صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۳
کد خبر: 14303
گزارشگر: 2
۸۵۶
۰
۰
۲
نوعی مخزن با بدنه بتنی

بهترین شرکتهای تولید کننده سپتیک تانک ایرانی که باید بشناسید!

بهترین شرکتهای تولید کننده سپتیک تانک ایرانی که باید بشناسید!
شرکت های تولیدکننده سپتیک تانک ایرانی هر یک ویژگی های خاصی را برای محصولات خود ارائه می دهند. به همین دلیل ماندگاری و طول عمر و کارایی آنها و همچنین جنس و متریال به کار رفته و نحوه تولید سپتیک تانک های موجود در بازار متفاوت است. با توجه به بررسی های انجام شده، تعدادی معدودی از این تولیدکننده ها استانداردها را در مراحل طراحی و تولید رعایت نموده و در نهایت موفق به ساخت سپتیک تانک هایی با طول عمر و راندمان بالا شده اند. بهترین شرکت های تولیدکننده سپتیک تانک ایرانی را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

تولیدکننده های سپتیک تانک ایرانی

 

سپتیک تانک نوعی مخزن با بدنه بتنی، پلی اتیلن و گاها فایبرگلاس است که برای جمع آوری فاضلاب و کمک به تصفیه ذرات جامد آنها استفاده میشوند. این مخازن که به صورت دفنی اجرا میشوند، در مجتمع های مسکونی، ویلا، ادارات و همچنین محیط هایی که امکان اتصال به فاضلاب شهری را دارا نمی باشند مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به اینکه این مخازن در زیرزمین دفن میشوند و در تماس با مواد خورنده موجود در فاضلاب می باشند، به همین دلیل کیفیت جنس بدنه و میزان استحکام و مقاومت آنها اهمیت بالایی دارد.
از بهترین تولیدکننده های سپتیک تانک ها در ظرفیت های مختلف که در ایران فعالیت دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

شرکت آب سازه؛ تولیدکننده سپتیک تانک پلی اتیلنی

 

شرکت آبسازه یکی از نام های شناخته شده در زمینه تولید تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب و محصولات پلی اتیلنی است. این مجموعه که توسط جمعی از مهندسین ایرانی تشکیل شده است، به شدت بر سفارشی بودن طراحی و ساخت سپتیک تانک ها تاکید دارند. به همین دلیل ابتدا شرایط محیط نصب، دبی فاضلاب ورودی، نوع و مقدار فاضلاب و خروجی مورد نظر و عمق نصب و غیره همگی بررسی میشود. سپس طراحی بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام شده و متریال باکیفیت برای تولید و ساخت آنها انتخاب میشود.
سپتیک تانک های تولید شده در آب سازه دارای بدنه پلی اتیلنی بوده و به صورت دوجداره با ضخامت بدنه بالا ساخته میشوند. به همین دلیل در برابر نوسانات دمایی، فشار فاضلاب و خاک و ضربه و تماس با مواد خورنده مقاوم هستند. ظرفیت این سپتیک تانک ها تنوع بالایی داشته و با توجه به دبی فاضلاب محاسبه میشود.
تمام سپتیک تانک های تولید شده در شرکت آب سازه دارای بدنه پلی اتیلنی بوده و به صورت پیش ساخته اجرا میشوند. به همین دلیل نصب آنها در زمان کوتاهی انجام میشود. این تانک ها بعد از ساخت در کارخانه آبسازه، با ماشین آلات به محل حمل شده و بعد از حفر چاه در جای خود قرار گرفته و در نهایت آب بندی میشوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سپتیک تانک پلی اتیلنی آبسازه می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

. شماره تلفن: ۲۶۴۱۰۲۴۴-۰۲۱ ، ۲۶۴۱۰۲۴۵-۰۲۱ 
آدرس: تهران خیابان شریعتی، نبش دستگردی (ظفر)، بن بست افضل، پلاک ۴، واحد ۴
وبسایت شرکت آبسازه: absaze.com

شرکت آب سازه؛ تولیدکننده سپتیک تانک پلی اتیلنی

شرکت صدرا مهاب

 

از دیگر شرکت های تولیدکننده سپتیک تانک ایرانی می توان به صدرامهاب اشاره کرد. این مجموعه انواع سپتیک تانک های پلی اتیلنی را در ظرفیت های مختلف به صورت پیش ساخته ارائه می دهد. تیم صدرامهاب بعد از بررسی وضعیت و جنس خاک، اندازه گیری دبی فاضلاب و سایر فاکتورها و با در نظر گرفتن قوانین و مققرات محلی و استانداردها طراحی را انجام می دهند. بر همین اساس نیز ضخامت بدنه سپتیک تانک و تعداد جداره های آن تعیین می گردد.
با توجه به اینکه شرکت صدرامهاب تولیدکننده اصلی این مخازن است، لذا طراحی به صورت سفارشی و کاملا متناسب با شرایط محیط نصب انجام میشود. علاوه براین، سپتیک تانک ها بدون واسطه و مستقیم عرضه شده و به همین دلیل از نظر قیمت نیز در سطح مطلوبی قرار دارند. از دیگر ویژگی های مثبت تولیدات صدرامهاب می توان به تضمینی بودن کیفیت آنها اشاره کرد. تمام سپتیک تانک های پلی اتیلنی پیش ساخته صدرمهاب به دلیل رعایت استانداردها و استفاده از متریال های باکیفیت دارای گارانتی هستند. پس از اتمام فرآیند ساخت و نصب آنها توسط کارشناسان باتجربه، برگه گارانتی به مشتری ارائه میشود.
همچنن لازم به ذکر است، انواع سپتیک تانک صدرامهاب به سراسر ایران و برای پروژه های عمرانی و غیره قابل ارسال هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید این تانک ها می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تلفن: 02188879479
آدرس: تهران، شریعتی، تقاطع دستگردی، بن بست افضل، پلاک 4
وبسایت صدرامهاب: sadramahab.com

صدرامهاب تولیدکننده سپتیک تانک پلی اتیلنی

شرکت ناب زیست

 

از دیگر شرکت های تولیدکننده سپتیک تانک ایرانی می توان به شرکت ناب زیست اشاره کرد. این مجموعه با بهره مندی از دانش و تخصص بالای مهندسین و کارشناسان این حوزه و رعایت استانداردهای روز دنیا، موفق به ساخت سپتیک تانک شده است. محصولات این مجموعه شامل انواع سپتیک تانک پلی اتیلنی پیش ساخته و مدل های بتنی و فایبرگلاس است. با توجه به طول عمر و ماندگاری سپتیک تانک ها، مدل های بتنی کمتر استفاده شده و اغلب صنایع از نوع پلی اتیلنی استفاده می کنند.
طراحی سپتیک تانک بعد از بررسی شرایط محیط به صورت کاملا سفارشی، استفاده از مواد پلی اتیلنی باکیفیت و نصب استاندارد این تانک ها باعث شده است تا اغلب مشتریان از این مجموعه رضایت داشته باشند. سپتیک تانک های ناب زیست را می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

تصفیه فاضلاب جامد مجتمع های مسکونی
قابل استفاده به عنوان ایستگاه پمپاژ در برج ها و ساختمان های دارای طبقات منفی
تصفیه فاضلاب کمپ های نظامی و آموزشی
تصفیه فاضلاب ساختمان هایی که امکان اتصال به فاضلاب شهری را ندارند

کارشناسان ناب زیست از طریق راه های ارتباطی زیر اطلاعات کامل تری درباره انواع سپتیک تانک های تولیدی این مجموعه ارائه می دهند:
شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۷۲۱۰۹۲
آدرس: تهران میدان آرژانتین خیابان عماد مغنیه نبش خیابان بیست و پنجم
وبسایت: naabzist.com

علاوه بر شرکت های فوق، تولیدکننده های دیگری از قبیل فرآب صنعت، کیش سپتیک، نشاگستر و غیره نیز در این زمینه فعالیت دارند. در حالت کلی اگر به دنبال بهترین تولیدکننده های این تجهیزات هستید، بهتر است ابتدا بررسی کنید که ایا تانک ها به صورت سفارشی طراحی و ساخته میشوند یا خیر؟ متریال به کار رفته در آنها چیست؟ آیا به اندازه کافی در برابر فشار و نوسانات دمایی و تماس با مواد خورنده شیمیایی استحکام و مقاومت دارند یا خیر؟
علاوه براین، برای کاهش قیمت ها بهترین انتخاب، خرید این تجهیزات از تولیدکننده های اصلی بدون واسطه است. دقت داشته باشید که بسیاری از مراکز فروش سپتیک تانک تولیدکننده نمی باشند و تنها به عنوان واسطه عمل می کنند.

https://www.asianews.ir/u/a1e
اخبار مرتبط
دمپرهای آتش، محصولاتی هستند که به منظور کنترل حریق در کانال‌ های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع به کار برده می ‌شوند. زمانی که دما بالا می‌ رود، دریچه های دمپر ضد حریق بسته شده و مانع از گسترش آتش می گردد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید