صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۱
کد خبر: 14265
گزارشگر: 213
۴۹۶۴
۰
۱
۲
خبر مهم معاون وزیر صمت درباره اولویت‌بندی

اعلام زمان قرعه‌کشی و تحویل خودروهای طرح یکپارچه/خودرو به همه متقاضیان تعلق می‌گیرد

اعلام زمان قرعه‌کشی و تحویل خودروهای طرح یکپارچه/خودرو به همه متقاضیان تعلق می‌گیرد
متقاضیان طرح یکپارچه خودرو می‌توانند از بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

به گزارش آسیانیوز، متقاضیان خرید خودرو می‌توانند بعد از ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

 همزمان با ارسال نامه حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به مدیران عامل 27 بانک و مؤسسه اعتباری در رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان خرید خودرو، اولویت‌بندی تحویل تعدادی از خودرو‌های تولید داخل انجام شد.

البته فرهیدزاده تأکید کرد: با عنایت به انجام اولویت‌بندی طرح یکپارچه خودرو، فروش و حسب تصمیمات متخذه، مقرر شد تمامی بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به‌ مبلغ 100 میلیون تومان، مربوط به طرح فروش خودرو‌های داخلی به نام این سازمان، اقدام کنند.

تجارت نیوز نوشت متقاضیان طرح یکپارچه خودرو می‌توانند بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

در حال حاضر ورود به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو ممکن نیست و متقاضیان بعدازظهر می‌توانند با درج رمز عبور خود از زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی اطلاع کسب کنند.

خودروهایی که در طرح یکپارچه خودرو داخلی عرضه شده و به فروش می‌رسند، بر اساس قیمت روز اعلامی توسط شورای رقابت خواهد بود و فهرست جدید قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو در سایت این شرکت‌ها قرار دارد.

خودرو به همه متقاضیان تعلق می‌گیرد
پیش از این امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، در پاسخ به پرسشی درباره اعلام قیمت جدید خودرو‌ها از سوی شورای رقابت هم گفت: شورای رقابت قیمت‌ها را اعلام می‌کند و در پی این اتفاق، خودروسازان قرار است برنامه تولیدشان را به معاونت حمل و نقل وزارت صنعت ارائه دهند و پس از آن، بررسی کنیم که تقاضا در کدام مدل‌ها بیشتر هستند.

قالیباف افزود: هر خودرو، دارای قرعه کشی به لحاظ نوبت‌دهی است و به این ترتیب به همه متقاضیان طرح یکپارچه خودرو تعلق خواهد گرفت و برای اینکه تقدم و تاخر زمان تحویل خودرو مشخص شود از قرعه کشی استفاده می‌شود.

-----------

بیشتر بخوانید

آغاز ثبت نام جدید در سامانه یکپارچه خودرو

-----------------------------

به گفته وی، تقریبا اواخر فروردین ماه، رتبه‌ها و نوبت تحویل خودرو‌های متقاضیان باید اعلام شود.

-------------

بیشتر بخوانید

تحویل خودرو به متقاضیان طرح یکپارچه با افزایش قیمت

----------------------------

 

https://www.asianews.ir/u/a0c
اخبار مرتبط
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: اگر خودروسازی قبل از مصوبه افزایش قیمت خودرو، اقدام به پیش فروش کرده باشد، پیش پرداخت خریدار شامل تورم نمی شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای فروش قسطی و لیزینگی دوباره خودرو در طرح یکپارچه برنامه ریزی کرده ایم.
طرح پیش‌فروش جدید سایپا از امروز امروز (پنجشنبه) آغاز شده است.
مدیر عامل سایپا از تحویل ۸۰۰ هزار خودرو در هفته در اردیبهشت خبر داد و اعلام کرد که به‌زودی فراخوان مرحله دوم ثبت‌نام متقاضیان محصولات سایپا اعلام خواهد شد.
قیمت فروش محصولات سواری تولید داخلی گروه سایپا در سال جدید براساس تصمیم وزارت صنعت و شورای رقابت اعلام شد.
در حالی که قرعه‌کشی‌های خودروهای داخلی تا پایان فروردین ماه انجام می شود؛ امکان ویرایش اطلاعات یا حتی تغییر نوع خودرو هم فراهم خواهد بود.
طرح جدید گروه خودروسازی سایپا را از روز پنجشنبه (۲۴ فروردین ماه) اجرا می شود.
قیمت جدید ۲۴ محصول ایران خودرو با میانگین افزایش ۳۴ درصد ابلاغ شده است.
سخنگوی صنعت بیمه کشور گفت: هر خودرویی که ارزش آن در سال ۱۴۰۲ بیشتر از ۶۰۰ میلیون تومان باشد، غیرمتعارف محسوب می‌شود و بر این اساس قانون بیمه شخص ثالث تغییر می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید