صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۹
کد خبر: 14091
گزارشگر: 213
۵۷۱
۱
۰
۲
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد

تغییرات طرح‌ ترافیک در سال جدید+جزئیات

تغییرات طرح‌ ترافیک در سال جدید+جزئیات
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در یک اطلاعیه خطاب به شهروندان تهرانی در خصوص ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک توضیحاتی داد.

به گزارش آسیانیوز، روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید تغییر نکرده است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این اطلاعیه خطاب به شهروندان تهرانی تأکید کرده است که تا این زمان، ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تغییری نکرده و کمافی‌السابق اجرا می‌شود و در صورتی که تصمیم جدیدی در خصوص تغییر ساعت یا نحوه اجرای محدوده‌های ترافیکی اتخاذ شود، مراتب از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع همگان خواهد رسید.

به نقل از ایسنا، بر اساس این اطلاعیه، در حال حاضر طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸ اجرا می‌شوند با این تفاوت که در روزهای پنجشنبه طرح محدوده ترافیک اجرا نمی‌شود اما طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ اجرا می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید، بر اساس طرح محدوده کنترل آلودگی هوا، هر خودرو در هر فصل، ۲۰ روز مجاز است تا به‌صورت رایگان وارد این محدوده شود و برای تردد بیشتر باید نسبت به پرداخت عوارض اقدام نماید.

روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان اطلاعیه خود از رانندگانی که قصد ورود و تردد در محدوده‌های ترافیکی تهران دارند، درخواست کرده است تا برای اطلاع از نرخ و نحوه پرداخت عوارض طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا و رزرو ایام تردد و جلوگیری از اِعمال جریمه، به سامانه «تهران من» مراجعه نمایند./

https://www.asianews.ir/u/9vn
اخبار مرتبط
در حالی که نشریه اکونومیست پس از دو شهر جنگ زده، تهران را در سال 2022 ضعیف ترین شهر جهان طبقه بندی کرد، باید دید که چرا تهران این روزها شهری افسرده و عصبی شده است؟
ساعت اجرای طرح ترافیک به مناسبت عیدفطر بعد از 17 اردیبهشت تغییر می کند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: مصوب شد که همزمان با بازگشایی کامل مدارس از اول آذر ماه، ساعت اجرای طرح ترافیک را در نیمه دوم سال از ۶:۳۰ تا ۱۸ تغییر کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مجتبی شجاعی
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
4
0
0

سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید