صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
کد خبر: 14163
گزارشگر: 213
۷۱۸
۰
۰
۲
آخرین اظهارات یک مقام روسی

جزئیات یک تهدید ترسناک/ اوکراین را نابود می کنیم؛ چون به آن نیازی نیست!

جزئیات یک تهدید ترسناک/ اوکراین را نابود می کنیم؛ چون به آن نیازی نیست!
معاون شورای امنیت روسیه گفت چرا قرار است اوکراین محو شود؟ چون هیچکس به آن نیازی ندارد!

به گزارش آسیانیوز، معاون شورای امنیت روسیه در سخنانی اوکراین را «کشوری بی‌فایده» خواند که به گفته او «برای هیچ یک از کشورهای دنیا ارزشی ندارد و روزی محو خواهد شد.»

به نقل از وب‌سایت روزنامه ایسترن هرالد، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر روسیه هم بوده، گفت: «چرا قرار است اوکراین محو شود؟ چون هیچکس به آن نیازی ندارد.»

به گزارش ایسنا، مدودف که کشورش از فوریه ۲۰۲۲ جنگ علیه اوکراین را آغاز کرده، با بیان اینکه اوکراین «هیچ فایده‌ای» برای اروپا، آمریکا، آفریقا، آمریکای لاتین، آسیا و حتی روسیه ندارد، گفت که «شهروندان اوکراین هم دولتی تحت امر رهبران نازی‌ را نمی‌خواهند.»

او در پیام‌رسان «وی‌کنتاکت» نوشت: «سوداهای جنایتکارانه گروه حاکم بر اوکراین باعث شده تا مردم این کشور دائما در اضطراب و ترس زندگی کنند. آن‌ها مجبور شده‌اند که برای یافتن یک زندگی بهتر، کشورشان را ترک کنند.»

---------

بیشتر بخوانید

حکم بازداشت ولادیمیر پوتین صادر شد+جزئیات

---------------------------------------

مدودف گفت که مسئله «چشم‌انداز ابری اروپا» نیست، بلکه مشکل «دلقکی با شلوار سبز است و گروه دزدان فاشیستش که پول‌های دزدی غربی را در حساب‌های فرا مرزی خود ذخیره می‌کنند.»

 

---------------

بیشتر بخوانید

پایان تاریخ نزدیک است!
-------------------------------------------

این سیاستمدار روس همچنین اوکراین را به عنوان «فرزند شوروی و روسیه بزرگ» توصیف کرد، به این معنا که اوکراین تا پیش از آن هرگز وجود نداشته است./


https://www.asianews.ir/u/9xk
اخبار مرتبط
دادگاه بین‌المللی کیفری در لاهه روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای ولادیمیر پوتین به دلیل جرائم جنگی حکم بازداشت صادر شده است.
براساس گزارش ها اقدامات تحریمی اروپا مدعی است که علیه افرادی در ایران انجام گرفته است که در تولید پهپادها و قطعات [نظامی] در حمایت از ارتش روسیه نقش داشته‌اند.
پس از فراز و نشیب های فراوان گفت و گوهای برجامی، گزارش های متعددی از شکست در مذاکرات هسته ای یا معاملات قریب الوقوع به گوش رسیده است.
ادعای رسانه اینترنشنال مبنی بر «بحرانی» بودن ذخایر نهاده‌های دامی در ایران تکذیب شد!
رئیس اتاق بازرگانی ایران و سوئیس گفت: ایران تنها کشوری است که با خط لوله مستقیم به اروپا می‌تواند یک به یک گاز جایگزین گاز روسیه باشد.
جنگ در اوکراین باعث انتقاد از تصمیمات صدراعظم سابق در مورد خط لوله نورد استریم شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید