صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۶
کد خبر: 14262
گزارشگر: 2
۵۵۸۵
۶
۰
۱۵
خرید زعفران

بهترین زعفران مشهد چیست؟ {بهترین مراکز خرید زعفران در مشهد}

بهترین زعفران مشهد چیست؟ {بهترین مراکز خرید زعفران در مشهد}
بهترین زعفران مشهد را چگونه تهیه کنیم؟ اگر قصد خرید زعفران در مشهد دارید، ما در این پست لیست بهترین زعفران فروشی‌ها را معرفی کرده‌ایم.

بهترین زعفران مشهد چیست و بهترین زعفران فروشی مشهد کجاست؟ در این پست برای خرید زعفران مرغوب در مشهد، قدم به قدم شما را راهنمایی خواهیم کرد و به این سوالات مهم پاسخ خواهیم داد. لطفا اگر قصد تهیه زعفران باکیفیت دارید و نمی‌خواهید گرفتار خرید زعفران تقلبی شوید، حتما با دقت این راهنما را بخوانید.

 

بهترین زعفران مشهد، چه زعفرانی است؟

 

از ایام دور، بزرگترین مرکز خرید و فروش زعفران در ایران، شهر مشهد بوده است. یکی از دلایل اصلی آن این هست که خاستگاه زعفران، شهرستانی هست به نام «قائنات» که در خراسان بزرگ (جنوب خراسان) واقع شده است.
این شهرستان که در ۳۷۰ کیلومتری مشهد قرار دارد با نام «پایتخت طلای سرخ یا پایتخت زعفران» شناخته می‌شود، به دلیل داشتن اقلیمی خاص و مناسب برای کشت زعفران و همچنین داشتن پیاز زعفران مرغوب، بیش از ۷۰۰ سال هست که مرکز تولید «بهترین و باکیفیت‌ترین زعفران جهان» است.
پس از قائنات، کشت زعفران از این شهرستان به سراسر خراسان گسترش یافت. با این وجود، کماکان بهترین زعفران موجود در ایران با اختلاف زیاد، زعفران قائنات است. در خصوص اینکه چرا این زعفران، بهترین زعفران ایران محسوب می‌شود، می‌توانید به لینک https://bagheiran.com/mag/best-saffron-brands بروید. در این لینک هم لیست بهترین برندهای زعفران و هم دلایل کیفیت بالای زعفران قائنات ذکر شده است.
بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که بهترین زعفران مشهد، زعفران قائنات هست. اگر بتوانید از مراکزی زعفران مورد نیاز خود را تهیه کنید که مطمئنید زعفران اصل قائنات را می‌فروشند، با جرئت می‌توان گفت که بهترین زعفران را تهیه کرده‌اید.

 

بهترین برند های زعفران مشهد

بهترین زعفران فروشی مشهد

باتوجه به این مشهد بزرگترین مرکز خرید و فروش زعفران در ایران است، برندهای بسیار فعالی از ایام دور در زمینه زعفران در این شهر شروع به فعالیت کرده‌اند. در ادامه به معرفی نام برخی از بهترین برندهای زعفران در مشهد می‌پردازیم و همچنین در نهایت یک پیشنهاد ویژه ارائه خواهیم تا بتوانید با تخفیف، زعفران قائنات را تهیه نمایید:

. شرکت سحرخیز : زعفران سحرخیز یکی از برندهای نام‌آشنا و شرکت های قدیمی زعفران در مشهد است. این برند فعالیت گسترده‌ای در زمینه صادرات زعفران ایران دارد. سحرخیر علاوه بر فروش زعفران، محصولات متنوعی مانند دمنوش، نبات و... نیز عرضه می‌کند.
فروشگاه باغ ایران : باغ ایران یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که در شهرستان قائنات و مشهد حضور دارد. اگر قصد خرید مستقیم زعفران قائنات را از کشاورز دارید، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به سایت باغ ایران به آدرس Bagheiran.com مراجعه نموده و زعفران مورد نیاز خود را تهیه نمایید. جالب است بدانید محصولات فروشگاه باغ ایران با تضمین ۱۰۰٪ کیفیت و گارانتی ۷ روزه بازگشت وجه ارسال می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که زعفران باغ ایران، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر برندهای قدیمی زعفران دارد.
زعفران مجتهدی : این برند زعفران مشهدی نیز در سال ۱۳۱۵ ثبت و تاسیس شده است و در بازار رضا فعالیت دارد. زعفران مجتهدی علاوه بر فروش زعفران، محصولاتی مانند زرشک و هل سبز را هم ارائه می‌دهد.
شرکت بهرامن : بهرامن نیز یکی از زعفران فروشی های مشهد است که سابقه‌ای دیرینه در زمینه فروش زعفران در مشهد دارد. این برند فروشگاه آنلاین خود را سال ۱۳۹۷ برای عرضه‌ی انواع زرشک و زعفران راه‌اندازی کرده است و محصولات آن در دیجی کالا نیز موجود هست. برای تهیه زعفران بهرامن در مشهد می‌توانید به بلوار امام رضا، نبش امام رضا ۸ مراجعه کنید.
زعفران مصطفوی : این برند که کارخانه آن در شهرک صنعتی طوس قرار دارد، با چشم انداز تبدیل زعفران به کالای اساسی تا سال ۱۴۱۰ در مشهد فعالیت دارد. برای تهیه زعفران مصطفوی در مشهد، می‌توانید به آدرس کوهسنگی، مجتمع تجاری مهر، طبقه همکف، واحد چهار، مراجعه نمایید.

برندهای زعفرانی که در بالا معرفی شدند، معروف‌ترین برندها و فروشگاه‌های زعفران مشهد هستند. اما اگر قصد دارید مستقیما به بازار زعفران مشهد مراجعه کنید، در ادامه آدرس این بازار معرفی می‌کنیم.

 

بازار زعفران در مشهد کجاست؟

بازار زعفران مشهد کجاست - عمده فروشی زعفران در مشهد

اگر قصد خرید سوغات مشهد مانند زعفران و زرشک دارید، می‌توانید به بازار رضا مراجعه کنید. آدرس این بازار به شرح زیر است:
ضلع شرقی خیابان امام رضا، حد فاصل فلکه آب و ۱۷ شهریور.
همچنین عمده فروشی های زعفران در مشهد نیز در این بازار حضور دارند.
البته برای خرید عمده زعفران از قائنات، می‌توانید به وب سایت فروشگاه باغ ایران که در ادامه‌ی مطلب معرفی می‌کنیم نیز مراجعه کنید.

 

خرید اینترنتی زعفران مشهد

خرید زعفران قایٔنات مشهد

اگر قصد تهیه زعفران مشهد دارید، اما فرصت کافی برای مراجعه به بازار را ندارید در ادامه یک راهکار عالی را خدمتتان ارائه می‌کنیم.
همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، بهترین زعفران مشهد، زعفران قائنات است. اگر سری به بازار رضا بزنید، همه جا نام زعفران قائنات را می‌بینید.
این زعفران، مشهورترین و محبوب‌ترین زعفرانی هست که در مشهد خرید و فروش می‌شود و از نظر عطر، طعم و رنگ رتبه ۱ را دارد.
پس اگر بتوانید از جایی زعفران تهیه کنید که زعفران تقلبی نباشد و از طرفی کشت منطقه قائنات باشد، مطمئنا از خریدتان راضی خواهید بود.
پیش‌تر گفتیم که فروشگاه باغ ایران در قائنات، پایتخت زعفران ایران، حضور دارد و امکانی را فراهم کرده تا کلیه مردم کشورمان بتوانند زعفران مورد نیاز خود را مستقیما از کشاورزان قائنی بخرند تا ۱۰۰٪ از اصالت و کیفیت مطمئن باشند.
فروشگاه آنلاین باغ ایران به‌صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و زعفران را در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند زعفران دختر پیچ، سرگل، سوپر نگین، پوشال و... عرضه کرده است. می‌توانید برای «اولین خرید»، کد تخفیف ویژه‌ای نیز دریافت کنید.
*** پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع زعفران اصل قائنات در شهر مشهد، به صفحه خرید بهترین زعفران در مشهد مراجعه کنید. ***
همچنین ازآنجایی‌که شهرستان قائنات پایتخت زرشک قرمز جهان نیز هست و بیشترین میزان زرشک قرمز بی دانه در سراسر جهان، در این شهرستان تولید می‌شود؛ می‌توانید زرشک مرغوب را نیز از فروشگاه باغ ایران تهیه نمایید.
ضمنا برای مشاهده کانال خرید و فروش زعفران مشهد می‌توانید در تلگرام وارد آدرس https://t.me/BagheIran شوید و سپس به زیر مجموعه زعفران مراجعه فرمایید.

https://www.asianews.ir/u/a09
اخبار مرتبط
از مسایل این روزها درباره تولید زعفران، این است که کشورهایی مانند امارات و اسپانیا، زعفران ایران را به طور فله ای خریداری و با بسته بندی خود صادر می کنند..درباره تولید و صادرات زعفران علی شریعتی مقدم، بازرگان زعفران، صحبت هایی دارد..او همچنین در نظر دارد با تولید غذا و نوشیدنی، با شمایل خاص زعفرانی، برای استفاده و شناخت بیشتر مردم از این محصول باارزش ملی، فرهنگ سازی کند.. گفت و گو‌ با شریعتی مقدم، موسس «گروه بین المللی نوین زعفران» را در ادامه بخوانید:
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مهدی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
5
0
1

عالی بود ممنون

محمد رجبی
۱۴۰۲/۰۲/۰۲
5
0
1

من از برند باغ ایران خرید داشتم بهترین زعفران رو داره

محمد نژاد
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
4
0
1

بهترین زعفران مشهد همین زعفران قائنات هست که توی مقاله گفتین من راضی هستم ازش

علی رمضانی
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
5
0
1

باغ ایران زعفروناش خیلی خوبه من مشتری ثابتشونم

محبوبی
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
0
1

سلام. من تلفنی مشورت گرفتم خیلی بزرگوارانه و کامل پاسخ دادند از زحماتشون تشکر میکنم و برای هر میزان خرید توصیه میکنم از این تولید کننده محترم اقدام کنید.

رضا گلی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
5
0
1

خیلی وقته دنبال زعفرون درجه یکم هر چی از بازار گرفتم آنچنان تعریفی نداشته باغ ایرانم که معرفی کردین امتحان میکنم امیدوارم خوب باشه نظرمو میذارم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید