صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸
کد خبر: 14464
گزارشگر: 2
۳۸۷
۰
۰
۱
خرید پرده

چگونه لکه های پرده را تمیز کنیم؟

چگونه لکه های پرده را تمیز کنیم؟
گاهی اوقات ممکن است پرده هایی که در منازل و یا برخی ساختمان ها نصب شده اند لکه هایی بگیرند و ذهن مخاطبان را به خود درگیر کند. در چنین زمان هایی معمولا سوالاتی ذهن افراد به خود درگیر می کند. از جمله سوالاتی که می تواند ذهن مخاطب را به خود درگیر کند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

چگونه می توان لکه پرده را تمیز کرد؟ چگونه می توان از آسیب دیدن پرده هنگام شست و شو جلوگیری کرد؟ آیا می توان پرده را با ماشین لباس شویی شست؟ پرده هایی که افراد در منازل و محل کار خود بکار می گیرند چه مدل هایی می تواند داشته باشد؟ آیا جنس و مدل پرده در نحوه تمیز کردن آن تاثیر گذار است؟ پرده با کیفیت و با جنس عالی را از کجا می توان خریداری کرد؟

با پاسخ دادن به سوالات مطرح شده می توان در مورد نحوه تمیز کردن انواع مختلف پرده اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبان قرار داد.

 

نصب پرده در ساختمان های مختلف

 

به طور قطع در هر ساختمان و منزلی پنجره هایی وجود دارد و برای اینکه افراد بتوانند ظاهر زیبایی برای منازل خود ایجاد کنند و همچنین از ورود نور بیش از حد به داخل ساختمان جلوگیری کنند پرده هایی را نصب می کنند.
در واقع افراد با نصب پرده می توانند از مشخص بودن فضای داخل ساختمان جلوگیری کنند و همچنین ورود نور به داخل ساختمان را نیز کنترل نمایند. همچنین افراد با نصب پرده با طرح و مدل های مختلف می توانند فضای شیک تر و جذاب تری را برای اتاق، پذیرایی، و یا حتی محل کار خود ایجاد نمایند.
پرده هایی که افراد برای ساختمان های خود می توانند انتخاب کنند از طرح و مدل های مختلفی می توانند برخوردار باشند. در واقع این امکان برای افراد ایجاد شده است که متناسب با فضایی که در اختیار دارند پرده مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 

انواع مختلف پرده

 

همانگونه که اشاره کردیم، مدل های متفاوتی از پرده طراحی و تولید شده است که افراد با سلیقه های مختلف می توانند به راحتی پرده مد نظر خود را انتخاب نمایند.
پرده هایی که توسط شرکت های تولید کننده طراحی و تولید می شود می توانند از جهات مختلفی با همدیگر تفاوت داشته باشند که از جمله این مسائل می توان موارد زیر را ذکر کرد:

. جنس پرده؛ پرده هایی که توسط شرکت های تولید کننده تولید می شوند می توانند جنس های متفاوتی داشته باشند و افراد بر اساس مکانی که می خواهند از آن استفاده نمایند جنس مورد نظر خود را انتخاب کنند. پرده هایی که افراد می توانند انتخاب کنند می توانند حریر، تور، ساتن، نخ، کتان و یا از جنس های دیگر باشند.
مدل پرده؛ علاوه بر جنس، پرده هایی که افراد انتخاب می کنند می توانند مدل های مختلفی نیز داشته باشند. در واقع از آنجایی که ساختمان ها دکوراسیون متفاوتی دارند و همچنین افراد با سلیقه های مختلف هستند، به همین جهت مدل های متفاوتی از پرده طراحی و تولید شده اند. پرده هایی که افراد انتخاب می کنند می توانند، ساده، کلاسیک، مدرن، اسپورت و ‌... باشند.
طرح پرده؛ علاوه بر این مواردی که اشاره کردیم، پرده هایی که افراد می توانند انتخاب کنند می توانند طرح های متفاوتی نیز داشته باشند. در واقع پرده هایی که افراد انتخاب می کنند می تواند طرح شلوغ و پرکاری داشته باشند و در عین حال برخی دیگر از پرده ها می توانند ساده تر و با طرح کمتری باشند. تفاوت هایی که برای این پرده ها به کار گرفته می شود سبب می ششود که افراد بتوانند به راحتی پرده مد نظر خود را انتخاب نمایند.

 

از بین بردن لکه پرده

 

زمانی که افراد از پرده های مختلف در ساختمان خود استفاده می کنند ممکن است که در اثر عوامل مختلفی همچون گردو خاک، آلودگی های محیط و یا برخی عوامل دیگر کثیف شود و یا بر روی آن لکه هایی ایجاد شود.
گاهی اوقات ممکن است که این کثیفی و لکه ها به گونه ای باشد که جلوه زیبایی نداشته باشد و افراد تصمیم به تمیز کردن آن بگیرند. با این حال ممکن است که در ذهن افراد این سوال ایجاد شود که چگونه می توانند لکه های روی پرده را از بین ببرند و آن را تمیز کنند؟
در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که بر اساس عوامل مختلف افراد می توانند از روش های مختلفی جهت تمیز کردن پرده خود استفاده نمایند.
این مساله به گونه ای است که افراد بر اساس جنس پرده، نوع لکه، اندازه لکه و ... می توانند از روش های مختلف استفاده نمایند. به گونه ای که می توان برای تمیز کردن لکه ها از آب گرم و صابون استفاده کرد و یا اینکه از پودر های آنزیم دار استفاده نمود.
همچنین افراد می توانند با استفاده از وایتکس نیز پرده هایی که سفید هستند را تمیز نمایند. همچنین گاهی اوقات لکه هایی که بر روی پرده وجود دارد عمیق نیست و افراد می توانند از بخارشور جهت تمیز کردن پرده ها استفاده نمایند.

پرده در ماشین لباسشویی

گاهی اوقات نیز افراد پرده های خود را در ماشین لباسشویی می اندازند و سعی می کنند که پرده را به این شکل تمیز کنند.

 

آیا ماشین لباس شویی باعث خراب شدن پرده نمی شود؟

 

در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که افراد هنگام شست و شو پرده با لباس شویی باید دقت داشته باشند که از پودر و یا مایع لباس شویی مناسب استفاده نمایند و در عین حال زمان مناسبی را نیز جهت شست و شو پرده انتخاب کنند.
همچنین افراد باید دقت داشته باشند که پرده را به موقع از ماشین در بیاورند و نصب نمایند تا از چروک و یا فرسوده شدن آن جلوگیری کنند.

 

خرید پرده در طرح و مدل های متفاوت

 

همانگونه که اشاره کردیم، افراد با سلیقه های مختلفی وجود دارند که دوست دارند پرده های متفاوت را مطابق با فضای خود انتخاب نمایند. به همین جهت مدل های متفاوتی از پرده با طرح ها و مدل های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
افراد برای خرید پرده با طرح های مختلف می توانند به پرده سرا هایی که به صورت حضوری فعالیت خود را انجام می دهند مراجعه نمایند و یا اینکه خرید خود را از برخی فروشگاه های مربوطه انجام دهند.

یزد نساج

همچنین امکان خرید اینترنتی پرده برای مخاطبان نیز ایجاد شده است. یزدنساج از جمله مراکزی است که افراد می توانند جهت خرید پرده، روفرشی و یا روتختی در طرح ک مدل های مختلف به این مرکز مراجعه نمایند.

 

خرید از یزد نساج

 

روفرشی یزدنساج و یا محصولات دیگری همچون پرده و یا روتختی هایی که در این سایت به فروش می رسند از تنوع بالایی برخوردار هستند. همچنین قیمت محصولاتی که در این سایت به فروش می رسند نیز بسیار مناسب است.
شما با مراجعه به این سایت می توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید و ثبت سفارش کنید. و در عین حال اطلاعات لازم جهت داشتن یک انتخاب خوب و یا یافتن راه مناسب جهت تمیز کردن محصولات را نیز پیدا کنید.

 

سخن پایانی

 

با توجه به مطالبی که اشاره کردیم، افراد می توانند برای ساختمان های خود مدل های متفاوتی از پرده را انتخاب نمایند و در عین حال هنگام مواجه با لکه هایی بر روی پرده می توانند با توجه به جنس پرده و نوع لکه راه مناسب را انتخاب کنند.
افراد برای خرید محصولات مد نظر خود می توانند روش های مختلفی را انتخاب نمایند که خرید از یزد نساج یکی از مطمئن ترین این راه های است. قیمت روفرشی ۱۲ متری، ۹ متری، ۶ متری و یا انواع مختلف روتختی، و همچنین پرده هایی با طرح و مدل های متفاوت در این سایت بسیار مناسب است و افراد می توانند یک خرید با کیفیت و منتسب را تجربه نمایند.

https://www.asianews.ir/u/a5t
اخبار مرتبط
در این مقاله به بررسی پرده اسکرین و فواید استفاده از این پرده‌ها می‌پرداریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید