صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
کد خبر: 14412
گزارشگر: 2
۲۸۱۶۷
۰
۰
۲
مهمترین تجهیزات استخری

خرید تجهیزات استخر از پایا گسترش

خرید تجهیزات استخر از پایا گسترش
اگر میخواهید بدانید که مهمترین تجهیزات استخر چیست و چه شرایط و ویژگی هایی دارند، با ما همراه بمانید.

تجهیزات استخری و به کار بردن انها برای انواع گونه های استخر، موجب شده تا شرایط بسیار مناسب تری برای استفاده از انواع استخر ایجاد شود و به همین دلیل این نوع تجهیزات را میتوان به عنوان عامل بسیار مهم در دگرگونی استخرها و شرایط استفاده از آنها در نظر گرفت.
استخر بر اساس اهداف و مسائل مختلفی ساخته می شود که از این جهت می توان انواع استخر را به صورت: استخر باغی، استخر خانگی، استخر صنعتی، استخر پرورش ماهی، استخر رو باز و استخر سربسته گروه بندی کرد که در این مطلب به بررسی دو مورد از انواع استخر یعنی استخرهای باغی و خانگی به همراه تجهیزات استخری مورد نیاز برای آنها می پردازیم.
پس اگر میخواهید بدانید که مهمترین تجهیزات استخر چیست و چه شرایط و ویژگی هایی دارند، با ما همراه بمانید.

 

منظور از تجهیزات استخر چیست؟

 

به صورت کلی منظور از تجهیزات استخر، تمامی اقلام، وسایل، لوازم و کالاهایی هستند که شرایط مناسب تری را برای استخر به وجود می آورند و مشکلات مختلف استفاده از آن را برطرف می کنند. انواع دستگاه هایی که به عنوان تجهیزات استخری شناخته می شوند، بر اساس هدف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که بر اساس نوع استخر باید آنها را تهیه کرد تا شرایط بهتری به وجود آید.

 

مهمترین تجهیزات استخر باغی

 

تمامی استخرهایی که در باغ ساخته می شوند و برای تفریح یا نهایتا آبیاری درختان به کار برده می شوند، تحت عنوان استخر باغی شهرت دارند که تجهیزات مورد نیاز برای آنها با سایر انواع استخر کمی متفاوت است و علاوه بر آن، از آنجایی که این نوع استخر ها در فضای باز ساخته می شوند، باید برای آنها تجهیزات استخر روباز را مورد استفاده قرار داد. برخی از مهمترین تجهیزات استخر باغی از قبیل زیر هستند:

 

فیلتر شنی استخری

 

فیلتر شنی استخری یکی از انواع تجهیزات استخر رو باز است که اگر قصد آب تنی کردن در استخر را داشته باشید، باید حتما از آن استفاده کنید. فیلتر شنی استخری شرایطی را فراهم می کند تا شن، آلودگی های آب و ذرات درشت معلق در آب از آن جدا شوند و آب شرایط مناسب تری پیدا کند.

 

پمپ استخری

 

پمپ استخری یک دستگاه بسیار مهم برای انواع استخر محسوب می شود که به کار بردن آن از مزیت های زیادی برخوردار است و باید آن را به عنوان تجهیزات استخر باغی مورد استفاده قرار داد. پمپ استخری از راکد ماندن آب جلوگیری می کند، مانع از ورود ذرات معلق به آب می شود، افت فشار آب را جبران می کند و در نهایت به میزان زیادی باعث جلوگیری از آلودگی آب می شود. به همین دلیل برای استخر باغی روباز که فاقد سرپوش است آلودگی های مختلف به آن راه می یابد، باید حتما از پمپ استخر استفاده کرد. برای خرید بهترین پمپ استخر باید حتما از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید تا با محاسبه موارد مختلف و موثر در این زمینه بتوانید یک پمپ استخری مناسب بر حسب شرایط تهیه کنید.

 

کلرزن استخری

 

کلرزن استخری یکی دیگر از تجهیزات استخری بسیار مهم است که اگر قصد آب تنی در استخر را دارید، باید حتما آن را تهیه کنید. کلرزن همان طور که از نام آن پیدا است، مقادیر مناسبی کلر را به آب استخر وارد می کند تا به این شکل موجب ضد عفونی شدن آب و جلوگیری از انتقال آلودگی و بیماری به انسان شود. کلرزن دارای انواع مختلفی است و بهترین کلرزن استخر باغ را میتوان کلرزن شناور استخر یا کلرزن نمکی در نظر گرفت که این دو مورد ارزان قیمت تر هستند و موجب کاهش هزینه های شما می شوند.

 

مهمترین تجهیزات استخر خانگی

 

استخرهای خانگی به صورت روباز یا سربسته هستند که آنها هم به تجهیزات استخر نیاز دارند و برای آنها باید از تجهیزات مناسب استخر خانگی استفاده نمود که برخی از این موارد از قبیل زیر هستند:

 

فیلتر شنی تصفیه آب یا فیلتر شنی استخر خانگی

 

فیلترشنی که از آن در جهت استخر باغی استفاده می شود، برای استخرهای خانگی نیز مورد نیاز هستند اما در این خصوص باید از فیلتر شنی استخر خانگی استفاده کرد. در میان انواع فیلتر شنی تصفیه آب که به عنوان تجهیزات استخری به کار می روند، فیلتر شنی فایبرگلاس یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها خواهد بود که برای ظرفیت های هم بسیار ایده ال است.

فیلترشنی فایبرگلاس از وزن بسیار کمی برخوردار است و حمل و نقل آن بسیار آسان است. علاوه بر آن این نوع فیلترشنی مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت دارد و قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه است.

 

پمپ استخر خانگی

 

استفاده از پمپ برای استخرهای خانگی بسیار ضروری است و در این زمینه تفاوتی میان استخر روباز یا سربسته وجود ندارد بلکه همه انواع استخر خانگی به پمپ نیاز دارند. پمپ استخر خانگی باید بر اساس ابعاد، حجم آب و رو باز یا سربسته بودن آن تهیه شود که یکی از بهترین انواع پمپ آب برای استخر خانگی را می توان انواع ایتالیایی پمپ در نظر گرفت که رضایت بسیار زیادی از انها حاصل شده است.

 

کلر زن استخر

 

اگر به میزان کمی از استخر خانگی استفاده می کنید و مدت های زیاد استخر بلا استفاده باقی می ماند، به کار بردن کلرزن شناور انتخاب مقرون به صرفه و مناسبی است؛ اما اگر استفاده از استخر دائمی و زیاد باشد یا قصد داشته باشید که آب استخر دائما در حال ضدعفونی شدن قرار داشته باشد، بهترین کلرزن استخر خانگی برای شما کلرزن خطی یا اتوماتیک خواهد بود که دائما به ضد عفونی کردن آب می پردازند؛ اما توجه داشته باشید که برای استفاده از کلرزن خطی باید آن را در هنگام ساخت استخر در محل مناسب تعبیه کنید. در غیر این صورت ناگزیر به استفاده از کلرزن اتوماتیک خواهید بود.

 

کلام پایانی

 

تجهیزات استخری ذکر شده در این مطلب را میتوانید در انواع مختلف از مجموعه پایا گسترش خورشید تابان از طریق وب سایت این مجموعه به نشانی payagostaresh.ir تهیه کنید.
مجموعه پایا گسترش از با سابقه ترین ارائه دهندگان ماشین های صنعتی و تجهیزات استخری در کشور است که خدمات خود را به صورت انلاین و اینترنتی نیز ارائه می دهد تا به این شکل موجب سهولت دسترسی مردم عزیز ما به تجهیزات مورد نیاز انها گردد. لازم به توضیح است که انواع تجهیزات و وسایل صنعتی وارداتی و مد نظر خود را نیز می توانید به واسطه این مجموعه تهیه کنید.

https://www.asianews.ir/u/a4d
اخبار مرتبط
شرکت دما استار از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تاسیسات حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع آغاز نموده است و امروزه نیز با کوشش و تلاش بی وقفه تبدیل به یکی از شرکت های موفق و قابل اعتماد در این حوزه شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید