صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۱:۴۵
کد خبر: 1445
گزارشگر: 99
۷۱۷
۰
۰
۰

صنایع غذایی گلها نام آشنای سفره های ایرانی

صنایع غذایی گلها نام آشنای سفره های ایرانی

دکتر مهدی کریمی تفرشی 

صنایع غذایی گلها دارای کامل ترین و پرتنوع ترین سبد محصولات غذایی مطابق با هر نیاز و ذائقه ای می باشد. صنایع غذایی گلها با تولید و عرضه انواع محصولات غذایی از نمک، ادویه جات و چاشنی ها گرفته تا انواع آردها، حبوبات، غلات، پودر کیک، پودر ژله ، قهوه، کاکائو، کافی میکس، انواع غذاهای نیمه آماده و کنسروی و انواع مکمل های غذایی یکی از پرتنوع ترین سبد محصولات غذایی را داراست و دارای بالاترین تنوع گواهینامه های ملی و بین المللی و کاملترین استانداردهای روز دنیاست.

روند صنعتی شدن کشور و افرایش درصد اشتغال بویژه در میان بانوان باعث شده صنایع غذایی گلها غذاهای نیمه آماده و کنسروی را در سبد کالایی خود قرار دهد. همینطور همچون همیشه صنایع غذایی گلها کاملترین سبد انواع آردها را به عنوان یکی از لیدرهای این صنعت ارائه می دهد که آردهای فاقد گلوتن از جمله محصولاتی است که در جهت توسعه محصولات سلامت محور و خدمت به بیماران سلیاکی در سبد غذایی محصولات گلها همواره مورد استقبال مصرف کنندگان عزیز بوده است.

صنایع غذایی گلها دارای یک تیم قوی از نیروهای تحصیلکرده و با تجربه و تخصص فنی و علمی بالا در واحد کنترل کیفی و تحقیق و توسعه است که با اشراف و تسلط کافی به آخرین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا در عرصه تولید و بسته بندی به طور دقیق و مداوم در پیاده سازی ، استقرار و به روز آوری استانداردهای ملی و بین المللی و آخرین تکنولوژی های نوین دنیا و انطباق محصولات گلها با استانداردهای جهانی اهتمام ویژه ای می ورزند.

برنامه ریزی و حرکت جدی به سمت تولید محصولات سلامت محور، گام های موثر در جهت بهبود کیفیت، تغییرات،  بهبود و نوآوری در بسته بندی محصولات مختلف و تلاش در جهت تحقق خواسته ها و نظرات مشتریان که با پایش دقیق دیدگاهها و سلایق مشتریان صورت می گیرد از جله شاخصه های مثبتی است که همواره توجه ویژه مشتریان به محصولات گلها را در بر داشته است. استفاده از مواد اولیه درجه یک و با خلوص بالا علیرغم قیمت بالاتر و سرلوحه قراردادن کیفیت و رضایت مشتری در هر شرایطی از ویژگیهایی است که مشتریان وفادار گلها بخوبی به آن واقفند. صنایع غذایی گلها با بیش از 50 سال حضور پرافتخار در صنعت غذای ایران و کسب انواع افتخارات، جوایز و گواهینامه های ملی و بین المللی و دارا بودن متنوع ترین سبد غذایی از دیرباز تا امروز میهمان بی بدیل سفرهای مردم شریف ایران بوده است و افتخار ما اینست که کودکان دیروز، مادران و پدران امروز و آینده سازان این مملکت و تمامی نسل های میهن عزیزمان با گلها رشد کرده اند و طعم آشنای آن را به خاطر می سپارند.

لازمه حضور موفق در بازارهای جهانی مطالعه و شناخت درست از بازارهای مختلف دنیا، ارزیابی و شناخت فرصت ها، قوانین و استانداردهای هر کشور و ذائقه، سلیقه و نیازهای مردم هر کشور است. ارتقائ محصولات ایرانی از لحاظ کیفیت، بسته بندی، انطباق با فناوری های نوین و استانداردهای روز دنیا باید در سرلوحه برنامه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان عزیزمان قرار گیرد. امید است که در آینده بتوانیم با یک برنامه ریزی درست و اصولی از فرصت سوزی ها پرهیز کنیم و از حداکثر ظرفیت های صادراتی کشورمان استفاده کنیم و جایگاه محصولات ایرانی را در بازارهای جهانی بیش از پیش ارتقاء بخشیم.

https://www.asianews.ir/u/1rz
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید