صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۲
کد خبر: 14460
گزارشگر: 213
۱۱۳۱
۰
۰
۳
آخرین وضعیت تخصیص خودرو

آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان از امروز/پیش از موعد عرضه بزرگ طرح یکپارچه

آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان از امروز/پیش از موعد عرضه بزرگ طرح یکپارچه
از امروز تحویل نخستین خودروهای ثبت‌نامی در طرح یکپارچه به مشتریان انجام شد که پیش از موعد مقرر اتفاق افتاده است.

به گزارش آسیانیوز، در مرحله نخست ثبت نام سامانه یکپارچه حدود ۹۳۰هزار نفر در طرح فروش خودروسازان مشارکت داشتند که تخصیص خودرو به همگی آنان انجام شده است.

امروز و در مراسمی با حضور “کیانوش پورمجیب” قائم‌مقام اجرایی شرکت ایران‌خودرو، تحویل نخستین خودروهای ثبت‌نامی در این طرح به مشتریان انجام شد که پیش از موعد مقرر اتفاق افتاده است.

با توجه به برنامه افزایش تولید خودروسازان و همچنین عرضه محصولات جدید اعلامی از سوی خودروسازان، دور بعدی عرضه بزرگ خودرو بر مبنای اعلام زمان‌بندی تحویل به همه متقاضیان، در ۱۶ اردیبهشت اعلام می‌شود.

به گفته “عبدالله توکلی لاهیجانی” مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت، در این دوره نیز مطابق روال گذشته ضروری است تا متقاضیان در موعد اعلامی مقرر مبلغ مدنظر را در حساب شخصی وکالتی خود مسدود کنند تا امکان ثبت در طرح مذکور فراهم آید که زمانبندی و جزئییات اجرای طرح نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

------------

بیشتر بخوانید

آغاز فروش فوری ۲ طرح پیش فروش ایران خودرو به قیمت کارخانه ای/جزئیات تحویل فوری

-------------------------------

با ادامه سیاست تولید کامل، تولید خودروی سواری و وانت در فروردین سال جاری در گروه سایپا به ترتیب با رشد ۴۴ و ۳۲ درصدی و در گروه ایران خودرو به ترتیب با رشد ۶۳ و ۳۲۲ درصدی و همچنین در بخش خصوصی به ترتیب با رشد ۷۲ و ۱۹۸ درصدی همراه بوده است./

 --------------

بیشتر بخوانید

فروش اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ در سایاخودرو

--------------------------------

https://www.asianews.ir/u/a5p
اخبار مرتبط
با اعلام تعیین زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی در قالب طرح یکپارچه از دو هفته قبل، قیمت‌ خودروهای تولید داخل و مونتاژی در بازار آزاد به شدت کاهشی شده است.
باتوجه به مهلت پنج روزه در نظر گرفته شده برای تغییر درخواست خودرویی متقاضیان، این مهلت فردا (شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه) به پایان می‌رسد.
معاون رئیس‌جمهور خبر داد واردات خودروهای با عمر پنج سال و دریافت گواهی از سازمان‌های استاندارد مجاز شد.
براساس اعلام وزارت صمت درباره مراجعه به سایت و نوبت دهی تحویل خودرو، متقاضیانی که از سامانه حذف شده اند با بروز رسانی سامانه سهمیه آن‌ها باقی است.
براساس اعلام وزارت صمت، امکان تغییر اولویت خودرو از شب گذشته فراهم شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودرو اولویت خودرویی که برای 1403 اعلام شده را تغییر دهند.
شرکت ایران خودرو از اجرای هم زمان ۲ طرح پیش فروش و فروش فوری ویژه مادران خبر داد.
در ادامه به بررسی کیت فیس لیفت خودرو تویوتا و ریموت خودرو می پردازیم.
متقاضیان دریافت خودرو از امروز بعدازظهر به مدت پنج روز می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید