صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۱
کد خبر: 14468
گزارشگر: 306
۲۵۴
۰
۰
۱
جانشین انتظامی شهرستان خاتم

دستگیری سارق خودرو در خاتم

دستگیری سارق خودرو در خاتم
یزد - جانشین انتظامی شهرستان خاتم از دستگیری سارق خودرو کمتر از 10دقیقه پس از سرقت خبر داد
سرهنگ "علی رضا صادقی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی مراجعه شخصی به کلانتری 11 مروست و اعلام سرقت خودرو مراتب بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
سرهنگ صادقی افزود: در این راستا اکیپ های انتظامی تشکیل و سارق کمتر از 10 دقیقه در حین انتقال خودرو به مخفیگاه دستگیر شد.
جانشین انتظامی شهرستان خاتم در خاتمه تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به دادگاه ارسال و سارق با قرار وثیقه روانه زندان شد.
 
ناکامی قاچاقچیان در محور اردکان-چوپانان 
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از کشف 2 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در ایست و بازرسی اردکان- چوپانان خبر داد. 
سرهنگ "اکبر شفیعی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.
وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی اردکان_ چوپانان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل این خودرو جاساز شده بود، خبر داد و بیان داشت: متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت، خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
 
سوخت قاچاق در یزد توقیف شد 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در بازرسی از یک دستگاه وانت"پادرا"، 3 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق کشف شد. 
سرهنگ "غلامرضا برزگر" در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و در پی دریافت خبری مبنی انتقال سوخت از شهر یزد به استان های جنوبی بررسی این موضوع را در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرارگرفت.
وی افزود: ماموران پس از کنترل محورهای خروجی استان به یک دستگاه وانت"پادرا" مشکوک که پس از بازرسی از خودرو مقدار 3 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم که قصد انتقال این محموله سوختی به از مرکز کشور به شهرهای جنوبی را داشتند دستگیر شدند.
سرهنگ غلامرضا برزگر یادآور شد: قاچاقچی سوخت به مراجع قانونی تحویل داده شد.
بازگرداندن بیش از 6 میلیارد ریال در پی اقدام فوری پلیس فتا 
رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان یزد در فروردین سال 1402 به‌صورت 24 ساعته در خدمت همشهریان بوده است و در این راستا بیش از 6 میلیارد ریال به‌ صورت فوری به‌ حساب مالباختگان عودت داده است. 
در فروردین ماه امسال بیش از هزار و 800 نفر به‌صورت تماس تلفنی و از طریق اینترنت در کلیه ساعات شبانه‌روز با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کرده و به سؤالات و مشکلاتشان رسیدگی شده که این امر در کاهش روند جرم و رسیدگی سریع به پرونده‌ها تأثیر بسزایی داشته است. 
وی در ادامه گفت: یکی از اقدامات مؤثر پلیس فتا در مرکز فوریت‌های سایبری رسیدگی سریع و بدون فوت وقت به جرائمی همچون برداشت از حساب و کلاهبرداری سایبری است که در این راستا مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال کلاهبرداری شده  از شهروندان، در پی اقدام فوری و سریع این مرکز به‌حساب مالباختگان عودت گردید.
رئیس پلیس فتا استان یزد خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس 096380 به‌صورت 24 ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

دستگیری سارق خودرو در خاتم  ، سرهنگ علی رضا صادقی  جانشین انتظامی شهرستان خاتم

https://www.asianews.ir/u/a5x
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در پارک آزادگان یزد، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: با جمع آوری معتادان ولگرد، کاهش سرقت و نیز افزایش احساس امنیت را شاهد خواهیم بود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید