صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
کد خبر: 14294
گزارشگر: 2
۱۰۶۹
۰
۰
۱
کلاس زبان ایتالیایی

مزایای یادگیری زبان ایتالیایی

مزایای یادگیری زبان ایتالیایی
در این مقاله قصد داریم در رابطه با زبان ایتالیایی، مزایا و ویژگی های آن، همچنین در رابطه با نحوه یادگیری، دوره و کلاس زبان ایتالیایی مناسب افراد مبتدی صحبت کنیم.

زبان ایتالیایی، جزو زیباترین و آهنگین ترین زبان های دنیا و نزدیکترین زبان به لاتین بحساب می آید. امروزه این زبان، زبان رسمی کشور های ایتالیا واتیکان، سوئیس، سن مارینو بوده و قسمتی از کشورهای رومانی، کرواسی، اسلوونی به زبان ایتالیایی صحبت می کنند.
کشور ایتالیا، جزو کشور های قاره اروپا است و میراث فرهنگی بسیاری را در بر میگیرد به همین دلیل همه روزه میزبان بسیاری از توریست های خرجی از سرتاسر جهان است.
همچنین این کشور در صنعت مد ، فشن و خودرو پیشرو بوده که در صورت یادگیری زبان ایتالیایی و مهاجرت می توان از امتیازات و فرصت های شغلی در این زمینه ها استفاده نمود.
در این مقاله قصد داریم در رابطه با زبان ایتالیایی، مزایا و ویژگی های آن، همچنین در رابطه با نحوه یادگیری، دوره و کلاس زبان ایتالیایی مناسب افراد مبتدی صحبت کنیم.

 

ویژگی های زبان ایتالیایی

 

زبان ایتالیایی یک زبان رومی بوده و از ریشه زبان لاتین عامیانه است. از نظر شباهت دایره واژگان، نزدیکترین زبان به لاتین محسوب می شود. همچنین در حدود ۸۹٪ به فرانسوی، ۸۲٪ به اسپانیایی و۸۰٪ به پرتغالی شباهت دارد.
الفبای ایتالیایی ۲۱ حرف را در برمیگیرد و حروف انگلیسی J، K، W،X و Y
در زبان ایتالیایی موجود نیست.
این زبان پنجمین زبان پرطرفدار برای یادگیری است و زمانی به عنوان زبان رسمی کشور ایتالیا اعلام شد که تنها کمتر از ۵ درصد مردم این کشور به زبان ایتالیایی صحبت می کردند.

 

مزایای یادگیری زبان ایتالیایی

 

۱- بیشترین بهره را از سفر خود به ایتالیا خواهید برد

 

هنگامی که وارد ایتالیا می شوید، بلافاصله متوجه خواهید شد که مردم این کشور چرا اینقدر به ایتالیا علاقه مند هستند. ایتالیا برخی از زیباترین و نفس گیرترین مناظر طبیعی جهان را دارد. به عنوان مثال، سواحل آمالفی، سورنتو، پوزیتانو و سیسیل جزو مناظری هستند که در صورت سفر به ایتالیا پیشنهاد می شود حتما ببینید.
در حین سفر اگر بتوانید حتی کمی ایتالیایی صحبت کنید، تجربه بسیار به یاد ماندنی از سفر به ایتالیا را تجربه خواهید کرد.

 

۲- ایجاد و یافتن فرصت های کاری جدید

 

کشور ایتالیا از نظر اقتصاد بسیار قدرتمند بوده و چهارمین اقتصاد برتر اروپا محسوب می شود. اگر به هنر و صنعت مد علاقه مندید، فرصت های شغلی بسیاری در این زمینه در کشور ایتالیا وجود دارد. از آنجایی که زبان رسمی این کشور ایتالیایی است، برای یافتن فرصت های شغلی در درجه ی اول بهتر است زبان ایتالیایی را بلد باشید و زبان انگلیسی به تنهایی کافی نیست.

 

۳- امکان مهاجرت

 

زمانی که زبان ایتالیایی را به طور کامل فراگرفتید می توانید گزینه ی مهاجرت به ایتالیا را در نظر بگیرید. کشور ایتالیا فرصت های شغلی بسیار و دانشگاه هایی با رنکینگ جهانی دارد که وسوسه ی مهاجرت به این کشور را افزایش می دهد.

 

۴- یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری، زبان ایتالیایی است.

 

اگر جزو افرادی هستید که با زبان انگلیسی حتی در حد متوسط آشنا هستید، یادگیری زبان ایتالیایی برای شما آسان خواهد بود. زیرا زبان انگلیسی و ایتالیایی از نظر واژگان ، قواعد گرامری و دستور زبان و ساختار جملات به یکدیگر شبیه هستند.

 

چگونه یادگیری زبان ایتالیایی را شروع کنیم؟

 

امروزه به لطف تکنولوژی ابزار های یادگیری زبان بسیاری وجود دارد. شما برای شروع می توانید از اپلیکیشن های یادگیری زبان مانند Busuu، Duolingo ، Babbel و یا پادکست ها و ویدیو های یادگیری زبان استفاده کنید ولی تمامی این ابزار ها شما را سریعا به سطح دلخواهتان نمی رساند. قطعا شما به یک استاد و راهنما نیاز خواهید داشت تا شمارا در این مسیر یاری کرده و موارد لازم را به شما بیاموزد.
کلاس زبان ایتالیایی آنلاین و حضوری ایتالیایی آموزشگاه زبان دهخدا که توسط اساتید مجرب و کاربلد تدریس می شوند به این منظور طراحی شده اند تا شما از همان ابتدا مهارت های لازم برای برقراری ارتباط به زبان ایتالیایی را بدست آورید.

 

یادگیری زبان ایتالیایی چقدر طول می کشد؟

 

البته که استعداد یادگیری افراد باهم متفاوت است ولی در صورت آشنایی متوسط با زبان انگلیسی یادگیری این زبان برای شما نسبتا راحت خواهد بود. به طور متوسط حدود ۲۶ الی ۳۶ هفته در صورت مطالعه مداوم برای رسیدن به سطح قابل قبول مورد نیاز خواهد بود.

https://www.asianews.ir/u/a14
اخبار مرتبط
نمی‌توان دربارهٔ محبوبیت و مزایای تحصیل در آلمان صحبت کرد و از ریشه‌ٔ تاریخی ماجرا غافل بود. وقتی به تاریخ آموزش و سرگذشت تکامل دانشگاه‌ها و مسیری که آدمیزاد تا به امروز طی کرده نگاه می‌کنیم، به این واقعیت می‌رسیم که پیشرفت علم و مفهوم امروزی دانشگاه، تا حد زیادی به سرزمین آلمان و به طور دقیق‌تر، به جمعیت آلمانی‌زبان سیاره مدیون است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید