صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۲
کد خبر: 14453
گزارشگر: 213
۱۱۰۵
۰
۰
۱
ایده های برای تقویت روابط عاطفی زوج ها

زنان بدانند: این چند سوال مردها را از شما دور می کند!

زنان بدانند: این چند سوال مردها را از شما دور می کند!
همواره سوال هایی در ذهن زن ها وجود دارد که به دنبال پاسخ آن‌ها از طرف مردها هستند؛ در حالی که این سوالات سبب سرد شدن رابطه عاطفی اغلب زوج ها می شود.

به گزارش آسیانیوز، آیا تا به حال فکر کرده‌اید که سوالات ممنوعه از مردها چه تاثیری در رابطه عاطفی شما خواهد داشت؟ می‌دانید که برخی از این سوالات فقط باعث خراب شدن رابطه شما و شریک عاطفی‌تان خواهد شد؟

 آیا تا به حال فکر کرده‌اید که سوالات ممنوعه از همسر چه تاثیری در رابطه عاطفی شما خواهد داشت؟ می‌دانید که برخی از این سوالات فقط باعث خراب شدن رابطه شما و شریک عاطفی‌تان خواهد شد؟

سوال هایی که نباید از مردان بپرسید

هزار و یک سوال در ذهن خانم‌ها وجود دارد که به دنبال پاسخ آن‌ها از طرف همسرشان هستند. سوالاتی که نه برای آقایان جذابیتی دارد و نه پاسخ آن‌ها برای خانم‌ها دلچسب است.

1- چقدر من را دوست داری؟

هرگز از یک مرد نپرسید که شما را دوست دارد یا نه. او هر کاری که در توانش باشد، انجام می‌دهد تا به شما ثابت کند که عاشق‌تان است؛ اما هرگز به این سوال‌تان جواب نخواهد داد. این سوال شما را ضعیف نشان می‌دهد، پس لطفا به خاطر خودتان از پرسیدن آن صرف نظر کنید.

2- رابطه‌ات با عشق قبلی‌ات چطور بود؟

درست است که حق دارید یک سری مسائل کلی را درباره گذشته او بدانید اما اینکه بخواهید وارد جزئیات بشوید، معنایی ندارد و فقط حال‌تان را بد می‌کند یا ممکن است ذهن‌تان را درگیر کند. نیاز نیست گذشته‌اش را با او مرور کنید. نیاز نیست جزئیات را بدانید. پس بیش از حد کنجکاوی نکنید. برای اینکه رابطه عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب بزرگ‌ترین راز حفظ رابطه عاشقانه +ویدیو سر بزنید.

3- آینده رابطه‌مون رو چطور می‌بینی؟

اگر زود و بعد از مدت کمی آشنایی این سوال را بپرسید، او ممکن است یا از جواب دادن آن طفره برود یا اینکه ممکن است درباره احتمالات و شایدها صحبت کند و شما احساس کنید که او فرد مناسبی نیست یا فردی است که قرار است شما را بلاتکلیف نگه دارد. پس بهتر است فورا بعد از آشنایی این سوال را نپرسید چون واقعیت این است که از همان هفته‌های اول رابطه نمی‌توان به درستی آینده رابطه را پیش‌بینی کرد. بهتر است به رابطه‌تان فرصت بدهید و اینکه آینده‌تان چگونه خواهد بود را از اقدامات، نحوه برخورد او نسبت به شما و رفتارهایش متوجه شوید.

----------------

بیشتر بخوانید

اشتباهات رایج مردان در رابطه جنسی/زنان از شوهران چه می خواهند؟

---------------------------------

4- به نظرت اون دختر زیباست؟

این سوال نشان می‌دهد که احتمالا عزت نفس‌تان کم است و فکر می‌کنید کافی نیستید که زیبایی آن فرد را می‌بینید و با خودتان مقایسه می‌کنید. به علاوه اگر این سوال را بپرسید، به کجا می‌خواهید برسید؟ اگر بگوید نه، ممکن است باور نکنید یا مجبورش کنید که دروغ بگوید و اگر بگوید بله، کار تمام است! پس بهتر است از این سوالات سمی نپرسید چون جوابش هر چه که باشد تاثیر مثبتی روی شما و رابطه‌تان نخواهد گذاشت.

----------------

بیشتر بخوانید

این چند خطا رابطه زن و مرد را خراب می کند

-------------------------------

5- حاضری برای این که بیشتر با من باشی، از سرگرمی‌های همیشگی‌ات دست برداری؟

واقعا چه فکری می‌کنید که این سوال را می‌پرسید؟ اگر واقعا این مرد را دوست ندارید و تصمیمی برای داشتن یک آینده‌ مشترک نگرفته‌اید، این سوال را بپرسید. اگر این‌طور نیست و عاشقش هستید، اصلا به این فکر نکنید که او را با جدا کردن از علایقش به سمت خودتان بکشانید، در غیر این صورت مطمئن باشید که در نهایت تنها خواهید ماند./

-----------------

بیشتر بخوانید

خدمات سالن های زیبایی

---------------------------------

سایت طلا
https://www.asianews.ir/u/a5i
اخبار مرتبط
خدمات سالن های زیبایی امروزه دستخوش تغییرات زیادی شده اند و جدیدترین خدمات آرایشی توسط آنها ارائه می گردد که میکروبلیدینگ ابرو، کاشت ناخن و فشیال صورت در حال حاضر از محبوب ترین و پر تقاضاترین تکنیک های آرایشی در آرایشگاه های زنانه به حساب می ایند. اگر این روش های افزایش زیبایی برای شما خوانند محترم نیز، پر اهمیت است، تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. خدمات زیبایی زنانه دائما در حال تغییر و تحول هستند و با پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی صورت می گیرد، این موارد نیز شرایط بهتری پیدا می کنند.
اگر دغدغه خرید کادو روز معلم زنانه را دارید، تا انتها همراه ما باشید، تا لیست بهترین کادوهای زنانه برای این مناسبت با کمترین بودجه را برای شما معرفی کنیم.
زنان و مردانی که دچار خطای شناختی هستند، بر اساس دنیای ذهنی خودشان دیگران و واکنش آنان را تفسیر می کنند و روابط عاطفی نیز براساس برخی از این خطاها از بین می رود.
بسیاری از افراد با اعتقاد به ضرورت توجه به شباهت‌ها، برای انتخاب همسر خود، تمایل به انتخاب فردی دارند که به طور جزئی شبیه خودشان باشد.
اطمینان از نوعی احساس در روابط زناشویی مهم است تا یک زن بتواند واقعا هنگام رابطه جنسی خود را رها کند.
فعال حوزه زنان و نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت:وقتی درباره مسائل زنان صحبت می‌کنیم می‌گویند نکند شما طلاق گرفته‌اید؟!
رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران می‌گوید که سن ابتلا به سرطان پستان در ایران «۱۰ سال جوان‌تر از دیگر نقاط دنیا» است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید