صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۲
کد خبر: 14465
گزارشگر: 213
۶۷۹
۰
۰
۱
ثبت نام و تحویل خودرو در مراحل اولویت بندی

آخرین وضعیت تغییر اولویت خودرویی/پاسخ به ابهامات

آخرین وضعیت تغییر اولویت خودرویی/پاسخ به ابهامات
همچنانکه برخی مشتریانی که نوبت تحویل خودروهایشان به سال بعد موکول شد، امکان تغییر اولویت خودرویی خود را دارند؛ می توانند چند اولویت از برخی خودروها را که امکان تحویل در سال ۱۴۰۲ خواهند داشت را انتخاب کنند.

به گزارش آسیانیوز، فردا تغییر اولویت خودروها در سامانه یکپارچه به پایان می‌رسد، اما همچنان برخی سوال‌ها برای مشتریان وجود دارد که در این گزارش به برخی از آن‌ها پاسخ داده شده است:

 از سه‌شنبه هفته گذشته (پنجم اردیبهشت ماه) مشتریانی که نوبت تخصیص و تحویل خودروهایشان به سال بعد افتاده بود، می‌توانستند برای تغییر اولویت خودرویی خود اقدام کنند و پنج اولویت از خودروهای کم‌تقاضاتر که امکان تحویل در سال ۱۴۰۲ خواهند داشت را انتخاب کنند.

با توجه به مهلت پنج روزه در نظر گرفته شده، این مهلت تا امروز (شنبه ۹ اردیبهشت ماه) به پایان می‌رسید، اما سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که یک روز دیگر این زمان تمدید شده و تا فردا متقاضیان می‌توانند نوع خودرو خود را تغییر دهند.

بنا بر گزارشی که ایسنا نوشته است برخی از مشتریان همچنان در این رابطه دچار مشکل و چالش هستند و سوالاتی را مطرح می‌کنند، بر این اساس قصد داریم برای اطمینان خاطر مشتریان به تعدادی از سوالات پرتکرار پاسخ دهیم.

- یکی از پرتکرارترین سوالات مشتریان این بود که در مرحله و شرایطی که اولویت خودرو مورد نظر خود را تغییر داده‌ایم، چنانچه ۱۰۰ میلیون تومانی حساب وکالتی را برداشت کرده‌ باشیم، مشکلی پیش خواهد آمد یا نه؟

در این رابطه سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد که همه مشتریان با حفظ اولویت دریافت خودرو و با خیال راحت می‌توانند وجه بلوکه شده خود را برداشت کنند و مشکلی از این حیث پیش نخواهد آمد.

- اگر اولویت خود را تغییر ندهیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

چنانچه متقاضیان هیچ اولویتی را انتخاب نکنند، همچنان همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ برای آن‌ها ملاک خواهد بود و بر اساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهند کرد.

- اگر پنج اولویت انتخاب نکنیم و تعداد اولویت کمتری را ثبت کنیم، مشکلی پیش خواهد آمد؟ آیا بایستی حتما پنج اولویت داشته باشیم؟

--------------

بیشتر بخوانید

آغاز فروش فوری ۲ طرح پیش فروش ایران خودرو به قیمت کارخانه ای/جزئیات تحویل فوری

-------------------------------

پاسخ این سوال خیر است. متقاضیان می‌توانند حتی یک الویت داشته باشند که بر اساس میزان تقاضا برای آن اولویت تعیین شده، نوبت‌دهی صورت خواهد گرفت.


- پس از اتمام مهلت تغییر اولویت چه باید کرد؟

پس از آنکه همه افراد نوع خوروی خود را تغییر دادند، چند روزی سایت سامانه بسته خواهد شد تا بر اساس اولویت اول افراد، پالایش صورت گیرد و در نهایت ترتیب (اولویت) دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص می‌شود./


https://www.asianews.ir/u/a5u
اخبار مرتبط
از امروز تحویل نخستین خودروهای ثبت‌نامی در طرح یکپارچه به مشتریان انجام شد که پیش از موعد مقرر اتفاق افتاده است.
با اعلام تعیین زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی در قالب طرح یکپارچه از دو هفته قبل، قیمت‌ خودروهای تولید داخل و مونتاژی در بازار آزاد به شدت کاهشی شده است.
باتوجه به مهلت پنج روزه در نظر گرفته شده برای تغییر درخواست خودرویی متقاضیان، این مهلت فردا (شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه) به پایان می‌رسد.
معاون رئیس‌جمهور خبر داد واردات خودروهای با عمر پنج سال و دریافت گواهی از سازمان‌های استاندارد مجاز شد.
شرکت ایران خودرو از اجرای هم زمان ۲ طرح پیش فروش و فروش فوری ویژه مادران خبر داد.
در ادامه به بررسی کیت فیس لیفت خودرو تویوتا و ریموت خودرو می پردازیم.
متقاضیان دریافت خودرو از امروز بعدازظهر به مدت پنج روز می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید