صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
کد خبر: 14299
گزارشگر: 213
۵۶۴
۰
۰
۲
پرداخت مستمری براساس حروف الفبا

واریز حقوق بازنشستگان کارگری/آخرین وضعیت احکام جدید

واریز حقوق بازنشستگان کارگری/آخرین وضعیت احکام جدید
حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا روز 31 فروردین واریز می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، از امروز (بیست و هشتم فروردین) واریز بخش دوم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا آغاز شده است.

براین اساس، حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان، تا روز 31 فروردین براساس حروف الفبا واریز می‌شود. براساس اعلام سازمان، حقوق همکاران بازنشسته سازمان در آخرین روز فروردین واریز خواهد شد.

حقوق واریز شده به حساب بازنشستگان کارگری برابر با دریافتی اسفندماه است و این در حالیست که هنوز احکام حقوقی جدید صادر نشده است؛ همچنین تا این لحظه هنوز خبری از ابلاغیه افزایش حقوق مستمری‌بگیران نیست.

این در حالی است که اسفند سال گذشته(1401) کارگران و بازنشستگان با امضای طومار اینترنتی، خواستار افزایش دستمزد مطابق تورم و سبد معیشت شدند.

در این کارزار خطاب به شورای عالی کار آمده است:

«ما امضاکنندگان این کارزار خواستار حداقل دستمزد مصوب شورایعالی کار با توجه به نرخ تورم و سبد معیشت موضوع ماده ۴۱ قانون کار و بازنشستگان موضوع مواد ۹۶ و۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی هستیم؛ این دستمزد حق مسلم و قانونی کلیه کارگران مشمول قانون کار اعم کارگران شاغل در وزارتخانه‌ها و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلابی، نهادهای عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی بازنشستگان است.»(ایلنا)

https://www.asianews.ir/u/a1a
اخبار مرتبط
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: تدوین لایحه عادلانه‌سازی حقوق کارکنان دولت، آغاز می‌شود.
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: احکام کارکنان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی از فروردین ۱۴۰۲ با اعمال افزایش سالانه صادر خواهد شد.
براساس اعلام وزارت کار و راه و شهرسازی، کارگران برای ثبت‌نام در طرح مسکن کارگری باید از طریق سامانه جامع طرح های حمایتی به نشانی https://saman.mrud.ir/ اقدام کنند.
نمایندگان مجلس امروز جزئیات حقوق بازنشستگان در سال 1402 را در بخش هزینه‌ای لایحه بودجه تصویب کردند.
مدیرکل مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی از امروز خبر داد.
یزد - نماینده عالی قوه قضاییه در استان ، قضات بازنشسته را صاحبان علم، اندیشه و تجربه ذکر کرد و گفت: باید زمینه هایی فراهم شود تا از این ذخیره های ورزین، ارزشمند و بی بدیل علم و معرفت استفاده شود
کارگران و بازنشستگان با امضای طومار اینترنتی، خواستار افزایش دستمزد مطابق تورم و سبد معیشت شدند.
ثبت نام وام بازنشستگان از امروز شنبه ۶ اسفند آغاز شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید