صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
کد خبر: 14367
گزارشگر: 213
۱۲۴۳
۰
۰
۲
حاشیه های دربی امروز؛ ۳ اردیبهشت

قیمت بلیت دربی از ۳ میلیون تومان گذشت!/علت گرانی افسارگسیخته و عدم مدیریت

قیمت بلیت دربی از ۳ میلیون تومان گذشت!/علت گرانی افسارگسیخته و عدم مدیریت
صدمین دربی پایتخت امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ این در حالی است که به علت آنکه فقط مردان می‌توانند در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کنند، قیمت بلیت در بازار سیاه را به 12 برابر قیمت اصلی هم رسانده است.

به گزارش آسیانیوز، دربی امروز با حضور 15 هزار تماشاگر برگزار می‌شود. بخشی از بلیت‌های بازی اما به بازار سیاه راه یافته است و هر چه به زمان بازی نزدیک می‌شویم، قیمت‌ها بالاتر می‌رود. بلیت دربی در بازار سیاه تا 12 برابر قیمت رسمی هم خرید و فروش می‌شود.

صدمین دربی پایتخت امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. ظرفیت تماشاگران محدود است و فقط مردان می‌توانند در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کنند. همین ظرفیت محدود، قیمت بلیت دربی در بازار سیاه را به 12 برابر قیمت اصلی هم رسانده است.

امروز ساعت 16، صدمین دربی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود. هنوز مقاومت‌ها برای ورود زنان به ورزشگاه ادامه دارد و فروش بلیت‌ها فقط برای مردان صورت می‌گیرد.

حمید سجادی، وزیر ورزش، آماده نبودن فضای ورزشگاه را دلیل ممانعت از حضور زنان در ورشگاه دانست و گفت هر زمان که شرایط مهیا باشد، زنان می‌توانند به ورزشگاه بروند. البته با فشار فیفا و در چند بازی ملی زنان توانستند وارد ورزشگاه شوند. ضمن آنکه همان بازی‌ها نیز زنان به صورت گزینشی و با محدودیت توانستند به ورزشگاه راه یابند.


سرانجام مصوب شد که 15 هزار هوادار می‌توانند بازی دربی را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کنند. با شروع بلیت‌فروشی دربی، به سرعت بلیت‌ها فروخته شد، اما بخشی از این بلیت‌ها به بازار سیاه راه یافت.

 بلیت دربی 3 میلیون تومان!
بلیت دربی در بازار سیاه تا 12 برابر قیمت اصلی نیز خرید و فروش می‌شود. یکی از فروشندگان بلیت که به قیمت سه میلیون تومان اگهی گذاشته است، می‌گوید: «بلیت برای روبه‌روی جایگاه است. تخفیف هم می‌دهم؛ دو میلیون و 500 هزار تومان.»

یکی دیگر از فروشندگان می‌گوید: «پنج بلیت برای بازی امروز دارم. قیمت هر بلیت یک میلیون و 200 هزار تومان. ارزان‌تر هم نمی‌دهم. جلوی ورزشگاه از این قیمت بالاتر می‌فروشند، من قیمت ارزان‌تری به شما گفتم.»

 فروش بلیت پشت دروازه 5 برابر قیمت
بلیت‌های جایگاه‌های دیگر هم تا پنج برابر قیمت خرید و فروش می‌شود. یکی از فروشندگان بلیت دربی امروز، بلیت جایگاه پشت دروازه را 500 هزار تومان می‌فروشد.

این در حالی است که قیمت رسمی بلیت دربی، جایگاه وی‌آی‌پی، 500 هزار تومان تعیین شد. اما حالا در بازار سیاه بلیت پشت دروازه هم تراز با جایگاه VIP خرید و فروش می‌شود.

به گرازش تجارت نیوز، قیمت رسمی بلیت روبه‌روی جایگاه نیز 200 هزار تومان و جایگاه‌های پشت دروازه نیز 100 هزار تومان است. البته قیمت‌ها تا کمی پیش از شروع بازی نوسان دارد. احتمال خرید و فروش با قیمت بالاتر با نزدیک شدن به ساعت شروع بازی بیشتر هم می‌شود.

فروش بلیت داربی در بازار سیاه اتفاق تازه‌ای نیست. با هر رویارویی تیم‌های پرسپولیس و استقلال، بازار خرید و فروش بلیت نیز گرم می‌شود. جلوی ورزشگاه تا سایت‌ها و فضای مجازی.

برخی از هواداران از شهرهای دیگر برای حضور در ورزشگاه آزادی به تهران آمده‌اند. حالا برای ورود به ورزشگاه یا باید از بازار سیاه اینترنتی بلیت تهیه کنند یا در اطراف ورزشگاه.

نتیجه مساوی در سه دربی گذشته
گفتنی است این دو تیم آذرماه سال گذشته نیز به رقابت پرداختند و با نتیجه 2-2 بازی به پایان رسید. اسفندماه سال 1400 نیز بازی میان استقلال و پرسپولیس با نتیجه 1-1 تمام شد.

آذرماه سال 1400 نیز بازی میان پرسپولیس و استقلال با نتیجه 0-0 به پایان رسید. به عبارتی سه دربی قبلی نتیجه مساوی داشت. حالا باید دید رقابت امروز میان این دو تیم باز هم نتیجه مساوی دارد یا نه.(تجارت نیوز)

https://www.asianews.ir/u/a35
اخبار مرتبط
بدون شک، لیونل مسی بزرگترین نام فوتبال است که میلیون ها نفر او را تحسین می کنند، اما چیزی که بسیاری از هواداران نمی دانند این است که او تقریباً برای بازی به مکزیک رفته است.
در حالی که استراماچونی ایتالیایی، سر مربی پیشین استقلال به پول خود خواهد رسید، ولی پرونده مالی جنجالی او با باشگاه آبی پوشان سبب شد استقلال از بازی های مهم لیگ آسیا محروم بماند.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در قالب یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
امیر قلعه نویی رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و جانشین کارلوس کی روش شد.
یزد - تیم فوتبال جوانان نابینایان استان در مسابقات قهرمانی کشور با ۳ امتیاز و کسب رتبه سوم به کار خود پایان داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید