صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۵
کد خبر: 14290
گزارشگر: 213
۵۴۱
۰
۰
۱
از امروز آغاز شد

طرح ساماندهی کارت‌های سوخت چیست؟

طرح ساماندهی کارت‌های سوخت چیست؟
مدیر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد کارت‌های سوخت اضطراری از امروز، بر اساس میزان مراجعه مردم، میان جایگاه‌های سوخت تقسیم می شود.

به گزارش آسیانیوز، مدیر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد که از امروز 28 فروردین 1402 طرح ساماندهی کارت‌های سوخت آغاز می‌شود و کارت سوخت بر اساس مراجعه مردم به جایگاهها توزیع خواهد شد.

طرح ساماندهی کارت‌های سوخت از امروز آغاز شده و تعداد کارت جایگاه‌ها حداقلی می‌شود.
مدیر سامانه هوشمند سوخت با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبودی در کارت سوخت جایگاه ها وجود ندارد، گفت: طبق این طرح که تاکنون به طور آزمایشی در برخی از جایگاه‌های سوخت اجرا شده، قرار است کارت‌های سوخت اضطراری، بر اساس میزان مراجعه مردم، میان جایگاه‌های سوخت تقسیم شود.

محمد صادقی گفت: در حال حاضر کمبودی در کارت سوخت جایگاه ها وجود ندارد به طوری که به ازای هر سکو دو کارت سوخت اختصاص دارد تا مردم به هر دلیلی که کارت سوخت شخصی در اختیار ندارند بتوانند از کارت جایگاه استفاده کنند.
مدیر هوشمند کارت سوخت گفت: مردم همچنان می‌توانند از ۶۰ لیتر بنزین هزار و ۵۰۰ تومانی و ۱۵۰ لیتر بنزین سه هزار تومانی در هر ماه استفاده کنند و اگر کافی نبود، از کارت جایگاه داران استفاده کنند.

صادقی گفت: برنامه‌ای برای تغییر قیمت سوخت وجود ندارد و شایعات مربوط به افزایش قیمت یا 3 نرخی شدن بنزین و گازوئیل صحت ندارد و جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.(فارس)

این در حالی است که رئیس صنف جایگاهداران چند روز گذشته با انتقاد از جمع آوری کارت سوخت آزاد گفت: زمانی که مسوولان بدون حق نظر مشورتی از متخصصان تصمیماتی در مورد توزیع سوخت می گیرند و چون خودشان در میدان عمل قرار ندارند، طبیعی است که مردم و جایگاهداران با مشکلاتی روبرو می شوند.

وی افزود: جمع آوری کارت های آزاد بنزین از جایگاه های سراسر کشور سرعت گرفته و این موضوع بر اساس قانون در حال انجام است، اینکه مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند خوب است ولی ما مخالف روش های اجباری و جمع آوری کارت ها به صورت سریع هستیم چرا که موجب ایجاد مشکلات زیاد برای مردم و جایگاهداران می شود./

https://www.asianews.ir/u/a11
اخبار مرتبط
اجرای حذف کارت‌ سوخت آزاد پمپ بنزین‌ها در تهران از امروز آغاز می‌شود.
رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت:ما مخالف روش های اجباری و جمع آوری کارت ها به صورت سریع هستیم؛ چرا که موجب ایجاد مشکلات زیاد برای مردم و جایگاهداران می شود.
رئیس انجمن صنفی سی ان جی کشور گفت: برای افزایش جایگزینی بیشتر بنزین با استفاده از سی‌ ان جی طرحی برای توزیع رایگان آماده شد.
یزد- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گفت: از ابتدای شروع سال جدید تا 15فروردین‌ ماه جاری، میزان مصرف بنزین در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 5/9 درصد رشد داشته است
غیر از ثبت قیمت‌های بالاتر پس از سوخت‌گیری،کشیدن مبالغ اضافه از کارت برخی مشتریان و فروش مکمل های غیر مجاز، اخیرا جعل و از اعتبار خارج کردن کارت های سوخت، حضور در برخی جایگاه های سوخت را ناامن کرده است.
یک نماینده مجلس در توییتی نوشت: آلودگی هوا، مصرف دو برابر بنزین و قتل هزاران نفر در جاده ها کافی نیست؟
در این مقاله با نکات مهم برای خرید یک موتور برق خانگی آشنا می‌شوید. با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله می توانید با یک نگاه تازه موتور برق مورد نظر خود را خریداری کنید.
دفتر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد که به منظور مدیریت مصرف، سقف سوخت‌گیری با کارت‌های شخصی تعیین شده است؛ بر این اساس سوخت‌گیری برای کلان شهرها 40 لیتر و برای شهرهای کوچک‌تر 30 لیتر تعیین شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید