صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۹
کد خبر: 14187
گزارشگر: 2
۱۱۸۵
۰
۰
۲
تور اروپا

افزایش قیمت تورهای زمینی و هوایی اروپا در ابتدا سال ۱۴۰۲

افزایش قیمت تورهای زمینی و هوایی اروپا در ابتدا سال ۱۴۰۲
خبر مهم در رابطه با تورهای زمینی و هوایی اروپایی این است که در ابتدای سال ۱۴۰۲ ما با افزایش قیمت تور مواجه هستیم. این افزایش قیمت شاید تا حد زیادی بودجه شما را تحت الشعاع قرار دهد، اما اگر بتوانید از مجموعه ای معتبر اقدام به رزرو این تورها کنید، باز هم با افزایش قیمت تور می توانید هزینه ای نسبتا مناسب را بابت آن پرداخت کنید. ما در این مطلب تصمیم گرفتیم به بررسی افزایش قیمت تورهای زمینی و همچنین هوایی اروپا بپردازیم. همراه ما باشید.

دلیل افزایش قیمت تورهای زمینی و هوایی اروپا چیست؟

 

شاید برای شما نیز این سوال رخ دهد که چرا در حال حاضر تورهای زمینی یا هوایی با افزایش قیمت رو به رو شده اند؟ دلیل اصلی آن، بالا رفتن نرخ ارزها است. ارزها در حال حاضر با افزایش قیمت بسیاری رو به رو هستند. چه دلار و چه یورو، هر دو تفاوت بسیاری نسبت به سال های گذشته داشته و همین موضوع باعث می شود تا با افزایش قیمت در هر دو روش سفر به کشورهای اروپایی رو به رو شویم.
با تمامی این تفاسیر اما باید گفت که برخی آژانس های مسافرتی که دارای رزومه کاری قوی نزد سفارتخانه ها هستند، می توانند با حذف موارد اضافی در تور، هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهند. این کار می تواند زمینه ای را ایجاد کند تا افراد بتوانند بهتر به رزرو تورها و گذراندن تعطیلات خود بپردازند. حال که با علت افزایش قیمت تورهای زمینی و هوایی اروپا آشنا شدید، به سراغ بررسی قیمت های تور ترکیبی اروپا و دیگر موارد در این بین می پردازیم.

 

قیمت های تازه تور اروپا

 

اگر قصد رزرو ارزانترین تور اروپا را دارید اما نمی دانید که آیا قیمت های به روز شده هنوز هم مناسب هستند یا خیر، در این بین ما قرار است با یک دیگر به بررسی قیمت های تازه تورهای اروپا بپردازیم.

 

قیمت جدید تور پاریس

 

افزایش قیمت تور پاریس اولین خبر روزهای تازه سال ۱۴۰۲ بود! این تور که در گذشته با هزینه ۱۰ میلیون و ۸۰۰ یورو برگزار می شد، در حال حاضر با هزینه ۱۷۹۰ یورو به همراه ۲۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومن هزینه رفت و برگشت اجرا می گردد.

 

قیمت جدید تور مادرید و بارسلونا

قیمت جدید تور مادرید و بارسلونا

بسیاری از ایرانیان علاقه به گذراندن تعطیلات خود کشورهایی دارند که درجه حرارت هوا متعادل و مناسب است. شهر مادرید و بارسلونا در کشور اسپانیا این زمینه را برای شما ایجاد می کنند تا بتوانید به راحتی از تعطیلات خود لذت ببرید. البته افزایش قیمت تور مادرید و بارسلونا در حال حاضر باعث شده تا برخی از افراد از رزرو آن امتناع کنند. قیمت جدید این تور برابر با ۱۸۹۰ یورو به همراه ۲۹ میلیون و۹۰۰ هزار تومان است.

 

قیمت جدید تور چک و اتریش

 

تور چک و اتریش (پراگ – وین) بهترین انتخاب برای افرادی است که علاقه بسیاری به مکان های تاریخی و سفرهای این چنینی دارند. تور چک و اتریش به طور کلی جزو تورهای ارزان قیمت معرفی می شد و در حال حاضر نیز افزایش قیمت بیشتر بر روی هزینه رفت و برگشت به این کشورها اعمال شده است تا هزینه تور. در گذشته، هزینه بلیط رفت و برگشت به این کشورها بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون محاسبه می شد، اما در حال حاضر با ۳۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان انجام می شود. هزینه تور نیز حدودا ۱۵۹۰ یورو است.

 

قیمت جدید تور پاریس و بارسلونا

 

تور پاریس و بارسلونا نیز جزو دسته تورهای پرطرفداری است که شما می توانید آن را برای تعطیلات خود رزرو کنید، اما در حال حاضر این تور با افزایش قیمتی رو به رو شده است. قیمت جدید تور پاریس و بارسلونا برابر با ۱۹۹۰ یورو و ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. اگر به دنبال تورهای ارزان قیمت تر هستید، می توانید به رزرو تور سفر به یونان بپردازید.

 

قیمت جدید تور سوئیس

 

سفر به سوئیس به طور کلی هزینه بیشتری نسبت به سایر سفرهای اروپایی دارد. در حال حاضر اما با افزایش قیمت تورها، تور سوئیس تبدیل به یکی از گران ترین تورهای اروپایی شده است! در حال حاضر این تور با هزینه ۲۱۹۰ یورویی رزرو شده و هزینه رفت و برگشت نیز ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می باشد.

 

قیمت جدید تور فرانسه و ایتالیا

قیمت جدید تور فرانسه و ایتالیا

تور فرانسه ایتالیا یکی از جذاب ترین تورهای موجود در این لیست است؛ اما باید بگوییم که با افزایش قیمت های امروز، ما شاهد هزینه بالایی در رابطه با این تورها هستیم. در حال حاضر، تور فرانسه و ایتالیا با قیمتی برابر ۲۵۹۰ یورو به همراه ۳۵ میلیون ۹۰۰ هزار تومان هزینه رفت و برگشت ارائه می شود. البته به نوعی می توان گفت که سفر به دو کشور پرطرفدار اروپایی با این میزان هزینه تا حدی معقول تر از رزرو تور بازدید از یک کشور مانند سوئیس است.

 

قیمت جدید تور پاریس و نیس

 

تورهای پاریس و نیس یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیبی است که در حال حاضر قیمت تازه ای را از آن خود کرده است. این تور که در حال حاضر به هزینه ۲۴۹۰ یورو برگزار می شود، در گذشته با هزینه ای برابر با ۱۵۰۰ یورو اجرا می شد. هزینه رفت و برگشت نیز به ترتیب ۳۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان است.

 

سخن پایانی

 

در این مطلب به بررسی قیمت جدید تورهای زمینی و هوایی اروپا پرداختیم. همان طور که مطالعه کردید، با بالا رفتن قیمت ارزها ما شاید افزایش قیمت تورها هستیم و این موضوع می تواند در تمامی طول سال دچار تغییراتی باشد. بهتر است قبل از رزرو تورها، برای اطلاع از قیمت های تازه با مجری تور ارتباط برقرار کنید.

https://www.asianews.ir/u/9y9
اخبار مرتبط
امروزه پاسپورت‌ها مرزهای دنیا را تعیین می‌کنند. برای بودن در دنیای بدون مرز که نه، ولی برای بودن در دنیایی با حداقل مرزکشی نیاز به پاسپورتی دارید که بتوانید به هرچه تعداد کشور بیشتر بدون نیاز به ویزا سفر کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید