صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
کد خبر: 14074
گزارشگر: 2
۱۲۱۲
۰
۰
۵
بیماری خانمان سوز اعتیاد

وعده دروغین ترک اعتیاد به مواد مخدر و سیگار در خانه

وعده دروغین ترک اعتیاد به مواد مخدر و سیگار در خانه
متاسفانه در حال حاضر تبلیغات غلط و رایجی در حال انجام گیری است، که به دروغ ادعا می کنند، که به کمک مصرف برخی مواد دارویی مضر و رعایت یک رژیم خاص ترک اعتیاد به قرص اعتیاد آور و مواد مخدر امکان پذیر می باشد در صورتی که این روش ها به هیچ عنوان علمی نبوده و حتی در آینده نه چندان تاثیرات مخربی روی احساسات فرد گذاشته و دوز مصرف او را افزایش می دهد.

بررسی های صورت گرفته جدید در جوامع مختلف بشری در کشورهای گوناگون و مدرن حاکی از این است، که تعداد افرادی که هر سال دچار بیماری خانمان سوز اعتیاد می شوند، مدام در حال افزایش است و سیر صعودی خود را همیشه طی می کند، در حال حال حاضر قرص های اعتیاد آور و داروهای اعتیاد آور مختلفی وجود دارند، که به راحتی می تواند فرد را دچار این بیماری هولناک و خطرناک بکند، داروهای مخدر و اعتیاد آور دارای عوارض بسیار شایع و خطرناکی هستند، که می تواند در هر دوره سنی عوارضی را برای فرد ایجاد کند، که به راحتی حتی مطابق با روش های جدید درمانی قابل درمان نیست و برخی از آسیب ها واقعا قابل جبران نمی باشد.

 

ترک اعتیاد مواد مخدر در خانه ممکن است؟

 

یکی از مشکلات مهمی که پیرامون اعتیاد به مواد مخدر و قرص اعتیاد آور مختلف وجود دارد، ترک به موقع و مطابق با روش های جدید و قطعی می باشد.
متاسفانه در حال حاضر تبلیغات غلط و رایجی در حال انجام گیری است، که به دروغ ادعا می کنند، که به کمک مصرف برخی مواد دارویی مضر و رعایت یک رژیم خاص ترک اعتیاد به قرص اعتیاد آور و مواد مخدر امکان پذیر می باشد در صورتی که این روش ها به هیچ عنوان علمی نبوده و حتی در آینده نه چندان تاثیرات مخربی روی احساسات فرد گذاشته و دوز مصرف او را افزایش می دهد.
بررسی های انجام شده روی بیش از هزاران فرد مبتلاء به اعتیاد در فرانسه حاکی از این است، که ترک اعتیاد در خانه و بدون تجربه کافی غیر ممکن است، بررسی های جدید علمی همیشه به وضوح ثابت کرده است، که حتی بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل نیز نتایج بسیار خوبی نداشته و فقط میزان انگیزه فرد را برای یک ترک قطعی و دائمی می تواند کاهش دهد و همیشه این شیوه از ترک اعتیاد با شکست مواجه می شود.

از سری مواد مخدر خطرناک دیگر که ترک آن در منزل کاملا غیر ممکن است، مواد مخدر ناس میباشد، چون این محرک شیمیایی تمامی اعضای بدن و عواطف را درگیر خود می کند و باید در سریع ترین زمان ممکن روش های قطعی ترک اعتیاد را انتخاب کنید. کمپ های ترک اعتیاد جدید و امروزی دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت و درمان هستند و علاوه بر در نظر گرفتن شرایط جسمی بیمار از نظر روحی نیز فرد را برای تمامی مراحل ترک اعتیاد به صورت اصولی و نوین و حتی بدون کوچک ترین درد بدنی آماده می کنند. رویای بازگشت به زندگی عادی و همچنین ترک اعتیاد فقط در سایه یک کمپ ترک اعتیاد معتبر امکان پذیر می باشد، زندگی شما پس از ترک اعتیاد می تواند مثل قبل شیرین و لذت بخش شود.

 

ترک اعتیاد به سیگار در خانه ممکن است؟

 

یکی از عادت های غلط و نادرست جامعه امروزی مصرف سیگار در بین آقایان و بانوان در سنین گوناگون می باشد، متاسفانه سیگار نیز در رده مواد خطرناک اعتیاد آور می باشد، که به دلیل داشتن نیکوتین به مقدار کافی می تواند فعالیت های شیمیایی مغز را تحریک و تغییر دهد و باعث تغییر رفتار در فرد شود، البته امروزه به اشتباه سیگارهای الکترونیکی جدیدی تحت عنوان ویپ وارد بازار شده اند، که عوارض ویپ به مراتب از جنبه اعتیاد آوری بیشتر می باشد و حتی می تواند سلامت ریه ها و دستگاه تنفسی شما را به خطر بیاندازد، آمار جدید ثابت کرده است، که روزانه بیش از هزاران نفر بر اثر مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند و برای رهایی از این مشکل فرد باید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ترک سیگار کند، ترک سیگار در خانه بدون هیچ گونه مقدمات خاص و علمی کمی سخت و طاقت فرسا است و همچنین به دلیل نبود امکانات کافی بارها فرد دوباره در معرض مصرف بی رویه مواد مخدر قرار می گیرد، بهترین روش ترک سیگار به صورت اصولی و بدون بازگشت قطعا مراجعه به کمپ ترک اعتیاد می باشد.

ترک سیگار در خانه

کمپ های ترک اعتیاد معتبر و حرفه ای تمامی زمینه های لازم را فراهم می کنند، که فرد در یک محیط جدید سیگار را برای همیشه ترک کند، ترک سیگار به نسبت سایر مواد مخدر دیگر کمی سخت تر می باشد و نیکوتین موجود در آن باعث ایجاد یک وابستگی خاص در بدن وی می شود، که برای ترک این عادت نادرست مراجعه حضوری به کمپ ترک اعتیاد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و تمامی افرادی که دچار اعتیاد به سیگار هستند، باید به موقع به کمپ ترک اعتیاد مراجعه کرده و زمینه های لازم جهت یک ترک اصولی و صحیح را فراهم کنند.

https://www.asianews.ir/u/9v6
اخبار مرتبط
سیگار و ویپ هر دو دستگاه‌های تنفسی هستند که برای مصرف نیکوتین به کار می‌روند، اما از لحاظ مکانیزم عملکرد، مواد مصرفی و تاثیرات بر روی سلامتی، آن‌ها با هم تفاوت دارند. سیگار دارای ترکیباتی است که در حالت سوختن آن‌ها، دودی به وجود می‌آید که برای تنفس کردن بسیار مضر است، در حالی که ویپ از طریق بخاری است که مایعاتی که نیکوتین در آن حل شده است، به بخار در می‌آید و توسط کاربر تنفس می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید