صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
کد خبر: 14435
گزارشگر: 2
۳۵۵
۰
۰
۱
یک تخفیف کاملاً ویژه

راهنمای جامع خرید گوشی موبایل

راهنمای جامع خرید گوشی موبایل
اگر دوست دارید تا با یک تخفیف کاملاً ویژه اقدام به خرید تلفن همراه شیائومی و سامسونگ کنید تا پایان این مقاله با آسیا نیوز همراه شوید تا در این باره صحبت کنیم.

تلفن‌های همراه امروزه به یکی از ملزومات زندگی ما تبدیل شده‌اند. به طوری که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بسیاری از کارهای مهم آن مانند خدمات بانکی، انجام دورکاری، بازی و سرگرمی، تماشا و دانلود فیلم و سریال و... را انجام دهید‌. با این حال با ظهور فروشگاه‌های اینترنتی، دیگر نیازی نیست که مانند گذشته برای خرید یک تلفن همراه خود را به زحمت بیندازید، هزینه حمل و نقل بدهید، به فروشگاه مراجعه کرده و تلفن خود را بخرید. بلکه می‌توانید این کار را به طور آنلاین انجام دهید و در کمترین زمان ممکن تلفن همراه خود را دریافت کنید. با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین کالای دیجیتال می‌توانید قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی شیائومی را استعلام گرفته و بسته به بودجه خود یکی از مدل‌های این تلفن‌های همراه مقرون به صرفه را خریداری کنید. اگر دوست دارید تا با یک تخفیف کاملاً ویژه اقدام به خرید تلفن همراه شیائومی و سامسونگ کنید تا پایان این مقاله با آسیا نیوز همراه شوید تا در این باره صحبت کنیم.

 

چگونه بهترین تلفن همراه را انتخاب کنیم؟

 

اگر هم اکنون به دنبال خرید تلفن همراه هستید، به احتمال بسیار زیاد با دنیای مختلفی از تلفن‌های همراه روبرو شده‌اید. متاسفانه یا خوشبختانه وجود این همه تلفن‌های همراه هوشمند و پیشرفته ممکن است کمی باعث سردرگمی شما شود. به طوری که ندانید چگونه باید بهترین تلفن همراه را برای خود انتخاب کنید. این روزها گوشی‌های هوشمند وارد یک بازار رقابتی شده‌اند. به این معنا که تمام برندهای معتبر جهان به این فکر می‌کنند که تلفن همراه را با چه قابلیت‌هایی به بازار ارائه دهند. به همین خاطر انتخاب بهترین گوشی از میان این مدل‌های مختلف کمی پیچیده به نظر می‌رسد. بنابراین شما باید قبل از خرید تلفن همراه خود، دید کلی درباره نیازها، سلیقه و بودجه خود داشته باشید و سپس با توجه به آن گوشی را خریداری کنید. برای این کار باید ابتدا از خود سوال کنید که می‌خواهید از تلفن همراهتان به چه منظور استفاده کنید؟ بودجه شما چقدر است و می‌توانید چقدر برای خرید تلفن همراه هزینه کنید؟ هنگامی که این دو موضوع را بررسی کردید گزینه‌های بی شماری که پیش روی شما هستند حذف می‌شود و بهترین گزینه‌ها باقی می‌مانند.

 

چه نکاتی را باید هنگام خرید تلفن همراه به صورت آنلاین رعایت کنیم؟

 

در کنار مزایایی که خرید تلفن همراه از فروشگاه آنلاین برای شما فراهم می‌کند، با این وجود باید چند نکته بسیار مهم را مورد نظر داشته باشید. به این خاطر که در بازار امروزی که صدها مدل شبیه یکدیگر را مشاهده می‌کنید باید دقیق باشید و بهترین تلفن همراه را برای خود بخرید. در این قسمت می‌خواهیم دست شما را بگیریم و چند نکته اساسی برای خرید تلفن همراه سامسونگ، شیائومی و... را به شما بگوییم.

 

برای خرید گوشی جدید اولویت‌های خود را تعیین کنید

 

هر فردی هنگام انتخاب و خرید تلفن همراه اولویت‌های خاصی برای خود تعیین می‌کند. کسانی که به تلفن‌هایی با دوربین سلفی خود اهمیت می‌دهند قطعاً موبایل‌هایی را انتخاب می‌کنند که دوربین آن‌ها بهترین کیفیت را داشته باشد تا بتوانند لحظات خوب خود را ثبت کنند. کسانی هم که برای کارهای روزانه می‌خواهند از تلفن همراه استفاده کنند بیشتر به سیستم عامل و برخی دیگر هم به صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا توجه می‌کنند. به این خاطر که دوست دارند از تماشای رسانه‌ها، فیلم و سریال و انجام بازی لذت ببرند. در کنار تمام این ویژگی‌ها، برخی از افراد هم اعتقاد دارند که باید تلفن همراه آن‌ها باتری بسیار خوبی داشته باشد. به طوری که بتواند برای حداقل یک روز دوام بیاورد. البته که سرعت اینترنت و آنتن دهی هم اهمیت بسزایی دارد. در نتیجه ما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا اولویت‌های خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را هنگام خرید تلفن همراه داشته باشید. پس از آن با مقایسه مشخصات فنی و توجه به بهترین گزینه‌های موجود سعی کنید متناسب با بودجه خود گوشی را انتخاب کنید.

 

توجه به طراحی و ظاهر یک گوشی هوشمند

 

اگر شما جزو افرادی هستید که به ظاهر و طراحی گوشی هوشمند توجه زیادی می‌کنید باید یک نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید. آن ‌هم این است که کیفیت خوب موبایل را فدای طراحی آن نکنید. گاهی اوقات با تلفن‌هایی مواجه می‌شوید که از طراحی بسیار عالی برخوردار هستند اما با این حال نمی‌توانند عملکرد مورد انتظار شما را ارائه دهند. به همین خاطر اگر بودجه شما برای بررسی تمام موبایل‌های موجود در بازار کافی است سعی کنید در کنار طراحی به بهترین قابلیت‌ها هم توجه داشته باشید. اگر بودجه شما متوسط است سعی کنید گوشی‌هایی با کیفیت ساخت بالا و با متریال های درجه یک مانند شیشه و فلز را انتخاب کنید. به این خاطر که آن‌ها زیبایی منحصر به فردی به گوشی می‌دهند و هنگامی که آن‌ها را به دست می‌گیرید احساس لوکس بودن را تجربه می‌کنید.

طراحی و ظاهر یک گوشی هوشمند

از تلفن‌های قدیمی دوری کنید

 

نکته بعدی این است که از تلفن‌های قدیمی حتماً دوری کنید. حتی اگر عملکرد آن‌ها در هنگام عرضه به بازار قوی بود اما قطعاً امروزه با نکات منفی بسیار زیادی مواجه خواهید شد. قطعاً با وجود پیشرفت روز افزونی که در ساخت تلفن‌های همراه مشاهده می‌کنیم این اتفاق به هیچ عنوان عجیب به نظر نمی‌رسد که روز به روز تلفن‌های همراه نسبت به تلفن‌های قدیمی قابلیت‌های بهتر و جدیدتری را به شما ارائه دهند. به عنوان مثال اکنون تلفن‌های همراه از فناوری بهتری استفاده می‌کنند، تراشه‌ای جدیدی در آن‌ها به کار برده می‌شود و همچنین سیستم عامل آن‌ها نیز بالاتر است. این باعث می‌شود هر برنامه و نرم افزاری که دوست دارید را بر روی آن‌ها نصب کنید. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که چیپست های جدید به کار برده شده در تلفن‌های همراه نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر خود مصرف انرژی بسیار پایین‌تری دارند. در نتیجه عمر باتری تلفن همراه شما طولانی‌تر خواهد بود.

 

ابعاد صفحه نمایش

 

گوشی‌های هوشمندی که جدیدا وارد بازار می‌شوند حداقل سایز صفحه نمایش آن‌ها ۵.۷ اینچ است. بنابراین با استفاده از آن شما می‌توانید به راحتی کارهای روزانه خود را انجام دهید. اما با این حال اگر هدف شما از خرید تلفن همراه هوشمند انجام بازی‌های ویدیویی است، حداقل سایز صفحه نمایش باید چیزی حدود ۵.۷ اینچ باشد. اگر بزرگ‌تر باشد هم می‌تواند جذابیت بصری بیشتری به همراه داشته باشد. با این حال اگر کاربرد شما از تلفن همراه فقط شبکه‌های اجتماعی است صفحه‌ای کمتر از ۵.۷ هم می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 

مقدار رم

 

مقدار رم در تلفن‌های همراه هم یکی دیگر از گزینه‌های مهم و اصلی است که باید قبل از خرید تلفن همراه هوشمند به آن توجه کنید. اما با این حال آن‌قدر نقش پر اهمیتی ندارد که بخواهید در ابتدا تمام توجه خود را روی آن بگذارید. رم موبایل گزینه‌ای است که بیشتر در راستای حافظه داخلی تلفن همراه تعیین می‌شود و این موضوع به این معناست که اگر شما تصمیم گرفتید تلفنی با حافظه ۱۲۸ گیگابایت خریداری کنید به احتمال بسیار زیاد رم ۸ گیگابایتی و یا رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت. رم می‌تواند در سرعت پردازش برنامه‌ها بسیار مؤثر باشد. بنابراین اگر قصد انجام بازی‌های سنگین را با گوشی خود دارید رمی را خریداری کنید که بتواند از پس آن‌ها بربیاید.

 

حفاظت از حریم خصوصی

 

همه ما در تلفن همراهمان عکس‌ها، فیلم‌ها و مدارک مهمی داریم که می‌خواهیم از آن‌ها به بهترین شکل ممکن محافظت شود. در نتیجه هنگامی که قصد خرید یک تلفن همراه هوشمند را دارید باید حتماً به حفاظت از حریم خصوصی و امنیت آن توجه کافی داشته باشید. حفاظت از حریم خصوصی با رمز عبور، الگو، تشخیص چهره، کدهای پین، اثر انگشت و... انجام می‌شود که ایمن‌ترین آن‌ها تشخیص چهره و اثر انگشت است. به همین خاطر اگر اسناد و مدارک بسیار مهمی در تلفن همراه خود دارید، سعی کنید گوشی هوشمندی را خریداری کنید که حتماً از قابلیت تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت برخوردار است.

حفاظت از حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی فرنا

 

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای مخاطبان هنگام خرید گوشی موبایل بررسی مشخصات دقیق و قیمت تلفن همراه است. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی فرنا این قابلیت را برای مخاطبان خود فراهم کرده تا به راحتی بتوانند قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی سامسونگ، هواوی و... را مشاهده کنند. تمام قیمت‌ها به روز هستند و شامل تخفیف‌های شگفت انگیز می‌شوند. فروشگاه فرنا سال‌هاست که به طور تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک مانند گوشی موبایل، کنسول بازی، لوازم جانبی، لوازم خانگی و... فعالیت می‌کند. اما امروزه به صورت آنلاین و در بستر اینترنت در حال تلاش برای خدمت گذاری به مخاطبان خود است تا آن‌ها بتوانند به صورت آنلاین با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. اطمینان از اصالت کالا چیزی است که فرنا به آن پایبند است و همچنان تلاش می‌کند تا بتواند اعتماد مخاطبان خود را ارج نهد. از طرفی دیگر فرنا کارشناسان با تجربه و با انگیزه‌ای را در اختیار دارد که در صورت وجود هر گونه ابهام، مشکل و یا سوال قبل و بعد از خرید می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

 

سخن پایانی

 

هنگامی که می‌خواهید گوشی جدیدی را خریداری کنید گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما وجود دارد. با این حال ما در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی این گزینه‌ها بپردازیم و در نهایت سایت فرنا که تخفیف‌های استثنایی و شگفت انگیزی را بر روی محصولات دیجیتال خود قرار می‌دهد را به شما معرفی کنیم. با کمک این سایت می‌توانید بهترین گوشی‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند مانند آیفون ۱۴ پرو مکس، گوشی s۲۳ ultra و... را خریداری کنید. با این حال اگر بودجه شما کمتر است و به دنبال یک تلفن همراه همه جانبه با قیمتی مقرون به صرفه هستید می‌توانید به سایت فرنا مراجعه کرده، قیمت حداقلی و حداکثری خود را مشخص کنید و سپس با طیف گسترده‌ای از تلفن‌های همراه بسته به بودجه خود مواجه شوید. اگر به دنبال به دست آوردن قیمت تلفن‌های همراه هستید فرنا به شما کمک می‌کند. به طور مثال اگر می‌خواهید قیمت گوشی a23 ۱۲۸ گیگ رم ۶ را به دست آورید فرنا این اطلاعات را به طور کامل در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

https://www.asianews.ir/u/a4z
اخبار مرتبط
ریلمی اعلام کرده است که قصد دارد گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب، طراحی‌ شیک و فناوری فوق‌العاده برای نسل جوان تولید کند، که البته، باتوجه به توانایی‌های ریلمی در فناوری‌های پیشرفته، این هدف بسیار قابل دسترس به نظر می‌رسد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید