صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱
کد خبر: 14359
گزارشگر: 2
۴۴۰۸
۰
۰
۴
لوازم برقی آشپزخانه اصل

تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی

تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی
برند ایتالیایی دلونگی یکی از محبوب‌ترین برندها با سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه است. استقبال کم‌نظیر خریداران و متقاضیان دستگاه‌های اسپرسوساز و قهوه‌ساز تولید شده توسط این برند اهمیت شناخت تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی را آشکار می‌کند.

کیفیت ممتاز و قیمت مناسب از مهم‌ترین دلایل محبوبیت اسپرسوساز ، قهوه‌ساز، گوشت‌کوب برقی، سرخ کن و سایر محصولات برند دلونگی می‌باشد. در این مقاله علاوه بر بیان تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی به آموزش روش‌هایی می‌پردازیم که توجه به آن تشخیص اسپرسوساز دلونگی اصل را برای شما تسهیل می‌نماید.
پیشنهاد می‌کنیم که پس از بررسی قیمت گوشت کوب برقی دلونگی ، قیمت قهوه‌ساز و ... در جشنواره‌های تخفیف و فروش ویژه محصولات تهران آفر کالای مورد نیاز خود را با قیمتی استثنائی خریداری نمایید.

 

تشخیص تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی از طریق بررسی شماره سریال محصول

 

بررسی شماره سریال درج شده بر روی بدنه دستگاه اسپرسوساز برند دلونگی یکی از روش‌هایی است که شما را قادر می‌سازد تا به تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی پی ببرید.
در نظر داشته باشید که شماره سریال حک شده بر روی بدنه تمامی محصولات تولید شده در خارج از کشور از جمله قهوه‌ساز و سرخ کن دلونگی کاملا منحصر به فرد و مختص همان محصول می‌باشد.
همچنین توجه فرمایید که به شماره سریال‌هایی که توسط برچسب بر روی کالا نصب شده‌اند به هیچ وجه اطمینان نکرده و در صورت عدم مشاهده شماره سریال حکاکی شده بر جداره اسپرسوساز از خرید آن امتناع نمایید.
پس از یافتن شماره سریال دستگاه می‌توانید تا با جست‌وجو کردن کد محصول در موتور جست‌وجوی گوگل یا وبسایت دلونگی ایتالیا مشخصات کالا را مشاهده فرمایید. اگر کد را به درستی و با استفاده از اعداد و حروف انگلیسی در گوگل وارد کرده و نتیجه‌ای به دست نمی‌آورید لازم است تا نسبت به اصالت محصول شک کنید.

 

تشخیص از طریق توجه به بسته‌بندی محصول

 

یکی دیگر از راهکارهایی که تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی را برای شما آشکار می‌سازد توجه به نوع بسته‌بندی محصول است. تمامی لوازم خانگی تولید شده در شرکت دلونگی در بسته‌بندی‌هایی شکیل و زیبا به متقاضیان ارائه می‌شوند. در صورتی که جعبه دستگاه مد نظر شما فاقد این ویژگی بوده یا به طور کلی فاقد جعبه بود توصیه می‌کنیم که از خرید آن صرف نظر نمایید.

 

تشخیص با توجه به کیفیت رنگ محصول

 

توجه به یک‌دست و یک‌پارچه بودن رنگ تولیدات برند دلونگی از دیگر روش‌هایی است که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی یک دستگاه اسپرسوساز اصل را از یک محصول تقلبی تشخیص دهید.

توجه داشته باشید که کیفیت رنگ استفاده شده جهت پوشاندن سطح تولیدات دلونگی ایتالیا بسیار بالا بوده و به سادگی دچار آسیب‌دیدگی و خط و خش نمی‌شود.
در صورتی که پس از مراجعه به مراکز فروش خانه و آشپزخانه با دستگاهی مواجه شدید که رنگ و طرح آن فاقد ویژگی‌های ذکر شده و دچار خوردگی یا آسیب‌دیدگی شده بود از خرید آن اجتناب کنید.

خرید اسپرسوساز دلونگی اصل از نمایندگی

تشخیص تفاوت از طریق توجه به لوازم جانبی محصول

 

در بسیاری از موارد لوازم یدکی و قطعات جانبی محصولات در هنگام بسته‌بندی توسط کارخانه درون کارتون کالا قرار می‌گیرد. به طور معمول این ویژگی مختص محصولات اصل می‌باشد.
بنابراین لازم است تا جهت تشخیص تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی در هنگام خرید کالا به مشخصات کلی و همچنین لوازم جانبی محصول در وبسایت شرکت تولید کننده دقت نمایید.
اگر دستگاه اسپرسوساز مورد نظر شما به همراه برخی از قطعات یدکی عرضه شده است لازم است تا تمامی این ابزار درون کارتون دستگاه موجود باشند. تنها به این صورت است که می‌توان از اصالت محصول اطمینان حاصل کرد.

تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل از تقلبی

تشخیص تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی از طریق توجه به گارانتی محصول

 

گارانتی شرکتی محصولات دلونگی در ۲ مرحله به خریداران ارائه می‌شود:
گارانتی مرحله اول که تا ۳ روز پس از خرید دستگاه به شما تعلق می‌گیرد شامل گارانتی اصالت و پلمپ بودن کالا و ضمانت ۳ روز بازگشت محصول در صورت مشاهده هرگونه اخلال یا نقص فنی دستگاه است.
۱۲ ماه ضمانت پس از فروش در قالب تامین قطعات کالا نیز دومین مرحله از گارانتی شرکتی اسپرسوساز ایتالیایی دلونگی و دیگر تولیدات این برند را در بر گرفته است.
بدیهی است که این خدمات در قبال خرید محصولات تقلبی و نامرغوبی را که توسط برند دلونگی تولید نشده‌اند تعلق نخواهد گرفت.

 

خرید محصول از نمایندگی دلونگی

 

خرید اسپرسوساز از شعب نمایندگی برند دلونگی به شما امکان می‌دهد تا با اطمینان از اصالت کالا محصول مورد نظر خود را خریداری فرمایید. خوشبختانه شعبه‌های نمایندگی دلونگی ایتالیا در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران، کرج، مشهد، تبریز، ساری، قشم و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
از دیگر مزایای خرید محصولات دلونگی از نمایندگی‌های فروش می‌توان به مناسب بودن قیمت گوشت کوب برقی، قهوه‌ساز، توستر نان، آون توستر و ... در این مراکز اشاره کرد.

خرید اسپرسوساز دلونگی اصل از نمایندگی

تشخیص تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و تقلبی از طریق خرید محصول از تهران آفر

 

خرید اسپرسوساز دلونگی و سایر لوازم خانه و آشپزخانه از فروشگاه‌های آنلاین معتبری همچون تهران آفر به شما امکان می‌دهد تا محصول مورد نیاز خود را با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید. توجه فرمایید که فروش کالا با تضمین اصالت تنها یکی از مزیت‌های خرید لوازم خانگی از تهران آفر می‌باشد.
مناسب بودن قیمت خرید اسپرسوساز دلونگی از تهران آفر یکی دیگر از دلایلی است که خرید محصول از این فروشگاه را به گزینه‌ای بسیار مناسب بدل می‌کند. تهران آفر در قبال فروش قهوه‌ساز و اسپرسوساز اصل و باکیفیت کم‌ترین سود ممکن را از شما دریافت می‌کند.
پس از خرید آنلاین انواع لوازم الکتریکی خانه و لوازم برقی آشپزخانه از تهران آفر به مدت ۷ روز جهت تست عملکرد کالا مهلت خواهید داشت. در صورت مشاهده هرگونه اخلال در عملکرد دستگاه می‌توانید تا در مدت زمان تعیین شده پس از برقراری تماس با امور مشتریان تهران آفر محصول معیوب را مرجوع نمایید.
همچنین ارسال محصول در بسته‌بندی کاملا مناسب، استاندارد و ایمن، با هزینه پستی بسیار اندک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از دیگر مزایای خرید اسپرسوساز دلونگی اصل از تهران آفر به شمار می‌رود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان و مشاوران تهران آفر پیش از خرید و پس از خرید کالا نیز یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند خرید از تهران آفر را به یکی از دلچسب‌ترین و مطمئن‌ترین تجربه‌های شما از خرید لوازم خانگی بدل نماید.

https://www.asianews.ir/u/a2x
اخبار مرتبط
در این متن سعی داریم یخچال فریزرهای این دو برند را با هم مقایسه کنیم تا شما عزیزان بتوانید با خواندن این مطلب یک شمای کلی از کیفیت هر دو برند به دست بیاورید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید