صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۹
کد خبر: 14349
گزارشگر: 213
۱۲۳۰۶
۰
۸
۶
راهکارهای زناشویی در سکس

اشتباهات رایج مردان در رابطه جنسی/زنان از شوهران چه می خواهند؟

اشتباهات رایج مردان در رابطه جنسی/زنان از شوهران چه می خواهند؟
اطمینان از نوعی احساس در روابط زناشویی مهم است تا یک زن بتواند واقعا هنگام رابطه جنسی خود را رها کند.

به گزارش آسیانیوز، تغییر در تفکر ممکن است زندگی جنسی شما را بهبود بخشد. مردان می توانند جزئیات بیشتری در هفت اشتباه رابطه جنسی با زنان را در زیر بخوانند و یاد بگیرند که چگونه از آن ها اجتناب کنند.

اشتباه 1: رابطه جنسی در رختخواب شروع می شود
 
 مردان ممکن است بتوانند، اما برای زنان، به این سرعت تحریک اتفاق نمی افتد.هموار کردن این مسیر باید در طول روز با در آغوش کشیدن ، بوسیدن و نوازش صورت گیرد. این رفتار نشان می دهد که شما از او قدردانی میکنید. احساس امنیت و اطمینان در رابطه مهم است تا یک زن بتواند واقعا هنگام رابطه جنسی خود را رها و عضلاتش را آزاد کند. در آغوش گرفتن طولانی می تواند باعث تحریک هورمون اکسی توسین در زنان شود که باعث ایجاد احساس ارتباط و اعتماد است .

اشتباه2 : تظاهر به دانستن آنچه او می خواهد
امروزه نیز مانند 20 یا 30 سال قبل بسیاری از زنان به ارگاسم واقعی نمی رسند بنابراین، اگر او ابراز نکند ، شما ممکن است آن را ندانید.پس از پرسیدن سوالاتی مانند اینکه چه احساسی دارد” و یا چیزی متفاوتی می خواهد یا خیر نترسید.

بعد از رابطه جنسی آب نخورید!
اشتباه3 : چسبیدن به برنامه همیشگی خود
فکر نکنید اگر یک رفتار جنسی سه بار اول کار کرد، سه بار بعدی هم کار خواهد کرد!چون این کار به خلق و خوی او و زمانی که او در چرخه عادت ماهانه خود است، بستگی دارد به این ترتیب شاید نوک سینه او حساس تر از قبل شود و یا اندام تناسلی او تحریک پذیرتر است.به شریک زندگی خود توجه کنید .


سعی کنید چیزهای مختلف را امتحان کنید و ببینید که چگونه او پاسخ می دهد.هنگامی که شما در حال پیدا کردن چیزی هستید که بر روی او کار می کند زنان اغلب شکایت دارند که مردان روی چیزی که جواب می دهد گیر می کنند و فقط از آن لذت می برند و سعی در امتحان روش های دیگر را ندارند.

اشتباه 4: بغل کردن زیاد
ایده خود را از عشقبازی گسترش دهید. برخی از مردان فقط تمرکز بر تحریک فیزیکی دارند و اغلب از تحریک ذهنی چشم پوشی می کنند.

در حالی که مردان توسط آنچه می بینند تحریک می شوند زنان زیادی در هنگام رابطه جنسی به عنوان بخشی از روند انگیختگی خود خیالبافی می کنند.

اشتباه 5: انتظار رسیدن به اوج لذت جنسی او در هر بار مقاربت
برای 80 درصد از زنان، مقاربت به تنهایی سبب ارگاسم نمی شود چرا که نه؟ در بیشتر موقعیتهای رابطه جنسی به طور مستقیم آلت جنسی زن را تحریک نمی کند.راه های دیگر برای لذت بردن هم وجود دارد. ارگاسم زنان خیلی بیشتر می شود زمانی که تحریک از طریق دهانی صورت گیرد و سپس مقاربت انجام شود.


همچنین، سعی کنید رابطه جنسی را با ضربه های آرام و تحریک اغاز کنید. توجه داشته باشید هنگام مقاربت ، قبل از دخول زن کاملا تحریک شود در این صورت بیشتر احتمال دارد به ارگاسم برسد.

اشتباه 6: دوری از اغواگری
زنان دوست دارند گاهی اغوا شوند.این کمک می کند تا بدانید شریک زندگی شما چه نوع تحریک را دوست دارد دهانی، بصری، و یا روانی. همچنین به همسر خود بگویید که چقدر برای او جذاب او مطلوب است.

اشتباه 7: تمرکز بیش از حد روی تحریک کولیتوریس
 بسیاری از زنان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک کولیتوریس دارند ، ممکن است فکر کنید خیلی پیچیده است و

نتوانید محل آن را بیابید انتهای عصب آن در سراسر فرج و در داخل واژن گسترش یافته است.

----------------

بیشتر بخوانید

راه های «صیغه شدن» برای همه متقاضیان/گزارش تکان دهنده از صیغه ای شدن زن ها در سال های اخیر/از ارسال عکس قدی تا فرم هزینه ها!

---------------------------------

تمام نقاط لذت بالقوه ارزش بررسی را دارند. توجه بیش از حد به سر آلت هم می تواند نزدیکی را برای برخی از زنان به دور از لذت کند پس این خیلی حساس است که تحریک بیش از حد می تواند صدمه ایجاد کند./

منبع: نیوحرف

https://www.asianews.ir/u/a2m
اخبار مرتبط
فعال حوزه زنان و نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت:وقتی درباره مسائل زنان صحبت می‌کنیم می‌گویند نکند شما طلاق گرفته‌اید؟!
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: براساس لایحه حمایت از امنیت زنان ازدواج یا طلاق اجباری زنان ممنوع است و هیچ شوهری نیز حق اخراج همسر خود از خانه را ندارد.
رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران می‌گوید که سن ابتلا به سرطان پستان در ایران «۱۰ سال جوان‌تر از دیگر نقاط دنیا» است.
احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی هشدار داد که از شنبه آینده با استفاده از فناوری و تجهیزات هوشمند افراد بی حجاب شناسایی و به محاکم قضایی احضار می شوند.
لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار تصویب شد.
«بسیاری از عزیزان در خصوص نحوه معرفی زوجه(خانم) به آن‌ها سؤال کرده‌اند. روش بسیار ساده است؛ اول: فرم عضویت پر می‌کنید، دوم: طبق درخواست شما با خانم هماهنگی می‌شود، سوم: حق معرفی پرداخت می‌کنید؛ این ها مراحل ابتدایی تمایل به صیغه شدن برخی زن ها در جامعه امروز ایران است!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید