صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۰:۲۷
کد خبر: 14103
گزارشگر: 306
۲۸۷
۰
۰
۱

تامین ۱۰۰ درصدی کود استان در سالی که گذشت

تامین ۱۰۰ درصدی کود استان در سالی که گذشت
یزد - علیزاده گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از۱۰۰ درصد کود موردنیاز تامین گردیده است اتفاق خوب و کم نظیری را در استان رقم زده

آسیانیوز / یزد ؛ محمدحسن زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از حضور معاون بازرگانی و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور در استان خبر داد.


 علی علیزاده با حضور در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر بعمل آورد و استان یزد را یکی از استان های مهم و پیشرو در توزیع کودهای یارانه ای دانست.

وی ضمن تقدیر از زارعیان مدیر شعبه یزد به منظور توزیع مناسب و به موقع کودهای مورد نیاز کشاورزان افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۰ درصد کود مورد نیاز کشور تدارک دیده شد و ۱۰۰ درصد کود موردنیاز تامین گردیده است که اتفاق خوب و
  کم نظیری رقم خورده.

معاون بازرگانی
  افزود: این شرکت در ایام تعطیل در حال تدارک و تامین انواع کودها جهت رفاه حال کشاورزان عزیز است به طوری که هم اکنون کشتی ۴۵ هزار تنی حامل کود اوره آماده تخلیه در بندرعباس بوده که از این میزان ۱۰۰۰ تن سهمیه استان یزد است.

وی اظهار کرد : شرایط موجود نوید سال خوب و پر برکتی را می دهد و امیدواریم مسئولین مربوطه منابع مالی را جهت توزیع مناسب، به موقع تامین نمایند.

 زارعیان نیز ضمن تشکر از حضور معاونت بازرگانی در استان و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد بیان کرد: با بیش از  ۹ هزار تن ذخیره انواع کودهای ازته، پتاسه و فسفاته وارد کشت های بهاره شده ایم و خوشبختانه هیچ کمبودی در زمینه کود در استان وجود ندارد.

 مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در پایان، گزارشات توزیع کود در استان را  اعلام نمود و ابراز خرسندی کرد با وجود ذخیره مناسب و با اتکاء کودها در انبارهای استان، امیدواریم سال پرمحصول و با عملکرد بالایی را شاهد باشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 تامین ۱۰۰ درصدی کود استان در سالی که گذشت

https://www.asianews.ir/u/9vz
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید