صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
کد خبر: 14148
گزارشگر: 306
۲۳۶
۰
۰
۱

انجام بیش از پنج هزار ماموریت اورژانس یزد در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۲

انجام بیش از پنج هزار ماموریت اورژانس یزد در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۲
یزد - رئیس مرکز اورژانس از انجام 5 هزار و 396 ماموریت توسط کارشناسان مرکز اورژانس استان یزد در بازه زمانی24 اسفند ماه 1401 لغایت چهاردهم فروردین 1402 (بازه ی زمانی طرح خدمات سلامت نوروز) خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ دکتر دهقان اظهار داشت: در این مدت ۱۱ هزار و ۵ تماس تلفنی با سامانه امدادی ۱۱۵ با همکاران واحد مرکز پیام اورژانس استان و تریاژ تلفنی یزد انجام شده و همچنین هزار و ۵۹۹ مورد مشاوره ی فوریت پزشکی توسط کارشناسان تریاژ تلفنی به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۹۵۰ ماموریت حادثه ی ترافیکی با هزار و ۱۹۷ مصدوم انجام شده است که متاسفانه ۷ مورد فوت ترافیکی در محل حادثه قبل از رسیدن نیروهای امدادی گزارش و ۹۴۳ مددجو به بیمارستان های استان اعزام شدند.
رئیس مرکز اورژانس یزد گفت: در این بازه ی زمانی تعداد ۴۱۹ حادثه ی غیرترافیکی و ۴ هزار و ۲۷ مورد فوریت طبی(بیماری) در سامانه ی عملیاتی اورژانس استان به ثبت رسیده است .
دکتر دهقان یاداور شد: ۲۴ مورد مسمومیت با مونوکسید کربن، ۱۷۳ مورد بیماری قلبی و ۱۶۰ مورد فوریت تنفسی از دیگر ماموریت ها ی حائز اهمیت اورژانس در روزهای نخستین بهار ۱۴۰۲ در استان بود.
رئیس مرکز اورژانس یزد تصریح کرد: اورژانس استان یزد با ۶۵ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری و جاده ای و ۵ پایگاه سلامت نوروزی و با در اختیار داشتن۶۲ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورآمبولانس در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در خدمت هم استانی ها و مسافرین نوروزی بود.

سید محمد جواد عرفانفر

 انجام بیش از پنج هزار ماموریت اورژانس یزد در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۲ ، دکتر دهقان رئیس مرکز اورژانس یزد

https://www.asianews.ir/u/9x6
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید