صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
کد خبر: 14432
گزارشگر: 213
۳۰۲۱
۰
۰
۷
جدیدترین اخبار درباره زوج جنجالی در عربستان

طلاق رونالدو و جورجینا جدی شد

طلاق رونالدو و جورجینا جدی شد
در یک برنامه تلویزیونی پرتغالی و در چندین رسانه دیگر، گفته شد که کریستیانو از رفتار جورجینا "خسته" شده است که آنها آن را "دور از واقعیت"، "اجباری" و "بیهوده" توصیف می کنند.

به گزارش آسیانیوز، جورجینا رودریگز با شریک زندگی خود، کریستیانو رونالدو، وضعیت خوبی را پشت سر نمی گذارد.

 پس از اینکه برنامه تلویزیونی پرتغالی 'Noite das Estrelas' از اختلافات این زوج پرده برداشت، گویی همه چیز در مورد اختلافات این زوج آشکار شده است.

در این برنامه تلویزیونی پرتغالی و در چندین رسانه دیگر، گفته شد که کریستیانو از رفتار جورجینا "خسته" شده است که آنها آن را "دور از واقعیت"، "اجباری" و "بیهوده" توصیف می کنند. آنها حتی در مورد کریستیانو صحبت کردند که به دلیل همین رفتارها از زندگی با او خسته شده است.

 به نظر می رسد رودریگز از تمرکز روی زندگی خود خوشحال است، اما تا آنجا که می تواند چهره و برند خود را تبلیغ می کند. در یکی از جدیدترین ویدیوهایش در شبکه های اجتماعی، او در حال انجام تمرینی با هدف جلب توجه با تناسب اندامش و جلب توجه طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

اینفلوئنسر معمولاً در رویدادهای مهم جهان حضور دارد و همچنین مدل برندهای مشهور بین‌المللی است و علاوه بر همه اینها، در ماه مارس فصل دوم «من جورجینا هستم» را به نمایش گذاشت.

سایت طلا نوشت محبوبیت او در اینستاگرام نیز چند برابر شده است، جایی که او مرتباً ویدیوهایی از خود به نمایش می گذارد که بیشتر به قصد جلب توجه و نمایش خود است./

رونالدو و جورجینا

https://www.asianews.ir/u/a4v
اخبار مرتبط
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز پس از امضای قرارداد برنده ۵ توپ طلا با النصر، در این کشور قانون شکنی خواهند کرد.
کریستیانو رونالدو ماه گذشته با توافق دوجانبه باشگاه را ترک کرده است و منچستریونایتد پیامی 81 کلمه ای را برای او فرستاده است!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید