صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۵
کد خبر: 14280
گزارشگر: 2
۱۰۰۵
۰
۰
۳
درست بازی کردن دک‌ها

بهترین دک‌های کلش رویال

بهترین دک‌های کلش رویال
در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دک کلش رویال و دک لاگ بیت کلش رویال آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

کلش رویال یک بازی ویدئویی است که توسط سوپرسل منتشر شد. سوپرسل کمپانیی است که با ساخت بازی‌های مختلفی مانند کلش اف کلنز، براول استارز و بوم ویچ شهرت زیادی پیدا کرد. شما در بازی کلاش رویال، عرشه یا دک می‌سازید و کارت‌ها را روی battlefield قرار می‌دهید تا از خودتان دفاع کنید و به رقیب خود حمله کنید. ۹۰ درصد این بازی استراتژیکی است و درست بازی کردن دک‌ها، بسیار مهم است؛ این‌که بدانید در چه زمان چه‌کاری را باید انجام دهید، بخش زیادی از پیروزی شما در این بازی را در برمی‌گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دک کلش رویال و دک لاگ بیت کلش رویال آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

انواع دک‌های سبک کلش رویال

 

یکی از قسمت‌های جذاب بازی کلش رویال، قسمت لیگ کلش رویال است‌. با توجه به این‌که بازی‌های اینترنتی در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه قرارگرفته‌اند، بازی کردن در قسمت لیگ نیز برای بسیاری از افراد هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. یکی از راه‌های آمادگی و حضور در لیگ، داشتن دک مناسب است. دک‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید:

 

دلیوری

 

دک دلیوری از یک طلسم آسیب و دفاع استفاده می‌کند تا به‌خوبی از واحد‌های شما دفاع کند. کارت‌هایی که در این دک استفاده شده‌اند عبارت‌اند از:

. بالون
فایربال
لاوا‌هاند
مگا مینیون
مینی پکا
مینیون
دلیوری
زپ

 

اسکلتون دراگونز

 

این دک کلش رویال یک واحد همه‌کاره با آسیب مناسب، هزینهٔ کم و توانایی پرواز است. این عرشه کارایی اژدها را با اسپم‌سازی پل و تلاش برای هدایت دشمنان به موقعیت تله، به حداکثر می‌رساند. کارت‌هایی که در این دک استفاده شده‌اند عبارت‌اند از:

بندیت
فایربال
آیس گولم
پرنس
بتل رم
اسکلتون دراگونز
فایر کراکر
زپ

دک کلش رویال

رویال گوست

 

دک رویال گوست در اطراف رویال گوست متمرکز می‌شود و با دور ماندن از آسیب و تا زمان آغاز حمله نامرئی می‌ماند. این امر مزیت بسیار بزرگی در حمله محسوب می‌شود. این کاراکتر معمولاً حملات تک هدفی داشته و به‌خوبی با واحد‌های آسیب اسپلش هماهنگ می‌شود. کارت‌هایی که در این دک استفاده‌شده اند عبارت‌اند از:

رویال گوست
جاینت
مگا مینیون
پویزن
پرنس
زپ
الکترو دراگون
اسکلتون

 

الکترو اسپریت

 

این دک کلش رویال حول محور قرار دارد. این واحد با نقطهٔ ضربه پایین و آسیب کم، خود را قربانی می‌کند تا حریف را گیج کند؛ به‌نوعی تله برای حریف است. کارت‌هایی که در این دک استفاده شده‌اند عبارت‌اند از:

گوبلین بارل
الکترو اسپریت
گوبلین گنگ
ده لاگ
نایت
تسلا
راکت
پرنسس

 

بهترین دک‌ کلش رویال برای افزایش کاپ

 

دک الکترو جاینت بهترین دک کلش رویال برای افزایش کاپ است. این دک، واحدی بسیار قوی است که دشمنان اطراف خود را به‌راحتی بی‌هوش می‌کند و سپس به آن‌ها آسیب می‌رساند. هدف ما در بازی، سالم نگه‌داشتن این غول متمرکز است. از این دک برای آسیب‌پذیری دشمن استفاده می‌کنیم و در انتها به کمک غول، حملهٔ نهایی را به دشمن آغاز می‌کنیم. کارت‌هایی که در این دک استفاده شده‌اند عبارت‌اند از:

بتل هیلر
دارک پرنس
الکترو جاینت
فایربال
هیل اسپریت
اسکلتون دراگونز
تورنادو
الکترو دراگون

 

انواع دک‌های کلش رویال برای کاپ ۵۰۰۰

 

درصورتی‌که کاپ 5000 دارید، باید از دک‌های خاصی استفاده کنید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

 

بالون

 

این عرشه شامل بالون و تعداد زیاد کارت آتشین است. شما در این دک می‌توانید با استفاده از لاوا‌هاند و فایربال آسیب بزرگی به حریف برسانید و سپس بالون آن‌ها را غافلگیر کنید. کارت‌هایی که در این دک استفاده شده‌اند عبارت‌اند از:

بالون
فایربال
لاوا‌هاند
مگا مینیون
اسکلتون دراگونز
باربرینز
زپ
تومبستون

 

جاینت

 

عرشه جاینت همکاری زیادی با Graveyard و skeletonarmy دارد که مهم‌ترین کارت آن Giant است. این کارکتر برعکس ظاهر آرامی‌ که دارد، بهترین کارکتر برای حمله کردن، ضربه زدن و آسیب واردکردن به حریف است. شایان ذکر است که این عرشه فاقد هرگونه ساختار دفاعی است. کارت‌هایی که در این دک استفاده شده‌اند عبارت‌اند از:

گریویارد
جاینت
اِروز
مینی پکا
ماسکیتر
اسکلتون آرمی
جاینت اسنوبال
بتس

 

معرفی دک لاگ بیت کلش رویال

 

تا به اینجای مقاله با انواع دک کلش رویال آشنا شدید و فهمیدید که هر دک دارای چندین کارت یا دک لاگ بیت است. در ادامه با انواع دک لاگ بیت کلش رویال آشنا می‌شوید:

 

بندیت

 

بندیت یا راهزن سرعتی‌ترین کارتی است که در حمله به دشمن ضربه وارد می‌کند. اگر شما داری لول‌های بالای بندیت باشید، می‌‌توانید از این کارت فوق‌العاده، نهایت استفاده را در حمله ببرید.

پیشنهاد ما به شما برای پیشرفت سریع در بازی: فروش اکانت کلش رویال

 

گوبلین گنگ

 

این کارت کارتی ارزان‌قیمت و درعین‌حال خیلی مفید است. شما با گوبلین کارت می‌توانید سر نیروی سنگین مثل پکا را سرگرم کنید و وقت بخرید.

 

دارک پرنس

 

دارک پرنس از دسته کارت‌های اپیک است. این کارت 9 لول قابل‌ارتقا دارد و برای استفاده از آن، ملزم به‌صرف 4 اکسیر هستید. عملکرد دارک پرنس مانند نایت است، ولی هنگام حمله، ضربهٔ خود را به‌صورت پخش وارد می‌کند.

 

ده لاگ

 

ده لاگ می‌تواند همانند‌ هانتر، هم در دفاع و در حمله مورد‌استفاده قرار گیرد. این کارت در حمله برای از بین نیرو‌های کوچک بسیار مفید است.

 

پرنسس

 

این دک لاگ بیت کلش رویال در هر دکی می‌تواند مفید باشد، چراکه قابلیت پشتیبانی نیرو‌هایی مانند پکا، هوگ رایدر را دارد، به همین دلیل این کارت پشت نیرو‌های موردنظر پیاده می‌شود.

 

تورنادو

 

تورنادو را باید در مرکز میانی بیس پیاده کرد. نام دیگر تورنادو طوفان یا گردباد است و دشمن را از اهداف موردنظر برای حمله دور می‌کند.

 

گوبلین نیزه‌انداز (گابلین نیزه‌دار)

 

گابلین‌های نیزه‌دار مانند گابلین‌های ساده عمل می‌کنند؛ با این تفاوت که نیزه‌های خود را از دور به‌سمت حریف پرتاب می‌کنند و حریف را از راه دور از پای در‌می‌آورند.

دک لاگ بیت کلش رویال

سخن پایانی

 

برای بازی در لیگ کلش رویال، باید دک‌های مناسب کلش رویال را انتخاب کنید تا بتوانید پیروز از زمین‌بازی خارج شوید. این موضوع نیازمند این است که انواع دک کلش رویال را به‌خوبی بشناسید، بدانید برای چه آرنایی هستند، بدانید در چه زمان از چه کارتی استفاده کنید و چه استراتژی به خرج دهید. با مراجعه به کوک سنتر می‌توانید با انواع دک کلش و نوع مناسب آن برای آرنای موردنظر آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید و خیلی راحت به بازی مسلط شوید. علاوه‌بر این، می‌توانید استراتژی‌های مناسب را یاد بگیرید و نسبت‌به کارت‌ها شناخت کافی پیدا کنید. با آموزش کامل بازی کلش رویال همراه کوک سنتر باشید.

https://www.asianews.ir/u/a0r
اخبار مرتبط
برای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل، باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید سریعاً بتل پس را فعال کنید و یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در ضمن برخی از فروشگاه‌های بازی، محصولات را با هزینه‌های کمتر به فروش می‌رسانند و درواقع نیاز مشتری را در اولویت قرار می‌دهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل و قیمت بتل پس کالاف دیوتی موبایل آشنا شوید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید