صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
کد خبر: 14064
گزارشگر: 213
۵۲۶۰
۲
۰
۳
نخستین عرضه در سال جدید

نقدینگی لازم برای عرضه اولیه «پی پاد» در ۱۶ فروردین+جزئیات و جدول

نقدینگی لازم برای عرضه اولیه «پی پاد» در ۱۶ فروردین+جزئیات و جدول
چهارشنبه (۱۶ فروردین) تعداد ۳۶۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بورس تهران عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، بازار سرمایه، چهارشنبه هفته جاری میزبان اولین عرضه اولیه در سال جدید خواهد بود.

چهارشنبه (۱۶ فروردین) تعداد ۳۶۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به قیمت مبنای ۵۰۰ تومان در بورس تهران عرضه اولیه خواهد شد.

این عرضه در بخش "رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران و با نماد پی‌پاد به شیوه ثبت سفارش صورت خواهد گرفت.

سقف قیمت عرضه مذکور ۵۵۰ و کف قیمت نیز ۴۵۰ تومان به ازای هر سهم و حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم خواهد بود.

عرضه اولیه

بر این اساس، حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در این عرضه اولیه (با توجه به سقف ۵۵۰ تومانی قیمت)، ۲۷۵ هزار تومان برآورد می‌شود./


https://www.asianews.ir/u/9uw
اخبار مرتبط
روز چهارشنبه ، ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۳۶۰ میلیون سهام شرکت «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» با نماد «پی‌پاد» و قیمت مبنای ۵۰۰ تومان عرضه اولیه خواهد شد.
رئیس سازمان بورس زمان نهایی واریز سود سهام عدالت را در سال جاری اعلام کرد.
روز سه‌شنبه، ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت “بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر” به قیمت یک هزار و ۵۵۰ تومان عرضه اولیه خواهد شد.
سه عرضه اولیه به صندوق‌ها تخصیص داده شده است که فرابورس اسامی صندوق‌های سرمایه‌گذاری که در عرضه اولیه مشارکت داشته‌اند، به همراه تعداد و میانگین قیمت را در سایت خود افشا کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
علیرضاغفاری
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
0
0

سلام عرض ادب و احترام حداکثر نقدینگی عرضه اولیه ۲۷۰ هزار تومن یعنی تا این مبلغ میشه خرید روش خرید توضیح میخواستم کارگذاری مفید هستم مثل خریدهای عادی هست یافرق میکنه؟

ناشناس
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
1

سلام علیکم،مثل خرید های عادی هست،با این تفاوت که بستگی به تعدادی که به شما تخصیص داده میشه در روز بعد در پرتفوی شما قابل مشاهده خواهد بود


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید