صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۵
کد خبر: 14113
گزارشگر: 2
۸۱۷۹
۶
۰
۳
خرید دوچرخه

معرفی ۵ مدل از بهترین دوچرخه ۲۷/۵ به همراه لیست قیمت

معرفی ۵ مدل از بهترین دوچرخه ۲۷/۵ به همراه لیست قیمت
امروزه با اقبال بالا برای خرید دوچرخه و ارائه محصولات بسیار متنوع و گوناگون شاهد هستیم که انتخاب یک محصول کمی مشکل شده است. به همین دلیل به بررسی بهترین مدل دوچرخه های ۲۷/۵ با ارائه قیمت پرداخته‌ایم.

خرید دوچرخه ۲۷.۵ جزو تصمیمات مهم است که قبل از انجام آن باید اطلاعاتی را درباره آن بدست آوریم. از مشخصه‌های بارز آن داشتن چرخ‌هایی با سایز ۲۷.۵ اینچی است و عمدتا در نوع کوهستان یا در موارد محدود دومنظوره و شهری تولید می‌شوند. تخصص اصلی دوچرخه ۲۷.۵ عبور از مسیرهای چالش برانگیز و خارج از جاده ایست که در آن قدرت مانور اهمیت ویژه‌ای دارد. سرعت این سایز بدلیل شعاع بزرگتر چرخ ها در هربار چرخش بیشتر رو به جلو حرکت می‌کند که یعنی بازده انرژی در آن بهتر بوده و دوچرخه‌سوار دیرتر خسته می‌شود. هدایت بهتر هنگام پرش از بریدگی‌ها جز ویزگی های منحصر به فرد آن است. به همین خاطر دوچرخه ۲۷.۵ را می‌توان ابزاری برای تفریح و سرگرمی، همچنین شرکت در مسابقات کوهستانی دانست. امروزه این سایز به دلیل ویژگی‌های متمایز و متنوع خود مثل وزن کم، سرعت بالا، سهولت در هدایت در بین طرفداران دوچرخه جایگاه ویژه‌ای را از آن خود ساخته است که داشتن این امتیازات خرید دوچرخه ۲۷.۵ را در نگاه چرخه سواران امری سودمند تلقی می‌شود.

 

علت محبوبیت دوچرخه 27.5 چیست

 

برای انتخابی درست و کارآمدترقبل از خرید دوچرخه ۲۷.۵ بهتر است برخی از مزایای این محصول را بدانیم. برای مثال، دوچرخه‌های ۲۷.۵ دارای گشتاور و سرعت بالاتر، بازدهی بالاتر در مسیرهای ناهموار و آفرودی و میزان مصرف انرژی کمتر در مسیرهای طولانی هستند. به منظور افزایش کیفیت پدال زدن در هندسه این دوچرخه تغییرات کوچکی ایجاد شده است.

همچنین دوچرخه ۲۷.۵ در شتاب گیری بهتر عمل می‌کند. از مزیت‌های افزایش قطر چرخ می‌توان به کاهش زاویه حمله دوچرخه اشاره کرد. این ویژگی در عبور از موانع در مسیرهای ناهموار کارآمد است. همچنین کنترل دوچرخه در مسیرهای سرپایینی و شیب دار را راحت‌تر می‌کند. افزایش قطر چرخ دوچرخه ۲۷.۵ باعث افزایش سطح تماس لاستیک آن با زمین، بهبود شتاب گیری، افزایش سرعت و بهبود کنترل دوچرخه است. در نتیجه کنترل دوچرخه‌های ۲۷.۵ بسیار راحتتر نسبت به سایر است.

 

معرفی بهترین مدل های دوچرخه 27.5

 

شاید کار کمی دشوار و حساسی باشد که قصد داشته باشیم از میان تعداد بسیار زیادی از محصولات چند مورد را به عنوان بهترین مدل دوچرخه ۲۷.۵ معرفی کنیم. این موضوع نمیازمند بررسی دقیق و تخصصی روی تمام جوانب یک محصول است. برندهای زیادی مثل برند ویوا، برند جاینت، برند اسکات و بسیار از برندهای موجود در بازار، دوچرخه سایز ۲۷.۵ تولید می‌کنند اما برند جاینت با ساخت بهترین دوچرخه‌های ۲۷.۵ تحول عظیمی در صنعت و این سایز ایجاد کرد. قیمت دوچرخه ۲۷.۵ از برندهای معتبر به نسبت سایر برندهای ذکر شده بالاتر است اما نکته اصلی در تفاوت کیفیت ساخت و راندمان بین آن‌ها است. بنابرایناگر برای سلامتی خود اهمیت قائل هستید، قطعا به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما بهترین برند را انتخاب کنید هر چند که قیمت بهترین برندهای دوچرخه ۲۷.۵ نسبت به بقیه بالاتر است. طراحی فریم منحصر به فرد جاینت باعث شده تا تولیدات این برند دارای بالاترین راندمان سواری باشند و ورزشکار بتواند هر مسیر را به چالش بکشد. استفاده از آلومینیوم اختصاصی Aluxx درطراحی فریم انواع محصولات جاینت سبب شده تا بالاترین نسبت استحکام به وزن را ارائه دهند. در ادامه به معرفی این مدل ها می پردازیم:
دوچرخه جاینت

دوچرخه جاینت 27.5 رینکون 2 (2022)

 

دوچرخه جاینت کوهستان RINCON 2 27.5 از عالی‌ترین دوچرخه‌هایی است که می‌توانید برای اهداف حرفه‌ای و تفریحی داشته باشید. جاینت بهترین برند دوچرخه کوهستان با کارگذاری سیستم دنده ۲۱ سرعته در این دوچرخه قرار بر این داشته که فضای مانور شخص را وسعت بخشد تا به هر نقطه از کوهستان، بدون نگرانی و توقف سفر کند. فلزی که در ساخت فریم این دوچرخه بکارگرفته شده آلومینیوم است که از محاصل تکنولوژی ALUXX شمرده می‌شود، تکنولوژی انحصاری جاینت که طی یک فرآیند فریم‌های بسی سبک و مقاوم می‌سازد. دوشاخ کمک فنردار این دوچرخه یعنی SR SUNTOUR XCE 28 آنرا به بهترین مدل دوچرخه کوهستان مبدل می‌سازد چرا که کارکرد بی‌نقص آن مسیرهای سخت کوهستان را به صافیِ آسفالت تبدیل می‌نماید. این برند که تخصصی چشمگیر در ساخت و عرضۀ دوشاخ کمک فنردار دارد یکی از مهم‌ترین برندهای مشغول در این عرصه بحساب می‌آید، شهرتی که آنرا مدیون کیفیت محصولاتش است. کمک فنر در گذر از مسیرهای پر پیچ و تاب کوهستان و زمین‌های خشک و سخت، به دوچرخه‌سوار کمک می‌کند لرزش‌های زمین را احساس نکرده و از سواری نرم لذت ببرد.

دوچرخه ویوا

دوچرخه کوهستان ویوا سایز 27.5 مدل المنت 200

 

دوچرخه ویوا مدل Element 27.5 سبک دومنظوره برای سواری در مسیرهای کوهستانی و شهری مناسب است. این دوچرخه کوهستان با استفاده از بهترین متریال طراحی و تولید گشته، فرمی آلومینیومی بسیار سبک و طراحی دقیق آن کیفیت سواری شما را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد.استفاده از سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو بر روی این دوچرخه ویوا شما را در دستیابی به سرعت های بالا کمک می‌کند. استفاده از زین Velo در داشتن سواری نرم و راحت کمک شایانی خواهد بود. دوشاخ قفل‌شو RST GILA در دفع کردن ضربات وارده از جانب مسیر بسیار خوب عمل می‌نمایدو به هندلینگ بالاتر در مسیرهای سخت می‌انجامد. استفاده از ترمزهای ویبریک TekTro بر روی این دوچرخه کوهستان ویوا حس امینت را برای شما به ارمغان می آورد.

 

درباره دوچرخه ویوا بیشتر بدانید

 

حدود ۳۰ قبل در کشور چین، برندی متولد شد که بعدها به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوچرخه در جهان مبدل گشت، برندی که امروز با نام و نشان ویوا VIVA شناخته می‌شود. برند ویوا ۳۰ سال تجربه‌ خود و استانداردهای جهانی را در جهت افزایش کارایی محصولاتش بکار بسته و بعد از تلاش بی‌وقفه، امروزه دو مقر اصلی در کشورهای سریلانکا و ماکائو تاسیس نموده تا دامنۀ خدمت‌رسانی به مشتریانش را وسعت بخشد. این برند امروزه تولیدات خود را به ۴۵ کشور جهان از جمله ایران صادر می‌کند که نشان‌ دهنده تقاضای بالای محصولات آن در سرتاسر دنیاست. دوچرخۀ ویوا همواره در لیست پر‎فروش‌ترین برندها در کشور ایران قرار می‌گیرد که در قیمت مناسب و کیفیت بالای آن ریشه دارد.

 

دوچرخه 27.5 اوربیتز مدل وکتورOrbitz 27.5 Vector

 

خرید دوچرخه کوهستان ORBITZ VECTOR 27/5 یعنی باز کردن دریچه‌ای به یک دنیای جدید که علاوه بر جنبه سرگرمی در سلامت شما هم نقش بسزایی دارد. دوچرخه کوهستان ORBITZ VECTOR 27/5 به سیستم دنده کلاج دار ۸ سرعته تجهیز شده که تا حد کافی نیازهای یک دوچرخه سوار را در انواع مسیر را رفع می‌کند. شانژمان این دوچرخه ۲۷.۵ طرح آلتوس است که در مسیرهای خاکی و خارج از جاده‌ای از پس وضعیت هر چه سخت و هر چه آسان بر می‌آید. سیستم ترمز این دوچرخه ارزان قیمت کوهستان دو دیسکه است و همانطور که از نامش بر می‌آید قدرت بالایی در نگه داشتن دوچرخه دارد، این قدرت به دوچرخه‌سوار اطمینان خاطر می‌بخشد تا اجرایی بی نقص و بدون ترس از خود به نمایش بگذارد.

دوچرخه اورلرد

دوچرخه اورلرد 27.5 کوهستان مدل OL27501-D

 

خرید دوچرخه ۲۷.۵ زمانی موفق خواهد بود که به تمام حوانب مالی، فنی و کیفی در آن رعایت شود. دوچرخه ۲۷۵۰۱ هم به تمام این اصول توجه کرده است تا یک دوچرخه کوهستان با بهترین قیمت به بازار عرضه بشود. دوچرخه اورلرد ۲۷.۵ مدل 27501-D ، هم از جهت سایز و هم از جهات فنی یک دوچرخه مورد توجه است. در واقع این دوچرخه اورلرد ۲۷.۵ با وجود سیستم دنده ای ۲۱ قرار است شما را راضی نگه دارد. اگر به دنبال گذراندن وقت در خارج از شهر هستید و قصد سواری گرفتن ازیک دوچرخه ارزان قیمت کوهستان هستید پیشنهاد ما دوچرخه کوهستان ۲۷۵۰۱  است. این دوچرخه به سیستم های گوناگونی تجهیز شده که عمدتا از برند شیمانو برگزیده شده اند.

 

مختصری در مورد برند اورلرد

 

کارخانجات تولید دوچرخه اورلرد OVERLORD بیش از ۲۵ سال است که فعالیت خود را در صنعت تولید دوچرخه آغاز کرده و از آن روز به بعد OVERLORD دوچرخه‌های باکیفیت و خوش قیمتی را به بازار عرضه داشته است. این برند تایوانی از برندهای برتری به حساب می‌آید که در نتیجه تحقیقات و تجربه چند ساله خود و با برگزیدن قطعات پیشرفته، در کنار بکارگیری فلزات مرغوب، دوچرخه‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. ساخت یک فریم شکیل و مستحکم با سایزهای مختلف از آلومینیوم ۶۰۶۱ از تخصصات برند OVERLORD است که به آن شهرت یافته و حالا دوچرخه‌های فوق سبک خود را به شرکت‌ها و بازارهای جهانی عرضه می‌کند. دوچرخه‌های اورلرد در ایران حالا به یکی از قطب‌های مهم تبدیل شده که ریشه این محبوبیت را می‌توان در قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات این برند جستجو کرد. برند اورلرد در سه گروه کورسی، شهری و کوهستان و هم‌چنین دوچرخه کودک به تولید می‌پردازد و قطعات شیمانو در اکثر آنها به چشم می‌خورند که حسن سلیقه تولید کننده را نشان می دهد

 

دوچرخه کوهستان اورلرد سایز 27.5 مدل BUGATTI 1.0-D

 

تولید‌کننده در گزینش مشخصات دوچرخه کوهستان BUGATTI-D 1.0 فکر کرده تا جایی‌که این دوچرخه را قادر ساخته روی تمام انواع مسیرها، راندمان مشابه و بسیار خوبی داشته باشد. تنوعی که سیستم دندۀ ۲۱ سرعتۀ شیمانو بعلاوۀ خودروی ۷ سرعته به این سیستم می‌بخشد، اسباب عبور از ده‌ها نوع زمین را فراهم می‌کند تا دوچرخه‌سوار پشت هیچ مسیری از حرکت بازنماند. شانژمان از حیاتی‌ترین قطعات در تمام دوچرخه‌ها است و ذکاوت تولیدکننده در انتخاب این قطعه بسیار سرنوشت ساز است و درجه کیفیت دوچرخه و در نتیجه میزان اعتماد دوچرخه‌سوار را تعیین می‌کند. هنگام خرید دوچرخه کوهستان BUGATTI 1.0-D، شانژمان شیمانو از سری tourney از مشخصه‌هایی است که خریدار را به خود جذب می‌کند.

 

لیست قیمت دوچرخه‌های معرفی شده

 مدل دوچرخه ۲۷.۵ قیمت دوچرخه (تومان)
 دوچرخه کوهستان جاینت 27.5 رینکون 2

21.430.000

 دوچرخه کوهستان ویوا سایز 27.5 مدل المنت 200Viva 27.5 Element 200  13.480.000
 دوچرخه 27.5 اوربیتز مدل وکتور Orbitz 27.5 Vector  7.300.000
 دوچرخه اورلرد 27.5 کوهستان مدل OVERLORD OL27501-D  11.710.000
 دوچرخه کوهستان اورلرد سایز 27.5 مدل Bugatti 1.0D  11.640.000

از کجا بهترین قیمت دوچرخه 27.5 را بیابیم

 

همه ما به دنبال خرید دوچرخه با بهترین قیمت و کیفیت هستیم. زمانی که در بازار دوچرخه به دنبال خرید یک محصول باکیفیت هستیم قطعا این قیمت دوچرخه است که بر انتخاب ما تاثیر اولیه را دارد. در بازار رقابتی که امروزه میان فروشگاه‌های آنلاین به راه افتاده به راحتی می‌توان با یک سرچ ساده فروشگاه مورد نظر را انتخاب کرد. فروشگاه دوچرخه آریاچرخ که سابقه بالایی در دارد همواره بهترین قیمت دوچرخه را بین مدل‌های مختلف به خریداران خود پیشنهاد می‌دهد. این تنها فعالیت فروشگاه آریا چرخ در جهت بهبود خدمت رسانی به مشتری نیست و تمهیدات دیگری مثل تخفیفات ویژه بر روی وبسایت و ارسال رایگان دوچرخه نیز توسط مسئولین این فروشگاه در نظر گرفته شده اند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به ارائه مشاوره فنی هنگام خرید و ارائه خدمات پس از فروش اشاره کرد. هدف این مجموعه ارائه محصولاتی با بالاترین سطح استانداردهای جهانی به هموطنان عزیز است.

https://www.asianews.ir/u/9w8
اخبار مرتبط
یزد - سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از نصب دوچرخه بند در ۱۷۰ نقطه شهر به درخواست های مردمی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
علیرضا
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
5
0
1

من قبلا دوچرخه 26 داشتم به تتوصیه یکی از دوستانم دوچرخه 27.5 خریدم. باید بگم که سواری 27.5 خیلی خیلی بهتر از 26 هستش.

مهدیار
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
5
0
1

خرید دوچرخه بهترین اتفاق ورزشی برای هر فردی میتونه باشه. بحث آسیب دیدگی در صورتی که دوچرخه خوب باشه و اصولی تنظیم بشه به حداقل میرسه و واقعا لذت بخشه

شایان
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
5
0
0

بحث خرید دوچرخه یک چیز و دوچرخه خوب چیزی متفاوته. تو این مدلهایی که معرفی شده به نظرم جاینت حرف ندارد و از بقیه یک سر و گردن بالاتره

امیرعلی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
0

به شخصه تعریف جاینت رو زیاد شنیدم که سواری خیلی خوبی داره، من خودم ویوا دارم و خیلی راضیم ازش

محمد
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
0

عالی بود ممنون از توضیحات خوبتون��

کسری حیدری
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
0

ویوا المنت حرف نداااره، خیلی خوبه و قطعات و سواری حرفه‌ای داره


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید