صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
کد خبر: 14335
گزارشگر: 213
۳۷۹
۰
۰
۱
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت مطرح کرد:

از مستأجران حمایت می شود

از مستأجران حمایت می شود
رئیس جمهور با اشاره به نزدیکی فصل جابجایی‌ها، بر تسریع در اجرای طرح‌های وزارت راه و شهرسازی و حمایت از مستأجران تأکید کرد.

به گزارش آسیانیوز، رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌ها در خصوص مسائل تولیدکنندگان زعفران و برنج‌کاران، به وزارت جهادکشاورزی مأموریت داد با بررسی فوری موضوع، تدابیر لازم را برای بازاریابی و تسهیل فروش محصولات تولیدکنندگان زعفران و برنج اتخاذ نماید.



اجرای طرح‌های وزارت راه برای حمایت از مستأجران تسریع شود
 به نقل از ریاست جمهوری ، سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز( چهارشنبه )هیات دولت، با اشاره به نزدیکی فصل جابجایی‌ها، بر تسریع در اجرای طرح‌های وزارت راه و شهرسازی برای حمایت از مستأجران تأکید کرد و مهار تورم در بازار مسکن را از اولویت‌ها برشمرد.

 وی همچنین با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در خصوص تولیدکنندگان زعفران و برنج ‌کاران بار دیگر بر لزوم حمایت از کشاورزان تأکید کرد و به وزارت جهادکشاورزی مأموریت داد با بررسی فوری موضوع، تدابیر لازم را برای بازاریابی و تسهیل فروش محصولات تولیدکنندگان زعفران و برنج اتخاذ نماید.

مکلف کردن مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی به تحول در سازمان متبوع خود، به منظور تامین هر چه بیشتر منافع مردم و پیشرفت کشور و همچنین ارائه برنامه کاری مجموعه‌های دولتی برای تحقق فرامین رهبری به ویژه تحقق شعار سال از تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود.

رئیسی همچنین با اشاره به گزارش وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص عملکرد ستاد سفرهای نوروزی اظهار داشت: نوروز امسال جلوه حضور بانشاط مردم بود که با همت و تلاش همه دستگاه‌های مسئول شاهد یک نشاط اجتماعی در بهار طبیعت بودیم و ستاد سفرهای نوروزی به عنوان یک مجموعه هماهنگ در دولت، می‌تواند کار بزرگی در ارائه خدمات‌ گسترده به مردم انجام دهد.

رئیس جمهور در ابتدای جلسه امروز با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، این عید بزرگ را عید بازگشت به فطرت دانست و تأکید کرد: ماه رمضان و عید سعید فطر فرصتی برای خودسازی و مقدمه جامعه‌سازی است که باید از این فرصت معنوی کمال بهره را برد./

منبع:ایسنا

https://www.asianews.ir/u/a29
اخبار مرتبط
معاون اول رییس جمهور در خصوص وضعیت مسکن و ضرورت ساماندهی اجاره بها در تهران گزارش ارائه کرد.
پرداخت وام ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی مستاجران تهرانی برای سال ۱۴۰۲ تمدید شده است.
در حالی که تا فصل جابجایی مستاجران ۲/۵ ماه زمان باقی است؛ متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌بایست با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس saman.mrud.ir ثبت نام کنند.
بازار اجاره آپارتمان در تهران پدیده تازه‌ای را به مشتریان معرفی کرده است که طی آن، مالک، واحد خود را به صورت روزانه و در بازه‌های زمانی کمتر از یک سال، به متقاضیان اجاره می‌دهد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد آذر و دی ماه سال گذشته در مناطقی از تهران امکان خرید آپارتمان‌هایی با سطح قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان وجود داشت؛ اما در حال حاضر محدوده قیمتی این خانه ها به یک میلیارد تومان رسیده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید