
0
0

سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره. به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت به جون بچه هام کلاه بردار نیستم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید