صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۴
کد خبر: 14271
گزارشگر: 213
۱۳۰۱
۰
۰
۲
ستاره فوتبال برای بازی به مکزیک رفته است

کدام تیم لیگ MX به جذب مسی نزدیک بود؟

کدام تیم لیگ MX به جذب مسی نزدیک بود؟
بدون شک، لیونل مسی بزرگترین نام فوتبال است که میلیون ها نفر او را تحسین می کنند، اما چیزی که بسیاری از هواداران نمی دانند این است که او تقریباً برای بازی به مکزیک رفته است.

به گزارش آسیانیوز، برای سال ها و بدون شک، لیونل مسی بزرگترین نام فوتبال است که تقریباً همه چیز را برده و میلیون ها نفر او را تحسین می کنند، اما چیزی که بسیاری از هواداران نمی دانند این است که او تقریباً برای بازی به مکزیک رفته است.

سال ها پیش، زمانی که این بازیکن آرژانتینی به تازگی وارد تیم جوانان بارسلونا شده بود، یک تیم لیگ MX به جذب او نزدیک شده بود.

اما کدام تیم لیگ MX می تواند مسی را به خدمت بگیرد؟

زمانی که مسی به تیم جوانان بارسلونا رسید، مدیران باشگاه به دنبال راهی برای کسب تجربه بیشتر او بودند، زیرا فکر نمی کردند او آماده پیوستن به تیم اصلی باشد.

آن زمان بود که آنها به قرض دادن او به باشگاه دیگری فکر کردند و بر اساس اطلاعات 'W Deportes' و روزنامه نگار معروف، آنسلمو آلونسو، Necaxa یکی از باشگاه هایی بود که به این مهاجم با استعداد علاقه نشان داد.

چرا مسی به نکاکسا نرفت؟
اگرچه رایوس ها به طور جدی به دنبال جذب این مهاجم آرژانتینی بودند، اما در نهایت این معامله انجام نشد.

بر اساس اطلاعات، مدیران نکاکسا متقاعد نشده بودند که مسی قرار است در تیم های جوانان بارسلونا بازی کند و این قرارداد با شکست مواجه شد.

از آن زمان به بعد، همه ما شاهد تاریخچه صعود و موفقیت او بوده ایم که توانسته تمام عناوینی را که در سطح داخلی، اروپایی و بین المللی برای آنها بازی کرده است، کسب کند.

درست در جام جهانی 2022 قطر، شاهد بودیم که او جام مورد انتظار را با آرژانتین بالا برد، عنوانی که در تمام زندگی اش آرزویش را داشت و او را در سطحی حتی بالاتر از هر چیزی قرار داد، می توان گفت قله فوتبال جهان./

گزارشگر: سیدرحمان موسوی

https://www.asianews.ir/u/a0i
اخبار مرتبط
اقتصاد بحران زده آرژانتین در تضاد کامل با برتری این کشور در زمین فوتبال قرار دارد.
کریستیانو رونالدو ماه گذشته با توافق دوجانبه باشگاه را ترک کرده است و منچستریونایتد پیامی 81 کلمه ای را برای او فرستاده است!
با اوج گرفتن سرخوشی فینال، فیفا با انتشار توییتی از بازی مسی تمجید کرد، ولی ماجرای جنجال ها بر سر این توئیت چه بود؟
برنده هفت توپ طلا، مانند بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان دیگر به دنیای کریپتو پیوسته است و تاکنون در پروژه‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض) متعددی مشارکت داشته است.
در مراسم اختتامیه جام جهانی و در جلوی چشمان حدود ۸۸ هزار هوادار، جیانی اینفانتیو ، رئیس فیفا، تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی، امیر قطر و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در جایگاه مخصوص قرار گرفتند.
مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی همراه با خلق تصاویری زیبا و به یاد ماندنی در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر برگزار شد.
فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و جام فوتبال جهان را از آن خود کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید