صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
کد خبر: 14348
گزارشگر: 213
۷۱۰
۰
۰
۲
اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد

هشدار طوفان شدید و گرد و خاک در راه تهران

هشدار طوفان شدید و گرد و خاک در راه تهران
اداره کل هواشناسان تهران اعلام کرد: از امروز بعدازظهر تا روز یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان تهران طوفان شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.
به گزارش آسیانیوز، اداره کل هواشناسان تهران خبر خیزش گرد و خاک در بعد از ظهر روز یکشنبه را داد.


اداره کل هواشناسان تهران اعلام کرد: از امروز بعدازظهر تا روز یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی) احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در ارتفاعات با توجه به رشد ابرهای جوششی در ساعات بعد از ظهر گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست. از روز دوشنبه (۴ اردیبهشت‌ماه) با نزدیک شدن و تقویت امواج تراز میانی برای روز سه‌شنبه، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد شدید در سطح استان پیش بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در بعدازظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۳ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر در شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است./
https://www.asianews.ir/u/a2l
اخبار مرتبط
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی در ۲۲ استان و وقوع گرد و غبار شدید در چندین شهر خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال‌احمر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۹۲ نفر امدادرسانی شد، ۳۸۵ نفر اسکان اضطراری یافته و ۲۴ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند.
رییس مرکز عملیات مدیریت بحران شهر تهران گفت: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام‌زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل در تهران می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها و کاهش دما بین ۶ تا۱۰ درجه سانتیگراد در شمال کشور خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید