صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
کد خبر: 14480
گزارشگر: 213
۲۱۲۱
۰
۰
۱
با شلیک گلوله

ترور رئیس پلیس سراوان به دست افراد ناشناس/حال همسر وی تاکنون وخیم است

ترور رئیس پلیس سراوان به دست افراد ناشناس/حال همسر وی تاکنون وخیم است
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت علیرضا شهرکی، رئیس پلیس آگاهی سراوان،صبح یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در حالی‌که در یکی از خیابان‌های شهر در حال تردد بود، ترور شد.
به گزارش آسیانیوز، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشته‌شدن رئیس پلیس آگاهی سراوان در پی تیراندازی افراد ناشناس به خودرو او خبر داد.

دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، به خبرگزاری تسنیم گفت که علیرضا شهرکی، رئیس پلیس آگاهی سراوان، در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت درحالی‌که در یکی از خیابان‌های شهر در حال تردد بود، «ترور شد».

بر اساس این گزارش، شهرکی در محل تیراندازی جان باخت و همسرش نیز که در خودور حضور داشت، در پی اصابت گلوله زخمی شد و حال او وخیم گزارش شده است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز گفت که هنوز کسی در این موضوع بازداشت نشده است.

پایگاه خبری حال‌وش که اخبار این منطقه را پوشش می‌دهد نیز کشته‌شدن رئیس پلیس آگاهی سراوان را تأیید کرده و در عین حال مدعی شده که شهرکی در سال‌های گذشته به «برخوردهای به‌شدت خشونت‌بار» علیه بازداشت‌شدگان متهم بوده است.

این اولین بار نیست که نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان در استان سیتسنا و بلوچستان هدف گلوله قرار می‌گیرند.

آذرماه پارسال نیز سپاه پاسداران از کشته‌شدن چهار نیروی سپاهی و بسیجی در سراوان خبر داده بود.

سراوان ازجمله شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که به‌خصوص در پاییز پارسال بارها شاهد برگزاری جمعه‌های اعتراضی شهروندان آن پس از نمازجمعه بوده است./
https://www.asianews.ir/u/a69
اخبار مرتبط
گزارش‌ها حاکی از زیر گرفتن یک طلبه توسط راننده یک خودرو در ایستگاه اتوبوس در خیابان شهدای قم و سپس حمله همین راننده با چاقو به او است.
محمدعلی نجفی در خلال رسیدگی به پرونده قتل عمد با پرداخت دیه 10 میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص رهایی یافت.
وقوع نزاع دسته جمعی در میدان آزادی شهر ساوه، به حادثه و تلقات دلخراش انسانی منجر شد.
ظهر دیروز در روستای باسفر خراسان عروسی یک زوج به خون کشیده شد و چهار نفر در درگیری جان باختند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ سرباز در پلیس راهور شهرستان چابهار مورد حمله و تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید