صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
کد خبر: 14387
گزارشگر: 213
۱۶۲۴۵
۰
۲
۵
ثبت نام خودرو

ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو/تحویل خودروهای ایران خودرو در سال جاری

ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو/تحویل خودروهای ایران خودرو در سال جاری
مدیرعامل ایران خودرو گفت: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال ۱۴۰۳ اعلام شده می‌توانند فردا، ۵ اردیبهشت برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه کنند.

به گزارش آسیانیوز، مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه امکان تحویل خودروهایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما در سال جاری وجود دارد، گفت: احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا خواهد بود.

 علیمردان عظیمی اظهار کرد: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال ۱۴۰۳ اعلام شده می‌توانند فردا (۵ اردیبهشت) برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه و خودروهایی که ظرفیت خالی دارند، یعنی رانا، تارا، آریسان و هایما را انتخاب کنند. امکان تحویل این خودروها در سال ۱۴۰۲ وجود دارد.

وی افزود: اگر باز هم نتوانستند در سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند یا به آن‌ها نوبت داده نشد، نوبت سال ۱۴۰۳ به قوت خود باقی است.

عظیمی همچنین درباره مشارکت ایران خودرو در طرح بعدی فروش خودرو به خبرگزاری ایسنا گفت: احتمالا با این میزان عرضه، امکان عرضه دیگری برای شرکت ایران خودرو وجود نداشته باشد. بنابراین احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه آغاز می شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا انجام خواهد شد.

وی افزود: افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده تا ۱۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل کنند.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو تا پایان هفته ۲۵ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان واگذار می‌شود. اما با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل خودرویی امکان ارسال ۲۵ هزار خودرو در یک هفته را ندارد، از مشتریان تقاضا داریم بعد از اعلام محل تحویل خودرو در استان‌هایی که خط تولید دارند مثل خراسان، کرمانشاه، تبریز، شیراز و تهران در صورت امکان با مراجعه حضوری خودروی خود را تحویل بگیرند و یک هزینه سفر یک میلیون تومانی دریافت کنند.

عظیمی از تحویل رانا، تارا و هایما در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خودروهایی که اختلاف قیمت کمتری با بازار دارند؛ تقاضای کمتری هم داشتند و امکان تحویل آن‌ها در سال جاری وجود دارد. بنابراین امکان تحویل خودروهایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما تا پایان امسال وجود دارد.

--------------

بیشتر بخوانید

زمان تحویل و نوبت‌دهی خودروهای ایران خودرو+لینک و جزئیات

------------------------------
همچنین به گفته این مقام مسئول افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده تا ۱۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل کنند./


https://www.asianews.ir/u/a3q
اخبار مرتبط
متقاضیان می توانند از فردا به مدت پنج روز با مراجعه به سامامه یکپارچه تخصیص خورو اقدام به ویرایش ثبت نام کنند.
اگرچه اوضاع معیشتی مردم کشور ما به گونه‌ای است که اغلب تصور می‌شود فقط خودروهایی که در محدوده قیمتی اقتصادی قرار دارند، با استقبال بسیار خوبی مواجه می‌شوند، اما نمی‌توان از این واقعیت غافل شد که ذائقه مشتری ایرانی تمایل بسیار زیادی به شاسی بلندها دارد.
اولین طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه مادران از سوی ایران خودرو در اولین هفته اردیبهشت آغاز خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند خودروی خود را در سامانه یکپارچه از همه شرکت ها و انواع مدل های خودرو تغییر دهند تا زمان تحویل آن تسریع شود.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود،درباره حساب وکالتی متقاضیان توضیحاتی داد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از زمان تحویل خودروهای ثبت نامی طرح یکپارچه فروش خودرو و عرضه خودروهای وارداتی در سامانه وزارت صمت خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت، درباره زمان تحویل خودروهای خودروسازانی چون سایپا، مدیران خودرو و کرمان خودرو و ایران خودرو توضیحاتی داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیان می توانند با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید