صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۲
کد خبر: 14121
گزارشگر: 213
۱۴۴۶
۰
۰
۲
ساعاتی پس از انتشار خبر خودکشی کارگردان نامدار ایرانی

تصاویر سینماگران مبهوت و غمگین در منزل کیومرث پوراحمد؛ کارگردانی که به زندگی اش پایان داد

تصاویر سینماگران مبهوت و غمگین در منزل کیومرث پوراحمد؛ کارگردانی که به زندگی اش پایان داد
جمع زیادی از هنرمندان سینما با حالت های غمزده و بهت زده؛ ساعاتی پس از انتشار خبر خودکشی و درگذشت کیومرث پوراحمد در منزل وی حضور یافتند.

به گزارش آسیانیوز، جمعی از هنرمندان سینما پس از درگذشت ناگهانی کیومرث پوراحمد با حضور در منزل این کارگردان در حالی که همگی در بهت به سر می‌برند، با خانواده این کارگردان ابراز همدردی کردند.

خبرنگار ایسنا با حضور در منزل خالق «شب یلدا» در حالیکه ساعاتی از اعلام خبر درگذشت شوکه‌کننده این سینماگر گذشته بود، گزارش داده است که در بدو ورود به ساختمان محل سکونت این فیلمساز، صدای شیون همسرش شنیده می‌شود ‌و او قطعا دوست داشت به جای این شرایط تلخ، میزبان مهمانان خود برای دید و بازدیدی به بهانه‌ی شروع سال جدید باشد.

خبر درگذشت کیومرث پوراحمد همه حاضران در منزلش را در شوک فرو برده و یا در سکوت به سر می‌برند یا با گریه‌ای آرام از آخرین تماس‌هایشان و مکالمه با او صحبت می‌کنند، مکالمه‌هایی که محتوای آنها خبر مرگ را برایشان غیرقابل باور می‌کند.

کیانوش عیاری، گلاب آدینه، رخشان بنی‌اعتماد، میلاد صدرعاملی، علیرضا معتمدی، مهری شیرازی، عباس یاری، میناوحید،مسعود جعفری جوزانی، هوشنگ گلمکانی، احمد امینی، محمد مهدی عسگرپور، حبیب احمدزاده، فردین خلعتبری، علی قائم‌مقامی، مرضیه برومند،جابر قاسمعلی، ابراهیم حقیقی، منصوره وافری، محمدرضا غفاری، کوروش سلیمانی از جمله هنرمندانی هستند که به دیدار همسر پوراحمد آمده‌اند.

پوراحمد در روزهای گذشته در بندر انزلی به سر می برده و صبح امروز از این دنیا رخت سفر بسته است.

درباره علت مرگ این کارگردان سینما اخبار و حاشیه‌هایی منتشر شده است اما آنچه با وجود این اتفاق قطعی، دوستان و همکارانش را بیشتر اندوهگین کرده، پیگیری‌هایش تا همین چند روز قبل، برای تدوین دوباره و تغییراتی در فیلم آخرش «پرونده باز است» بوده است.

خانواده پوراحمد قرار است فردا (۱۷ فروردین ماه) عازم رشت شوند تا کارهای اداری برای انتقال پیکر وی انجام شود، البته زمزمه‌هایی هم در منزلش شنیده می‌شود که نامه‌ای شاید به عنوان وصیت‌نامه‌ از مرحوم پوراحمد وجود دارد که در آن خواسته تا در اصفهان به خاک سپرده شود اما همکارانش که پیگیر امور هستند می‌گویند با توجه به در دسترس نبودن نامه و بی‌تابی همسرش هنوز چیزی قطعی نیست.

------------------

بیشتر بخوانید

علت خودکشی تکان دهنده کارگردان «قصه های مجید»/روایت تلخ هوشنگ گلمکانی از مرگ کیومرث پوراحمد/کشف دست نوشته های پایان زندگی

---------------------------------
با این حال، این احتمال هست که اگر قرار باشد خاکسپاری در جایی به غیر از تهران انجام شود، مراسم تشییع جداگانه در تهران انجام شود.

کیومرث پوراحمد

خودکشی کیومرث پوراحمد
https://www.asianews.ir/u/9wg
اخبار مرتبط
هوشنگ گلمکانی منتقد فیلم که خبر خودکشی کیومرث پوراحمد را تایید کرد، گفت: کیومرث از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر وحشتناک و تکان‌دهنده!
کیومرث پوراحمد کارگردان معروف سینمای ایران و اهل اصفهان؛ امروز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه چشم از جهان فرو بست؛ این در حالی است که برخی شنیده ها از احتمال خودکشی کارگردان روایت دارند!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید