صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
کد خبر: 14085
گزارشگر: 213
۷۴۱
۰
۰
۲
به دنبال اتهامات برای پرداخت حق السکوت

ترامپ با هواپیمای شخصی به نیویورک رفت/محاکمه نخستین رئیس جمهور آمریکا با اتهامات کیفری

ترامپ با هواپیمای شخصی به نیویورک رفت/محاکمه نخستین رئیس جمهور آمریکا با اتهامات کیفری
ترامپ ۷۶ ساله با هواپیمای شخصی اش برای محاکمه وارد نیویورک شد؛ او نخستین رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که با اتهامات کیفری مواجه شده است.

به گزارش آسیانیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، روز دوشنبه با هواپیمای شخصی خود عازم نیویورک شد تا در دادگاه رسیدگی به اتهام خود مبنی بر پرداخت حق‌السکوت به یک ستاره فیلم‌های پورن حضور یابد. در این حال وکلای او خواستار ممانعت از حضور دوربین‌های رسانه‌ها در دادگاه شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آقای ترامپ روز سه‌شنبه خود را تسلیم دادستانی منطقه منهتن خواهد کرد و احتمالاً قبل از حضور در برابر قاضی انگشت‌نگاری خواهد شد.

ترامپ ۷۶ ساله که می‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نیز کاندیدا شود، نخستین رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که با اتهامات کیفری مواجه شده. رویترز می‌نویسد، او سوار بر هواپیمای شخصی خود پس از سه ساعت و نیم پرواز از ایالت فلوریدا وارد فرودگاه لاگواردیا در منطقه کویینز نیویورک شد.

 این گزارش به نقل از دو منبع مطلع می‌گوید که ترامپ با تقویت تیم حقوقی خود، تاد بلانچ، وکیل برجسته و دادستان فدرال سابق، را برای دفاع از خود استخدام کرده است.

 بلانچ و دیگر وکلای ترامپ روز دوشنبه از قاضی دادگاه خواستند که اجازه فیلمبرداری، عکاسی و پوشش رادیویی از این محاکمه را ندهد.

آنها در نامه‌ای به دادگاه مخالفت خود را با پوشش خبری این محاکمه اعلام کردند و مدعی شدند که این امر «فضای تقریباً سیرک مانندی را که حول این پرونده شکل گرفته است، تشدید می‌کند» و «از‌ شان دادگاه می‌کاهد».

انتظار می‌رود قاضی خوان مرکان روز دوشنبه دراین‌باره تصمیم گرفته باشد. دفتر الوین براگ، دادستان منطقه منهتن گفت که این امر را به تشخیص قاضی واگذار کرده است، اما در عین حال اشاره کرد که قاضی مرکان سال گذشته در جریان رسیدگی به اتهام شرکت املاک و مستغلات ترامپ مبنی بر کلاهبرداری مالیاتی، اجازه داده بود تا تعداد محدودی عکس گرفته شود.

هیات منصفه منهتن که ترامپ را متهم کرده است، امسال شواهدی مبنی بر پرداخت ۱۳۰ هزار دلار به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های پورن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به دست آورد.

دانیلز گفته است که به او پول داده شده بود تا درباره رابطه جنسی خود با ترامپ در سال ۲۰۰۶ سکوت کند.

در حالی که ترامپ رابطه جنسی با استورمی دنیلز را تکذیب کرده است./


https://www.asianews.ir/u/9vh
اخبار مرتبط
واشنگتن‌پست در یک تحلیل نوشت که ترامپ با یک رقیب جدی در اوج و در نسبت با رقیبان درجه دو قرار دارد.
دیمیتری مدودوف، رییس جمهور پیشین روسیه پیش‌بینی کرده است که ایلان ماسک در سال جدید میلادی رییس‌جمهور آمریکا می شود.
روزنامه دیلی میل نوشت: ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، پس از آنکه اسناد این شرکت مبنی بر سانسور اخبار مربوط به لپ‌تاپ هانتر بایدن (فرزند جو بایدن) را منتشر کرد، در اسپیس توییتر با سوالی درباره امنیت جانی‌اش مواجه شد.
مواضع نماینده ویژه آمریکا در امور ایران طی چند هفته اخیر تغییر ملموسی پیدا کرده است، رابرت مالی که تا پیش از این متمرکز بر مذاکرات احیای برجام بود، در تغییری آشکار، لحن تهاجمی و مداخله‌جویانه تری پیدا کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید