صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۸
کد خبر: 14486
گزارشگر: 213
۹۱۹
۰
۰
۲
پس از استیضاح فاطمی امین

سرپرست وزارت صمت کیست؟

سرپرست وزارت صمت کیست؟
سیدابراهیم رئیسی در پی رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سیدرضا فاطمی‌امین، سیدمهدی نیازی را تا زمان اعلام گزینه پیشنهادی برای تصدی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
به گزارش آسیانیوز، به دنبال استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت که به رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او منجر شد، رئیس‌جمهوری «مهدی نیازی» را به عنوان سرپرست وزارت صمت معرفی کرد.

 سیدابراهیم رئیسی در پی رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سیدرضا فاطمی‌امین، سیدمهدی نیازی را تا زمان اعلام گزینه پیشنهادی برای تصدی این وزارتخانه به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

سیدابراهیم رئیسی با تشکر از زحمات و خدمات سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن، تجارت، در حکمی سیدمهدی نیازی را که تا پیش از این، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت بود و سابقه معاونت هماهنگی و امور کسب‌وکار وزارت صمت را نیز در کارنامه دارد، به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

در پیگیری ایسنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع تایید شد.

در جلسه امروز مجلس (یکشنبه ١٠ اردیبهشت‌ماه) استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین بررسی شد و نمایندگان مجلس با ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف، دو رای ممتنع و شش رای باطله از مجموع ۲۷۲ رای مأخوذه به سیدرضا فاطمی امین رای عدم اعتماد دادند./
https://www.asianews.ir/u/a6f
اخبار مرتبط
در زمان رأی‌گیری برای عدم رأی اعتماد به وزیر صمت ۲۷۰ نماینده مجلس حضور داشتند و فاطمی امین تنها با ۱۳۷ رای موافق از مجلس رأی اعتماد دریافت نکرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید