صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۲
کد خبر: 14292
گزارشگر: 213
۹۷۹۹
۱
۰
۱
خبر دبیر هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی

رفع مسدودی ۱۰۰ میلیون تومان حساب وکالتی خریداران خودرو+جزئیات

رفع مسدودی ۱۰۰ میلیون تومان حساب وکالتی خریداران خودرو+جزئیات
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی گفت: محدودیتی برای آزادسازی وجوه حساب وکالتی وجود ندارد و پول همه متقاضیان خودرو‌های داخلی با حفظ نوبت رفع مسدودی خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی گفت: بانک‌ها از امروز دوشنبه موظف به رفع مسدودی حساب‌های وکالتی متقاضیان خودرو خواهند بود.

علی رضا قیطاسی گفت: از روز دوشنبه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان متقاضیان ثبت نام خودرو در حساب وکالتی به نام سازمان حمایت با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود تمامی بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

قیطاسی گفت: محدودیتی برای آزادسازی وجوه حساب وکالتی وجود ندارد و پول همه متقاضیان خودرو‌های داخلی با حفظ نوبت رفع مسدودی خواهد شد.

-------------

بیشتر بخوانید

تحویل خودرو به متقاضیان طرح یکپارچه با افزایش قیمت

----------------------------


براساس گزارش تسنیم و به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی، افرادی هم که برای خودرو‌های وارداتی ثبت‌نام کرده بودند، اگر مشمول نشده و یا به هر دلیلی انصراف داده‌اند امکان برداشت ۵۰۰ میلیون تومان از حساب وکالتی در بانک‌ها فراهم است.

این در حالی است که مدیرعامل خودروسازی چند روز گذشته در خصوص تحویل خودرو اعلام کرد تحویل خودروهای مشتریان مطابق نوبت و براساس زمان تحویل مندرج در قرارداد با مشتری از هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

تیموری با بیان اینکه متقاضیانی که نتوانستند در اسفند ماه سال گذشته و حتی در روزهای ابتدایی فروردین ماه (افرادی که حساب وکالتی تعریف کرده بودند) فرآیند ثبت‌نام را به دلایل مختلف انجام دهند، گفت: فراخوان جدید برای ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/a13
اخبار مرتبط
یک فرمانده نیروی انتظامی گفت: به صورت سیستمی هیچ خدماتی به خودروهای بی حجابان؛ از جمله معاملات ارائه نمی شود و در شکل دوم توقیف در محل که خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.
وزیر صمت گفت: فرایند تحویل خودروها از امروز آغاز می‌شود و از ۱۶ اردیبهشت ماه مرحله جدید ثبت نام خودرو شروع خواهد شد.
نتایج قرعه کشی طرح یکپارچه خودرو اعلام شد و قابل مشاهده در سامانه است.
در پی سوال از سوی مشتریان در خصوص پرداخت مبالغ اضافه بر وجه کارخانه‌ای خودرو، ایران خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متقاضیان طرح یکپارچه خودرو می‌توانند از بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: اگر خودروسازی قبل از مصوبه افزایش قیمت خودرو، اقدام به پیش فروش کرده باشد، پیش پرداخت خریدار شامل تورم نمی شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای فروش قسطی و لیزینگی دوباره خودرو در طرح یکپارچه برنامه ریزی کرده ایم.
مدیر عامل سایپا از تحویل ۸۰۰ هزار خودرو در هفته در اردیبهشت خبر داد و اعلام کرد که به‌زودی فراخوان مرحله دوم ثبت‌نام متقاضیان محصولات سایپا اعلام خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حمید
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
0

سلام . امروز سه‌شنبه .هنوز حساب‌های وکالتی باز نشده و برداشت ۱۰۰میلیون تومان ادامه دارد.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید