صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۹
کد خبر: 14153
گزارشگر: 2
۸۱۴
۰
۰
۳
ارسال سفارش شما به سراسر ایران

لیان آزمای بهار، واردکننده و توزیع کننده ابزار و اقلام مصرفی آزمایشگاهی و پزشکی

لیان آزمای بهار، واردکننده و توزیع کننده ابزار و اقلام مصرفی آزمایشگاهی و پزشکی
شرکت لیان آزمای بهار، به عنوان یکی از اعضای هلدینگ سرو پایدار ایرانیان، مهرماه سال ۱۳۹۶ با هدف بهبود سطح کیفی خدمات در زمینه ی واردات و عرضه ی ملزومات آزمایشگاه طبی در حوزه های پاتولوژی، سیتولوژی، کروماتوگرافی و کلینیکال فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون افتخار همکاری با بیش از ۳۰۰ آزمایشگاه، بیمارستان و شرکت را در سراسر ایران داشته است.

گروه بازرگانی سرو پایدار در سال ۱۳۸۶ نخستین شرکت خود را در حوزه بازرگانی خارجی و واردات تجهیزات آزمایشگاهی و دیگر کالاهای مجاز بازرگانی به نام طب ابزار آسیا بنا نهاد. پس از آن با استفاده از شیوه های نوین مدیریتی و نیروی انسانی متخصص توانست با اخذ نمایندگی های متعدد در سراسر جهان، شرکت های بعدی خود از جمله شرکت کروم ابزار پارسه، درمان نگار آیندگان، سما تشخیص آریا، لیان آزمای بهار و ... را تاسیس نماید. در نهایت در سال ۱۳۹۵ شرکت هلدینگ با عنوان سروپایدار ایرانیان (سدار) در راس مجموعه فعالیت خود را آغاز نمود. هلدینگ سرو پایدار ایرانیان در حال حاضر دارای ۱۳ شرکت زیر مجموعه و حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در مجموعه شرکت ها می باشد. شرکت لیان آزمای بهار به عنوان زیر مجموعه ای از هلدینگ سرو پایدار افتخار همکاری با ۱۲ شرکت زیر مجموعه دیگر که هر کدام در یکی از حوزه های تخصصی آزمایشگاهی فعال هستند را دارد.
لیان آزمای بهار با بهرهمندی از کارشناسان مجرب و با رعایت استانداردها در بالاترین سطح، می کوشد گام های موثری را در جهت ارتقای تشخیص و درمان کشور بردارد و با گردآوری ملزومات آزمایشگاهی از سراسر دنیا، سبد محصول کامل و جامعی شامل محصولات درجه یک اروپایی، محصولات اقتصادی آسیایی و محصولات مرغوب تولید ایران را برای متخصصین ایرانی فراهم کرده است.

 

سبد محصولات شرکت لیان آزمای بهار

 

شرکت لیان آزمای بهار واردکننده و توزیع کننده بیش از ۳۰۰ قلم ابزار، دستگاه و ملزومات مصرفی آزمایشگاهی و پزشکی در پنج دستهبندی زیر می باشد:

۱- اقلام مصرفی عمومی بیمارستانی شامل دستکش (ونیل، نیتریل و لاتکس) ، سیفتی باکس، پنبه، آبسلانگ، گاز استریل و غیر استریل، تیغ بیستوری و میکروتوم و ...
۲- اقلام مصرفی آزمایشگاهی شامل انواع سر سمپلر فیلتردار و بدون فیلتر، انواع میکروتیوب، انواع سواب، ویال و درب ویالهای HPLC و GC، انواع لوله فالکون، انواع فیلتر سرسرنگی، لام و لامل و ...
۳- دستگاه های آزمایشگاهی شامل سانتریفیوژ، سمپلر، یخچال و فریزر، دیسپنسر، شیکر و رولر میکسر و ...
۴- تجهیزات home care شامل تبسنج دیجیتال غیرتماسی و پالس اکسی متر
۵- مواد شیمیایی شامل الکل ها، فرمالین، زایلین و ...

 

لیان آزمای بهار، واردکننده محصولات اپندورف آلمان

محصولات اپندورف آلمان

در مسیر ارتقای سطح کیفی محصولات در دسترس متخصصین آزمایشگاهی و دارویی ایران، شرکت لیان آزمای بهار به عنوان نماینده رسمی کمپانی EPPENDORF آلمان، وارد کنندهی انواع سمپلرهای درجه یک، سانتریفیوژها و دیگر تجهیزات این شرکت در ایران می باشد.
کمپانی اپندورف فعالیت خود را در سال ۱۹۴۵ آغاز کرد. دفتر مرکزی این کمپانی در هامبورگ آلمان قرار دارد و حدود ۵۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد. این برند در ۳۳ کشور جهان شعبه دارد و در تمام قاره ها و بازارهای مهم دیگر توسط توزیع کنندگان نمایندگی می شود. لیان آزما به عنوان نماینده رسمی اپندورف در ایران و عضوی از این خانواده بزرگ، این افتخار را دارد تا باکیفیت ترین محصولات این برند را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این کمپانی آلمانی یکی از با سابقه ترین تولیدکنندههای تجهیزات آزمایشگاههای تحقیقاتی بیولوژی و بیوتکنولوژی و ارائه کننده ابزار و مواد مصرفی با کیفیت بی نظیر جهت جابجایی مایعات، نمونه‌ها و سلول‌ها در آزمایشگاه‌ها می باشد. محصولات این شرکت شامل پیپت ها و سیستم های پیپت خودکار، توزیع کننده ها، سانتریفیوژها، میکسرها، اسپکترومترها و تجهیزات DNA amplification و همچنین فریزرهای با دمای بسیار پایین، تخمیرکننده ها، بیوراکتورها، انکوباتورهای CO2، شیکرها و سیستم های دستکاری سلولی است.
از جمله محصولات پرکاربرد کمپانی اپندورف که هم اکنون قابل خریداری از لیان آزمای بهار هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

− سمپلر ثابت، متغیر و چند کاناله در تمامی حجمها
− سانتریفیوژ (چند منظوره، میکرو سانتریفیوژ، سرعت بالا، یخچالدار)
− ایزی پت، واریسپنسر، مولتی پت
− یخچال و فریزر آزمایشگاهی و ...

 

لیان آزمای بهار در فضای مجازی

 

شرکت لیان آزمای بهار از ابتدا درصدد ایجاد کانال های فروش آنلاین جهت سهولت دسترسی و تامین نیاز تمامی پزشکان، متخصصین، کارشناسانان آزمایشگاهی و پژوهشگران در سراسر ایران بوده است؛ در همین راستا در سال ۱۴۰۰ امکان خرید آنلاین بیش از ۲۳۰ قلم کالا از ملزومات آزمایشگاهی، پزشکی و مراقبت خانگی را در وبسایت خود به آدرسwww.lianazma.com فراهم گردانید و در سال ۱۴۰۱ با افزودن محصولات اپندورف به سبد محصولات سایت، این تعداد به بیش از ۵۰۰ قلم افزایش یافت. لیان آزما با گردآوری کامل ملزومات آزمایشگاهی همواره میکوشد تا تمام نیازهای مشتریان خود را پوشش دهد و با استفاده از بسترهای دیجیتال گوناگون مانند وب سایت و شبکه های اجتماعی علاوه بر معرفی محصولات خود و انتشار مقالات علمی و خبری در حوزه آزمایشگاه تشخیص طبی، ارتباط بیشتری با مخاطبین خود برقرار نماید.

 

روش های خرید از لیان آزمای بهار

 

۱- تماس تلفنی از طریق شماره‌های ۰۲۱-۸۸۳۳۲۱۲۳ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۷۵۹
۲- ارسال پیام از طریق پیامرسان whatsapp به شماره‌ی۰۹۳۹۴۷۴۹۳۸۴

در هر دو روش می توانید با کارشناسان فروش لیان ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را درباره ی قیمت، موجودی، طرز استفاده و ... را مطرح نمایید. در صورتی که قصد خرید از لیان آزمای بهار را داشته باشید میتوانید از همین طریق اعلام نمایید و بعد از صدور و ارسال پیش‌فاکتور، در صورت تایید شما از طریق تماس تلفنی یا پیامرسان، مراحل پرداخت و ارسال سفارش در کمترین زمان ممکن طی می‌گردد.

۳- خرید مستقیم از طریق سایت : ابتدا کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه می کنید. در ادامه، کالای انتخاب شده، تعداد و قیمت را مشاهده مینمایید و می توانید از طریق درگاه بانکی آنلاین، پرداخت را انجام دهید. به آسانی و فقط با چند کلیک سفارش شما ثبت و ارسال برای شما انجام میشود.

 

روش های پرداخت هزینه خرید از لیان آزمای بهار

 

۱- پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین
۲- پرداخت از طریق کارت به کارت
۳- پرداخت از طریق واریز به حساب

 

روش های ارسال سفارش شما به سراسر ایران

 

شرکت لیان آزمای بهار ارسال سفارش به سراسر ایران را از روش های زیر انجام میدهد:

۱- ارسال فوری: در صورت موجود بودن کالا در انبار شرکت و همچنین در صورت حضور مشتری در تهران، ارسال سفارش به صورت فوری از طریق پیک موتوری و سایر وسایل حمل بار در کمترین زمان ممکن میسر می باشد.
۲- به صورت درب به درب (از طریق پست و تیپاکس و...): سفارشات خارج از تهران با بسته بندی مناسب تحویل شرکت پست یا شرکت های کالارسان دیگر می شود و مطابق زمان بندی آن شرکت (یک الی پنج روز) سفارش شما در محل تحویل داده می شود.
۳- باربری: در روشی دیگر سفارشات خارج از تهران با بسته بندی مناسب تحویل شرکت های باربری می شود و مطابق زمان بندی آن شرکت سفارش شما در انبار شرکت باربری تحویل داده می شود. کارشناسان ما علاوه بر پیگیری ارسال و تحویل سفارش شما، کد پیگیری مرسوله را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

 

شرایط مرجوعی در لیان آزمای بهار

 

پس از خرید از لیان آزمای بهار، به مدت یک هفته امکان بازگشت کالا به هر دلیل وجود دارد. در صورت بازگرداندن سفارشتان در زمان تعیین شده و با هماهنگی کارشناسان ما، وجه پرداختی شما به صورت کامل به شما بازگردانده می شود. تمامی محصولات اپندورف نیز دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند. جهت آگاهی درمورد شرایط گارانتی محصولات اپندورف میتوانید به صفحه مربوط به محصولات این کمپانی در سایت لیان آزمای بهار رجوع کنید.

lian azma bahar

سخن آخر

 

شایان ذکر است که اعتماد و جلب رضایت مشتریان عزیز همواره باعث دلگرمی شرکت lian azma bahar بوده است و موجب شده تا پرسنل این شرکت تلاش مضاعفی را برای گسترش و ارتقای خدمات قابل ارائه داشته باشند و در این راستا قدم هایی راسخ بردارند. مجموعه لیان آزما امیدوار است در سال پیش رو بتواند با بهرهگیری از تکنولوژی های روز دنیا، محصولات کارآمدتری را در اختیار جامعه آزمایشگاهی ایران قرار دهد.

https://www.asianews.ir/u/9xc
اخبار مرتبط
صنایع غذایی به ‌تنهایی 8/16 درصد از کل اشتغال صنعتی کشور را از آن خود کرده‌اند و در صورت حمایت کافی، برای اینکه فعالان اقتصادی بتوانند به انجام سرمایه‌گذاری ترغیب شوند، ثبات ارزی یکی از مسائل مهم و تعیین کننده است،
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید