صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۳
کد خبر: 14405
گزارشگر: 213
۱۸۸۲
۰
۰
۱
سخنگوی وزارت صنعت خبر داد

اعلام رفع مسدودی حساب‌های وکالتی و زمان تحویل خودرو به متقاضیان

اعلام رفع مسدودی حساب‌های وکالتی و زمان تحویل خودرو به متقاضیان
سخنگوی وزارت صنعت درباره آزاد شدن پول بلوکه در حساب های وکالتی خودرو و زمان تحویل خودروی متقاضیان توضیحاتی داد.

به گزارش آسیانیوز، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که پول حساب‌های وکالتی همه متقاضیان خودرو، با حفظ نوبت رفع مسدودی شده است.

 در روزهای اخیر برخی از متقاضیان خودرو گفته بودند چون در قراردادشان ذکر شده که برداشتن پول از حساب وکالتی به منزله انصراف از نوبت خرید خودرو است، نگران برداشتن پول خود هستند و پاسخ‌های ضد و نقیض نیز از سامانه ۱۲۴ دریافت کرده‌اند.

اما در این رابطه امید قالیباف در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون تومانی که برای ثبت نام خودروهای وارداتی در حساب‌های وکالتی بلوکه شده بود، برای همه آزاد است و متقاضیان می‌توانند مطابق صلاحدید از آن استفاده کنند.

وی همچنین تاکید کرد که برداشتن این پول به منزله انصراف از خرید خودرو نیست و نوبت متقاضیان حفظ می‌شود. شرایط مشابهی برای حساب‌های وکالتی که با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروهای داخلی باز شده بود وجود دارد و حساب‌ها با حفظ نوبت رفع مسدودی شده است./

--------------

بیشتر بخوانید

ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو/تحویل خودروهای ایران خودرو در سال جاری

--------------------------------


https://www.asianews.ir/u/a47
اخبار مرتبط
مدیرعامل ایران خودرو گفت: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال ۱۴۰۳ اعلام شده می‌توانند فردا، ۵ اردیبهشت برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه کنند.
متقاضیان می توانند از فردا به مدت پنج روز با مراجعه به سامامه یکپارچه تخصیص خورو اقدام به ویرایش ثبت نام کنند.
اگرچه اوضاع معیشتی مردم کشور ما به گونه‌ای است که اغلب تصور می‌شود فقط خودروهایی که در محدوده قیمتی اقتصادی قرار دارند، با استقبال بسیار خوبی مواجه می‌شوند، اما نمی‌توان از این واقعیت غافل شد که ذائقه مشتری ایرانی تمایل بسیار زیادی به شاسی بلندها دارد.
اولین طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه مادران از سوی ایران خودرو در اولین هفته اردیبهشت آغاز خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند خودروی خود را در سامانه یکپارچه از همه شرکت ها و انواع مدل های خودرو تغییر دهند تا زمان تحویل آن تسریع شود.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود،درباره حساب وکالتی متقاضیان توضیحاتی داد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از زمان تحویل خودروهای ثبت نامی طرح یکپارچه فروش خودرو و عرضه خودروهای وارداتی در سامانه وزارت صمت خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت، درباره زمان تحویل خودروهای خودروسازانی چون سایپا، مدیران خودرو و کرمان خودرو و ایران خودرو توضیحاتی داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیان می توانند با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید